Η Hypermotard V2 του 2026 πάει πίσω στο χρόνο, καθώς είναι εμπνευσμένη από το πρωτότυπο του 2005, επανερμηνεύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Το ρεζερβουάρ καυσίμου, το αεροδυναμικό μπροστινό μέρος, η διπλή εξάτμιση κάτω από την ουρά και το "πλωτό" πίσω φως είναι στυλιστικές αναφορές στην πρώτη 1100, καθιστώντας τη νέα V2 άμεσα αναγνωρίσιμη ως Hypermotard. Το αποτέλεσμα είναι μια μοντέρνα, συμπαγής μοτοσυκλέτα, με τις νέες Hypermotard V2 και SP να είναι οι ελαφρύτερες και πιο ισχυρές Hypermotard όλων των εποχών. Χάρη στη μείωση βάρους κατά 13 κιλά (14 κιλά για την SP) σε σύγκριση με το προηγούμενο 950 και τους 120 ίππους του κινητήρα V2, τα νέα Hypermotard V2 είναι πιο ευέλικτα και πιο γρήγορα από ποτέ.
Εντός, ο νέος κινητήρας Ducati V2 των 890 κ.εκ. είναι ο ελαφρύτερος δικύλινδρος κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ducati (μιλάμε για 54,4 κιλά, εξοικονόμηση βάρους 6,42 κιλών σε σύγκριση με τον προηγούμενο Testastretta 11°) και, χάρη στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής IVT, μοναδικό στην κατηγορία, προσφέρει γενναιόδωρη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών με άμεση απόκριση σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ένα απαραίτητο χαρακτηριστικό για ένα Hypermotard. Με τους 120 ίππους του, είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε ένα Hypermotard. Μπορεί να ξεπεράσει τις 11.000 σ.α.λ., αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι έχει μέγιστη ροπή 94 Nm, το 70% της οποίας είναι διαθέσιμο από τις μόλις 3.000 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας εντυπωσιακή επιτάχυνση στην έξοδο από τις στροφές. Επιπλέον, οι μικρότερες σχέσεις μετάδοσης και η υψηλότερη ροπή σε κάθε ταχύτητα καθιστούν το Hypermotard V2 ταχύτερο και πιο ευαίσθητο από το προηγούμενο μοντέλο. Τέλος, τα κορυφαία διαστήματα συντήρησης (45.000 χλμ. για ελέγχους διακένου βαλβίδων) διασφαλίζουν ότι η διασκέδαση δεν σταματά ποτέ, ή έστω ότι διαρκεί... πολύ.
Ο εν λόγω κινητήρας φιλοξενείται σε ένα μονοκόκ πλαίσιο, μοναδικό στην κατηγορία του και σχεδιασμένο ειδικά για το Hypermotard, ενσωματώνοντας κινητήρα και φιλτροκούτι ως δομικά στοιχεία, εξασφαλίζοντας μέγιστη... ελαφρότητα και συμπαγή κατασκευή. Το ατσάλινο πίσω υποπλαίσιο παραπέμπει στο πρώτο Hypermotard, ενώ το αλουμινένιο, διπλής όψης ψαλίδι, εμπνευσμένο από το Ducati Hollow Symmetrical Swingarm του Panigale V4, φέρνει ακαμψία και ξεχωριστό σχεδιασμό. Σύμφωνα με τη Ducati, το νέο πλαίσιο κάνει τη μοτοσυκλέτα ουδέτερη, διαισθητική και λιγότερο κουραστική, με ομαλές και ακριβείς γωνίες κλίσης. Η στάνταρ έκδοση διαθέτει ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Kayaba, ενώ η SP είναι εξοπλισμένη με premium, πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Öhlins (πιρούνι NIX30 με καλάμια 48 mm και αμορτισέρ STX 46) για πιο εκλεπτυσμένο, αγωνιστικό χειρισμό, χάρη στην μεγαλύτερη ικανότητά τους να εξομαλύνουν τις μικροτραχύτητες στην επιφάνεια του οδοστρώματος, παρέχοντας παράλληλα την απαραίτητη υποστήριξη πέδησης για σπορ οδήγηση. Και οι δύο εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με αμορτισέρ τιμονιού Sachs. Η Hypermotard V2 διαθέτει ζάντες από χυτό αλουμίνιο, με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV σε διαστάσεις 120/70 και 190/55. Στην V2 SP, οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, με βάρος 1,56 κιλά λιγότερα, μειώνουν την αδράνεια και βελτιώνουν την ευελιξία, ενώ παράλληλα βελτιώνουν την ακρίβεια. Συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV Corsa. Για χρήση σε πίστα, διατίθενται σλικ Pirelli Diablo Superbike με πίσω διάσταση 180/60 ή, εναλλακτικά, το μέγεθος supersport 190/60.
