Μόνο μία... ολοκληρωτική καταστροφή θα εμποδίσει την αγορά μοτοσυκλέτας από το να σπάσει το πέμπτο συνεχόμενο ρεκόρ ταξινομήσεων από τη "μαύρη" εποχή της πανδημίας, με τα νούμερα κυρίως της αρχής του 2025 να κουβαλούν τελικά τις επιδόσεις μέχρι τώρα.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία της αγοράς μοτοσυκλέτας στην χώρα μας, που σταματούν στον Νοέμβριο 2025, η αγορά έχει πλέον ξεκάθαρη στόχευση σε ένα ακόμη ρεκόρ, που θα είναι το 5ο κατά σειρά, μετά το «διάλειμμα» του 2020. Με το 2023 και το 2024 να έχουν αμφότερα κλείσει με ρεκόρ εποχής μετά την κρίση, το 2025 απέχει μία ανάσα από το να κάνει το ίδιο.
Πιο συγκεκριμένα, με "κλεισμένο" και τον Νοέμβριο, οι ταξινομήσεις δικύκλων 11μήνου έχουν αγγίξει τις 77.105, απέχοντας μόλις 880 κομμάτια από το περσινό ρεκόρ των 77.985 κομματιών. Με τον μέσο όρο μηνός να υπολογίζεται στις 7.010 ταξινομήσεις και τον χειρότερο μήνα του 2025 να έχει καταγράψει 3.390 ταξινομήσεις (Ιανουάριος), θεωρούμε εύκολη υπόθεση όχι απλώς το σπάσιμο του ρεκόρ, αλλά ίσως και την εξασφάλιση διαφοράς που θα το ωθήσει στο χωράφι των 80.000 για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
Ο Νοέμβριος, τώρα, κατέγραψε παραδοσιακά μειωμένες ταξινομήσεις σε σχέση με το μέσο όρο των μηνών και μάλιστα είναι ο 2ος χειρότερος μήνας για το 2025 – με 4.534 κομμάτια και μείωση -2,97% σε σχέση με τον περσινό Νοέμβριο.
Η εκτόξευση της δημοφιλίας των δικύκλων από την εποχή του 2020 και μετά, πλέον δεν είναι μόνο αριθμητικό αλλά και κοινωνικό φαινόμενο –από την μία με τις κυκλοφοριακές συνθήκες της Ελλάδας και από την άλλη με τους πολλούς ταξιδιωτικούς προορισμούς της, χιλίαδες νέοι αναβάτες και αναβάτριες βρήκαν "το νόημα" στα δίτροχα.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