Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων στον κόσμο προμηθεύει ήδη άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες με τις μπαταρίες του, όπως την Toyota. Είναι επίσης υπεύθυνη για την ανάπτυξη της καινοτόμου μπαταρίας Blade που χρησιμοποιεί λίθιο-σίδηρο-φωσφορικό και λέγεται ότι είναι μια ασφαλέστερη εναλλακτική λύση σε πιο παραδοσιακά σχέδια μπαταριών.
Ενώ πρόσφατα μίλησε με την κρατική CGTN της Κίνας, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της BYD, Lian Yubo, είπε ότι η Tesla θα γίνει σύντομα ένας από τους πελάτες της. «Είμαστε τώρα καλοί φίλοι με τον Elon Musk γιατί ετοιμαζόμαστε να προμηθεύσουμε μπαταρίες στην Tesla πολύ σύντομα», σημείωσε ο Yubo.
Η Tesla προμηθεύεται το τρέχον λίθιο-σίδηρο-φωσφορικό της από τον γίγαντα των μπαταριών CATL και χρησιμοποιεί αυτές τις μπαταρίες στα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στο Gigafactory της στη Σαγκάη. Η CATL έχει γίνει τόσο σημαντικός προμηθευτής για την Tesla που σχεδόν τα μισά από όλα τα οχήματα που κατασκεύασε η Tesla το πρώτο τρίμηνο του 2022 ήταν εξοπλισμένα με μπαταρίες λιθίου-σιδηρού-φωσφορικού.
Αυτά χρησιμεύουν ως φθηνότερη εναλλακτική λύση στις κυψέλες μπαταριών νικελίου-κοβαλτίου που χρησιμοποιούνται συνήθως σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία της Δύσης. Η Tesla προμηθεύεται τις μπαταρίες νικελίου-κοβαλτίου από την Panasonic και την LG Energy Solutions.
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με μια συμφωνία προμήθειας μπαταριών μεταξύ της BYD και της Tesla δεν έγιναν ακόμη γνωστές από τις δύο εταιρείες.