Αναμενόμενα, η νέα Ducati Hypermotard V2 είναι εξοπλισμένη με ένα πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων τελευταίας γενιάς που βασίζεται σε μια πλατφόρμα αδρανειακής μέτρησης 6 αξόνων. Αυτό το σύστημα ανιχνεύει την κλίση και την κινητική κατάσταση σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας την ταχεία, ακριβή και βαθμονομημένη παρέμβαση όλων των βοηθημάτων, όπως το Cornering ABS, το Ducati Traction Control (DTC), το Ducati Wheelie Control (DWC) και το Engine Brake Control (EBC). Κάθε ένα από αυτά τα βοηθήματα μπορεί να ρυθμιστεί σε πολλαπλά επίπεδα παρέμβασης για να προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε κατάσταση, ευνοώντας την απόδοση στην σπορ οδήγηση ή τη σταθερότητα και την ασφάλεια σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης.Παρόντα είναι τέσσερα προκαθορισμένα προγράμματα οδήγησης (Race, Sport, Road και Wet) για να τροποποιήσουν τη συμπεριφορά του Hypermotard V2 με βάση την περίσταση, ενώ οι αναβάτες μπορούν να τροποποιήσουν αυτές τις λειτουργίες για να προσαρμόσουν κάθε λειτουργία στο δικό τους στυλ οδήγησης.
Όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται στη νέα οθόνη TFT 5" με ανάλυση 800 x 480, η οποία διαθέτει τρεις λειτουργίες πληροφοριών, επιλέξιμες μέσω του νέου joystick "petal" στον αριστερό διακόπτη: Road, Road Pro και Track, καθεμία με αυτόματη εναλλαγή μεταξύ προβολής ημέρας και νύχτας. Κάθε μία από αυτές τις λειτουργίες προβολής παρουσιάζει τις πιο σχετικές πληροφορίες για κάθε περιβάλλον για μεγιστοποίηση της αναγνωσιμότητας. Στις λειτουργίες Road και Road Pro, η οθόνη εμφανίζει τις πιο σχετικές πληροφορίες για την οδήγηση σε δρόμο, ενώ στην Track, η οθόνη εστιάζει σε βασικές πληροφορίες για την οδήγηση σε πίστα και δείχνει το επίπεδο παρέμβασης κάθε μεμονωμένου βοηθήματος σε πραγματικό χρόνο, όπως ακριβώς και στο Panigale V4. Ακόμα, το Hypermotard V2 διαθέτει τέσσερα επίπεδα Cornering ABS. Τα επίπεδα 1 και 2 έχουν σχεδιαστεί για την πίστα, με το επίπεδο 2 να ενσωματώνει τη λειτουργία Slide by Brake, επιτρέποντας στους αναβάτες να μάθουν πώς να διαχειρίζονται την είσοδο στις στροφές όπως οι επαγγελματίες supermotard. Τα επίπεδα 3 και 4 είναι βελτιστοποιημένα για οδήγηση στο δρόμο, προσφέροντας μέγιστη ασφάλεια χωρίς ποτέ να είναι επεμβατικά. Χάρη σε αυτά τα προηγμένα ηλεκτρονικά, που συμπληρώνονται από το νέο Ducati Quick Shift 2.0, το οποίο κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων πιο άμεσες και ακριβείς, το Hypermotard V2 είναι διασκεδαστικό και ασφαλές στο δρόμο, διατηρώντας καλή απόδοση στην πίστα, όπου ξεπερνά σημαντικά το προηγούμενο 950. Το Hypermotard V2 SP θα προσφέρει επίσης το Ducati Power Launch και το Pit Limiter.
Τέλος, το νέο Hypermotard θα φτάσει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες τον Απρίλιο του 2026 με την τιμή του να αναμένεται και για τις δυο εκδόσεις.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ





