Η Tesla συνεχίζει να έχει υψηλά περιθώρια κέρδους, παρά τις μεγάλες μειώσεις στις τιμές


H Tesla συνεχίζει να έχει μεγάλα περιθώρια κέρδους, ενώ συνεχίζει να μειώνει το κόστος αγοράς των οχημάτων της και αυξάνει σταθερά το μέγεθος της παραγωγής της.

  • ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 21/4/2023

Για την Tesla, η κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει είναι ξεκάθαρη. Ήδη από τις αρχές του 2023, η εταιρεία έχει πάρει την απόφαση να μειώσει την τιμή των νέων αυτοκινήτων της, κάτι που είδαμε και στην Ελλάδα.

«Αν και μειώσαμε σημαντικά τις τιμές στο πρώτο τρίμηνο του έτους, είναι σημαντικό να αναφερθεί πως το λειτουργικό κέρδος μας είναι το καλύτερο στην βιομηχανία,» ανέφερε ο CEO της εταιρείας, Elon Musk, σε συνάντηση για τα έσοδα της μάρκας κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Με δεδομένο αυτό το «μαξιλάρι», ο Musk έχει επιλέξει με το Δ.Σ. να «θυσιάσει» ένα μέρος του σημαντικού περιθωρίου κέρδους της Tesla κρατώντας ψηλά τον όγκο παραγωγής από τα εργοστάσια της εταιρείας:

«Έχουμε αποφασίσει να συνεχίσουμε να αυξάνουμε την παραγωγή των νέων οχημάτων, αντί να μειώσουμε τον όγκο της παραγωγής και να αυξήσουμε το περιθώριο κέρδους. Ωστόσο, περιμένουμε τα οχήματά μας να είναι σε θέση να φέρουν σημαντικά έσοδα μέσω της αυτονομίας τους.»

Κατά τον Musk, η παραγωγή της Tesla σε διεθνές επίπεδο θα φτάσει τα 1,8 με 2 εκατομμύρια αντίτυπα φέτος, ενώ το 2022 αυτός ο αριθμός έφτασε τα 1,4 εκ. μοντέλα.

Επιπλέον, ο ισχυρός άνδρας της εταιρείας επεσήμανε πως περιμένει ο συνδυασμός λογισμικού και υλισμικού των μοντέλων της μάρκας να επιτρέψει στην υιοθέτηση αυτόνομης οδήγησης στο άμεσο μέλλον, ακόμα και στον στόλο των οχημάτων που βρίσκονται ήδη στους δρόμους.

Σχεδόν μισό εκατομμύριο παραδόσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2023

Στα των επιδόσεων της μάρκας το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2023, η Tesla παρέδωσε 422.875 μοντέλα, που αποτέλεσε αύξηση της τάξης του 4,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2022. 

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Cox Automotive, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ για αντιπροσωπείες, η μάρκα έφτασε τα 161.530 πουλημένα αντίτυπα στις ΗΠΑ, αύξηση 25% σε σχέση με το 2022, ενώ στην Ευρώπη, το Model Y ξεχωρίζει στις πωλήσεις, όντας το πιο δημοφιλές συνολικά στην ήπειρο.