Τι και αν της λείπουν… 359 PS; Η Posche Taycan Turbo S έδειξε ότι δεν έχει πρόβλημα στην πίστα του Nurburgring και μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι το πιο γρήγορο EV παραγωγής.
Με τον οδηγό ανάπτυξης των μοντέλων της, Lars Kern, πίσω από το τιμόνι, η Taycan ολοκλήρωσε το γύρο της «Πράσινης Κόλασης» σε 7 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα, βελτιώνοντας κατά 2 δευτερόλεπτα το προηγούμενο ρεκόρ που ανήκε στο Tesla Model S Plaid, από το Σεπτέμβριο του 2021.
Και όλα αυτά ενώ αποδίδει «μόλις» 625 PS (που γίνονται 761 PS σε συνθήκες overboost με Launch Control), σε σύγκριση με τους 1.020 PS του Tesla. Ωστόσο, το γερμανικό EV εφοδιάστηκε με το ειδικό πακέτο απόδοσης Tequipment, που περιλαμβάνει ελαστικά Pirelli P Zero Corsa με ζάντες RS Spyder 21 ιντσών, ειδικά σχεδιασμένα για τέτοιες περιπτώσεις.
Επιπλέον, το πακέτο επιδόσεων προσφέρει ένα ενημερωμένο δυναμικό πρόγραμμα ελέγχου του πλαισίου, το οποίο, σύμφωνα με την Porsche, «αναλύει και συγχρονίζει όλα τα συστήματά του σε πραγματικό χρόνο».
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την τοποθέτηση roll cage και αγωνιστικών καθισμάτων, οι Γερμανοί ανέφεραν ότι η Taycan Turbo S είχε το ίδιο βάρος με το τυπικό αυτοκίνητο παραγωγής.
«Στο παρελθόν, μόνο καθαρόαιμα super-sport αυτοκίνητα κατάφεραν να κάνουν χρόνο 7’33’’. Με το νέο κιτ επιδόσεων, μπόρεσα να πιέσω ακόμα πιο σκληρά, και το αυτοκίνητο ήταν ακόμα πιο ακριβές και ευέλικτο στην εκκίνηση», δήλωσε ο Lars Kern.
Η Porsche είχε δικό της το ρεκόρ ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραγωγής στο Nurburgring το 2019, όταν μία Taycan Turbo ολοκλήρωσε το γύρο των 20,832 χιλιομέτρων σε 7 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα, πριν εκθρονιστεί από το Tesla Model S Plaid δύο χρόνια αργότερα.
«Είμαστε χαρούμενοι που το ρεκόρ του Nurburgring για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιστρέφει στα χέρια της Porsche», δήλωσε ο Kevin Giek, αντιπρόεδρος της σειράς μοντέλων Taycan και πρόσθεσε: «Αυτός ο χρόνος όχι μόνο δείχνει πόσες δυνατότητες έχει το νέο μας κιτ επιδόσεων, αλλά επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τα γονίδια σπορ αυτοκινήτου της Taycan».