Διαφημιστικά σποτάκια αυτοκινήτων που προκάλεσαν και αποσύρθηκαν κακήν κακώς (videos)


Όταν οι εταιρείες αυτοκινήτου ξεπερνούν τα όρια, προβάλλοντας με ακραίο τρόπο τα νέα μοντέλα τους, τότε αντιδρά το κοινό και αναγκάζονται να ακυρώσουν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΕΤΡΟΣ ΠΙΤΣΙΝΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/9/2024

Η εικόνα έχει τεράστια δύναμη για την προβολή ενός προϊόντος και αυτό το γνωρίζουν άριστα οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ακόμη όμως και πασίγνωστες μάρκες αυτοκινήτου, που ξοδεύουν πακτωλούς χρημάτων συνεργαζόμενες με μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες και προσλαμβάνουν κορυφαίους ειδικούς επικοινωνίας, δεν αποφεύγουν πάντα τις κακοτοπιές και πέφτουν στη…λούμπα.

Τα παρακάτω διαφημιστικά σποτάκια αποτελούν την επιτομή τέτοιων ακραίων περιπτώσεων, που ξεπέρασαν τα όρια, συνάντησαν τη σφοδρή αντίδραση των φίλων του αυτοκινήτου και αποσύρθηκαν κακήν κακώς. Δείτε και κρίνετε…

Το μακάβριο

Οι Σκανδιναβοί φημίζονται για την ψυχραιμία τους και δίνουν προτεραιότητα στην οδική ασφάλεια, όπου θεωρούνται πρωτοπόροι. Ακόμη όμως και αυτοί, σοκαρίστηκαν με το διαφημιστικό σποτάκι του Hyundai Veloster, αν και ολοκληρώνεται με happy end.

 

Το πρόστυχο

Το όνειρο μιας Porsche 911 δεν αποτελεί ανδρικό προνόμιο, αφού πρόκειται για ένα μοντέλο, που μπορεί να προκαλέσει εύκολα κεραυνοβόλο έρωτα και σε μία σέξι γυναίκα. Μερικές φορές μάλιστα, αυτός ο έρωτας δεν είναι μονόπλευρος.

 

Το στερεότυπο

Τα ανέκδοτα με τις ξανθιές εμπνεύστηκε η Mercedes για να διαφημίσει τα προσόντα της Ε-class. Η κόκκινη κάρτα από τους πελάτες της ήταν αναμενόμενη για τη μάρκα, που δεν έδειξε στη συγκεκριμένη περίπτωση διόλου ‘’αστεράτο’’ χιούμορ.

 

Το σεξιστικό

Από το συγκεκριμένο σποτάκι απουσιάζει εντελώς το διαφημιζόμενο αυτοκίνητο, ενώ πρωταγωνιστεί ο σεξισμός. Πραγματικά, είναι να αναρωτιέται κανένας, πώς μπορούν και εγκρίνονται από γκουρού της διαφήμισης τέτοια κακόγουστα βιντεάκια καφενειακού επιπέδου.

 

Το σοκαριστικό

Μόνο διεστραμμένα άτομα κακοποιούν ζώα. Φαίνεται, ότι η Ford δεν αντιλήφθηκε έγκαιρα, αφού δεν περιορίστηκε μόνο στο σποτάκι με το περιστέρι, αλλά είχε δημιουργήσει και ένα ακόμη πιο φρικτό με γάτα.

 

Το προπαγανδιστικό

Έντονη πολιτική χροιά περιέχει το απαγορευμένο βίντεο της Volkswagen για το Polo, όπου ο τρομοκράτης είναι σκουρόχρωμος με παλαιστινιακή μαντίλα στο λαιμό και δημιουργεί αναπόφευκτα συνειρμούς για Άραβες, αν και η παγκόσμια τρομοκρατία δεν έχει ούτε πατρίδα ούτε θρησκεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Honda: Έτσι γυρίστηκε ένα από τα πιο περίπλοκα διαφημιστικά σποτ στην ιστορία (video)

Δείτε τη διαφήμιση του Toyota Hilux που απαγορεύτηκε στη Βρετανία (video)

Mazda: Η διαφήμιση με τον MasterChef Σωτήρη Κοντιζά που βραβεύτηκε στις Κάννες (video)