Η Ferrari, σύμβολο ταχύτητας, πολυτέλειας και μηχανολογικής αρτιότητας, έχει τις ρίζες της βαθιά εδραιωμένες στο Maranello της Ιταλίας. Εκεί, το 1943, ο Έντσο Φεράρι μετέφερε το εργοστάσιο της εταιρείας του, θέτοντας τα θεμέλια για μια αυτοκινητοβιομηχανία που θα καθόριζε την έννοια του σπορ αυτοκινήτου.
Το εργοστάσιο αυτό δεν είναι απλώς ένας χώρος παραγωγής. Είναι το μέρος όπου η παράδοση συναντά την καινοτομία, όπου κάθε μοντέλο σχεδιάζεται με πάθος και ακρίβεια, αντανακλώντας την αφοσίωση της Ferrari στην τελειότητα.
Από την πρώτη Ferrari 125 S που κυκλοφόρησε το 1947, μέχρι τα σύγχρονα supercars, το Maranello αποτελεί την καρδιά και την ψυχή της εταιρείας. Η ιστορία του είναι γεμάτη προκλήσεις και θριάμβους. Κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, το εργοστάσιο βομβαρδίστηκε, αλλά ανοικοδομήθηκε με αποφασιστικότητα, αντικατοπτρίζοντας το αδάμαστο πνεύμα του Έντσο Φεράρι.
Σήμερα, το εργοστάσιο της Ferrari παραμένει ένα από τα πιο προηγμένα και «μυστικοπαθή» στον κόσμο. Με αυστηρούς κανόνες ασφαλείας και περιορισμένη πρόσβαση με τις επισκέψεις να επιτρέπονται μόνο σε πολύ εκλεκτούς πελάτες και χορηγούς της Formula 1, στους οποίους, φυσικά, απαγορεύεται η λήψη φωτογραφιών ή βίντεο.
Περιορισμένη ημερήσια παραγωγή
Σε αντίθεση με άλλους Ευρωπαίους κατασκευαστές που παράγουν εκατοντάδες αυτοκίνητα ημερησίως, η Ferrari κατασκευάζει μόνο 65 μονάδες την ημέρα. Το εργοστάσιο διαθέτει δύο γραμμές παραγωγής: η πρώτη στο ισόγειο παράγει τις 296 GTB, 296 GTS, Roma Spider και τις δύο εκδόσεις της νέας 12Cilindri, ενώ η δεύτερη στον επάνω όροφο κατασκευάζει τις Purosangue, SF90 XX Stradale και Daytona SP3.
Ιδιόκτητη μονάδα χύτευσης
Η Ferrari διαθέτει δική της μονάδα χύτευσης, απόφαση που έλαβε ο Έντσο Φεράρι το 1947, διασφαλίζοντας τον πλήρη έλεγχο της ποιότητας των εξαρτημάτων. Η μονάδα είναι προσαρμοσμένη για την επεξεργασία αλουμινίου, ενώ μόνο ο στροφαλοφόρος άξονας, που είναι από χάλυβα, προμηθεύεται από εξωτερικό συνεργάτη.
Ιδιόκτητη αεροδυναμική σήραγγα
Διαθέτει μια σύγχρονη αεροδυναμική σήραγγα, γνωστή ως "Galería del Viento", όπου δοκιμάζονται τα supercars και τα μονοθέσια της Formula 1. Εξοπλισμένη με τεράστια τουρμπίνα διαμέτρου πέντε μέτρων και ισχύος άνω των 2.000 kW, μπορεί να προσομοιώσει διάφορα ατμοσφαιρικά φαινόμενα με απόλυτη ακρίβεια.
Παραγωγή αμαξωμάτων εκτός Maranello
Ενώ τα εξαρτήματα του πλαισίου κατασκευάζονται στο Μαρανέλο, τα αμαξώματα παράγονται στις εγκαταστάσεις της Carrozzeria Scaglietti από τα τέλη της δεκαετίας του 1940, βάσει συμφωνίας μεταξύ του Έντσο Φεράρι και του Σέρτζιο Σκαλιέτι. Η βαφή των αμαξωμάτων πραγματοποιείται από τη Ferrari.
Αποθήκευση ειδικών μοντέλων στο Maranello
Μοντέλα όπως η Ferrari FXX, που δεν είναι εγκεκριμένα για κυκλοφορία σε δημόσιους δρόμους, δεν παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τους. Αντίθετα, αποθηκεύονται σε ειδικούς χώρους στο Maranello, μαζί με ιστορικά μονοθέσια της Formula 1, συμπεριλαμβανομένων αυτών που έχουν οδηγήσει οι Gilles Villeneuve και Michael Schumacher.
Καμία νέα Ferrari δεν παραδίδεται με μηδενικά χιλιόμετρα
Πριν την παράδοση, κάθε νέα Ferrari υποβάλλεται σε δοκιμή οδήγησης από τους τεχνικούς ποιοτικού ελέγχου, διανύοντας έως και 30 km. Κατά τη διάρκεια αυτών των δοκιμών, τα οχήματα είναι καλυμμένα με ειδικά προστατευτικά για την αποφυγή ζημιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μαντέψτε το ποσό που θα «πιάσει» η Ferrari F2001b του Michael Schumacher (photos)
Τώρα μπορείτε να αποκτήσετε κράνη, φόρμες και γάντια του Michael Schumacher (photos)
Όταν ο Michael Schumacher έκανε βόλτα στο Nurburgring Nordschleife με την W02 (video)