Μόλις στα τέλη Οκτωβρίου ανακοινώθηκε η άφιξη του Morbidelli T502X στην Ελλάδα και λίγες εβδομάδες αργότερα στο Μιλάνο αποκαλύπτεται μια νέα παραλλαγή στο ίδιο θέμα. Το νέο μοντέλο προσθέτει ένα R στο όνομα για να γίνει T502XR και αυτό το γράμμα μεταφράζεται σε τέσσερεις πολύ ουσιαστικές αλλαγές.
Πρώτον, φορά τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, αντί των 19-17 του Τ502Χ - σε tubeless ακτινωτές ζάντες και στα δύο μοντέλα. Δεύτερον, οι αναρτήσεις του ψηλώνουν με 200 χιλιοστά διαδρομές, 20 περισσότερα από το Τ502Χ. Τρίτον στο νέο μοντέλο εισάγεται ηλεκτρονικό γκάζι με τέσσερεις riding modes: Standard, Rainy, Sport, Off-Road. Τέταρτον, φορά μεγαλύτερο μπροστινό δίσκο 320 χιλιοστών με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα J.Juan (διπίστονη σε δίσκο 300mm το Τ502Χ).
Αυτές επιφέρουν κι άλλες διαφοροποιήσεις, όπως την αυξημένη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τώρα στα 230 mm και το ύψος σέλας που ανέβηκε στα 860 mm. Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το υγρό βάρος που ανακοινώνεται στα 198 κιλά, 12 λιγότερα από το Τ502Χ.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 486 cc δεν έχει άλλες αλλαγές πλην του ηλεκτρονικού γκαζιού και των νέων χαρτογραφήσεων, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 47 hp και ροπή 4.6 kgm .
Ο λοιπός εξοπλισμός του είναι ίδιος με αυτόν του Τ502Χ, το χορταστικό πακέτο που περιλαμβάνει μονόδρομο συμπλέκτη, Bosch ABS με πλήρη ή μερική (μόνο πίσω) απενεργοποίηση, έγχρωμη TFT οθόνη 7" με συνδεσιμότητα και mirroring κινητού, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, δύο παροχές USB A και C, φωτιζόμενους διακόπτες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Morbidelli στην EICMA, το νέο T502XR θα αρχίσει να γίνεται διαθέσιμο στο πρώτο μισό του 2026 αρχικά σε Ιταλία και Ισπανία, ενώ μετά τα μέσα του χρόνου θα αρχίσει η διάθεσή του στις υπόλοιπες αγορές.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ


_77761_470067_type13129.jpg)


