Formula 1- Βέλγιο: «Δήλωση» Πρωταθλητή!


Ο τρόπος με τον οποίον επικράτησε ο Oscar Piastri στην πίστα του Σπα ήταν μια τρανή απόδειξη των… προθέσεών του για το υπόλοιπο της σεζόν.

Το grand prix του Bελγίου ήταν ένας αγώνας ο οποίος ξεκίνησε επεισοδιακά, όπως περιμέναμε να συμβεί, καθώς η βροχή που έπληξε από πολύ νωρίς την Κυριακή την πίστα του Σπα, δημιούργησε πολύ μεγάλες δυσκολίες για την τέλεση τόσο του αγώνα της Formula 1 όσο και αυτόν τον υποστηρικτικών διοργανώσεων.

Περίπου μιάμιση ώρα ήταν η καθυστέρηση, καθώς την ώρα που επρόκειτο να ξεκινήσει ο αγώνας, η βροχή ήταν έντονη με αποτέλεσμα να ληφθεί η απόφαση για να βγει κόκκινη σημαία και τελικά η εκκίνηση να ακυρωθεί και να υπάρξει αναμονή μέχρις ότου οι συνθήκες βελτιώνονταν.

Έπειτα από αυτή την μεγάλη καθυστέρηση -αλήθεια, τί έχουν να πουν τώρα οι απανταχού επικριτές του ΕΚΟ Acropolis Rally, οι οποίοι έσπευσαν να κατακρίνουν το γεγονός ότι υπήρξε καθυστέρηση για λόγους ανωτέρας βίας στην Υπερειδική του Ζαππείου;- είχαμε εκκίνηση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, γεγονός το οποίο δεν μας έδωσε αρχικά της ανατροπές που περιμέναμε.

Και το «αρχικά» το επισημαίνουμε, διότι δεν χρειάστηκε περισσότερος από ένας γύρος για τον Oscar Piastri, προκειμένου να κάνει την κίνησή του στο τέλος της ευθείας Kemmel και να προσπεράσει τον teammate του Lando Norris, παίρνοντας την πρωτοπορία του αγώνα. Μια πρωτοπορία, την οποία δεν έχασε από εκεί με το σημείο μέχρι και την ολοκλήρωση του βελγικού grand prix.

Η νίκη του Αυστραλού οδηγού στην πίστα του Σπα ήταν ίσως η πιο χαρακτηριστική «δήλωση» από μέρους του, ότι το φετινό πρωτάθλημα δεν θα επιτρέψει εύκολα να φύγει από τα χέρια του και να καταλήξει σε άλλον οδηγό.

Η εμφάνιση του οδηγού από τη Μελβούρνη ήταν εξαιρετική. Απέφυγε τα λάθη, κινήθηκε πολύ έξυπνα, την κατάλληλη στιγμή πέρασε από τα βρόχινα στα σλικ ελαστικά και απόλυτα δίκαια έφτασε σε αυτή τη νίκη, η οποία του έδωσε μεγαλύτερη απόσταση στη μάχη του τίτλου από τον Norris.

Σε ότι έχει να κάνει με τον Bρετανό η απώλεια αυτής της νίκης, η οποία φάνταζε ως δική του δεδομένου του ότι το grand prix εκκινούσε πίσω το αυτοκίνητο ασφαλείας, είναι ένα πολύ σημαντικό πλήγμα στην προσπάθεια που κάνει για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Ο Norris πρέπει να παλέψει σκληρά προκειμένου να μπορέσει να διαχειριστεί από τούδε και στο εξής τις διαμορφωθείσες συνθήκες, καθώς μπορεί να μην είναι πολύ πίσω από τον αντίπαλό του στη μάχη του Πρωταθλήματος, ωστόσο ακολουθούν αγώνες σε πίστες οι οποίες φαντάζουν… κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του Piastri για να διαχειριστεί τους αγώνες που θα διεξαχθούν εκεί και να διευρύνει περαιτέρω τη διαφορά του.

Σίγουρα στο θετικά του αγώνα είναι η εμφάνιση του Charles Leclerc, ο οποίος κατάφερε να αντέξει την πίεση του Max Verstappen και να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, αποδεικνύοντας ότι η Ferrari σε μία συνολικά όχι πολύ καλή ημέρα της, δεν το παρατά ποτέ. Για του λόγου το αληθές υπάρχει και η εμφάνιση του Lewis Hamilton, ο οποίος παρότι προερχόταν από κάκιστες κατατακτήριες -ίσως της χειρότερες σεζόν- μπόρεσε να μπει στη βαθμολογούμενη δεκάδα σε μία πίστα στην οποία να έχει βιώσει πολύ σημαντικές στιγμές στην καριέρα του έως τώρα.

Σε ότι έχει να κάνει με τον Verstappen, λίγες ώρες έπειτα από τη νίκη του στον αγώνα sprint του Σαββάτου, στην πραγματικότητα περιόρισε τις απώλειες, καθώς δεν μπόρεσε να απειλήσει ρεαλιστικά των Leclerc στη μάχη του βάθρου και από ένα σημείο και έπειτα έδειξε να συμβιβάζεται με την τέταρτη θέση.

Στις απογοητεύσεις του βελγικού grand prix ασφαλώς συμπεριλαμβάνεται η Mercedes, καθώς σε κανένα σημείο του τριημέρου δεν μπόρεσε να δείξει ανταγωνιστικό πρόσωπο.

Πολύς χρόνος για ανασύνταξη δυνάμεων δεν υπάρχει, καθώς σε λίγες ημέρες ξεκινά το ουγγρικό grand prix, το οποίο θα μας οδηγήσει στην θερινή διακοπή του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

GP Βελγίου: Οι βαθμολογίες μετά τον αγώνα του Σπα - Άνοιξε η διαφορά Piastri-Norris

Το WRC επιστρέφει στην πίστα F1 του Μονακό (video)

Hamilton: «Αρνούμαι να έχω την ίδια μοίρα με τον Alonso και τον Vettel στη Ferrari»