Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το φωνάζουμε ότι όσο o Zak Brown δεν αποφασίζει να θέσει το δάχτυλο υπό τον τύπον των ήλων, τόσο θα κινδυνεύει να δει να γκρεμίζεται στα εξ ως συνετέθη αυτό που με κόπο, πόνο, πλείστες όσες προσωπικές θυσίες, κατάφερε να «χτίσει» τα τελευταία χρόνια στο Γουόκινγκ.
Ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Και η χθεσινή εικόνα των δύο πορτοκαλί μονοθεσίων να μονομαχούν «δίχως αύριο» όχι για μια νίκη, όχι για το Πρωτάθλημα των οδηγών, όχι για τον τίτλο των κατασκευαστών, αλλά για την… τέταρτη θέση στο γκραν πρι του Καναδά, ήταν απλά η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και λόγος για τον οποίον πρωί-πρωί την Τρίτη στο Γουόκινγκ θα πρέπει να υπάρξει σύσκεψη κορυφής για να μπουν κάποια πράγματα στις θέσεις τους.
Τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά και αποτελεί μέγα ερωτηματικό για ποιόν λόγο δεν το αντιλαμβάνονται μια και καλή στη McLaren, ώστε να πάνε ένα βήμα παρακάτω. Όσο αφήνουν τα δύο «κοκόρια» να μαλώνουν, τόσο η ομάδα θα εκτίθεται προς τα έξω. Τελεία και παύλα.
Το «έγκλημα» του Μόντρεαλ ήταν ακόμη μία απόδειξη του πόσο λανθασμένα χειρίζονται οι –άμαθοι σε τέτοιες καταστάσεις- άνθρωποι της McLaren τη διαμορφωθείσα συνθήκη εντός του γκαράζ τους. Όσο ο Norris εξακολουθεί να θεωρεί ότι είναι «νούμερο 1» οδηγός στην ομάδα και ότι θα έχει το ακαταλόγιστο για ό,τι κάνει, τόσο θα καταλήγουν στον… τοίχο οι προσπάθειες της ομάδας. Και να ήταν ο «τοίχος των Πρωταθλητών», να πάρει η ευχή. Αλλά ήταν ο τοίχος των… πιτ!
«Βλακεία μου» είπε στην ενδοεπικοινωνία ο Βρετανός. Βλάξ; Προφανώς εκ του αποτελέσματος δεν μπορεί να είναι παρά καταφατική η απάντηση. Μόνον ένας βλάξ θα πετούσε στον κάλαθο των αχρήστων τις προσπάθειες ενός ολόκληρου αγώνα, μόνον και μόνο για να προσπεράσει τον teammate του και να τερματίσει… τέταρτος. Ουδείς νοήμων άνθρωπος δεν θα ρίσκαρε τόσο πολύ για έναν εντελώς αχρείαστο λόγο. Παραπάνω δεν πήγαινε. Μέχρι τέταρτος. Ήταν πασιφανές, αρκεί να κοιτούσε κάποιος το γυρολόγιο και ότι όλοι είχαν DRS.
Το λιγότερο που έχει να κάνει ο Zak Brown, λοιπόν, είναι να του… τραβήξει το αυτί, να του στείλει τον λογαριασμό για τα σπασμένα τμήματα του μονοθεσίου και να του δώσει να καταλάβει ότι η ομάδα που δημιούργησε ο μέγιστος Bruce McLaren δεν είναι «μαγαζάκι» κανενός πιλότου.
«Τσεκ», λοιπόν, στο «βλάξ». Μήπως, όμως, τίθεται και ζήτημα... ικανότητας; Δηλαδή, συγγνώμη, ένας πιλότος που βρίσκεται σχεδόν επτά χρόνια στη Formula 1 και πλέον έχει… συνηθίσει να χάνει με κάθε τρόπο από τον σαφώς νεότερο και λιγότερο έμπειρο teammate του, πόσο… ικανός μπορεί να θεωρείται;
Ο «μήνας του μέλιτος» για τον Norris έχει τελειώσει προ πολλού. Κι όσο στην αγορά κυκλοφορούν ταλαντούχοι, αλλά και ικανοί πιλότοι, τόσο θα πρέπει να αισθάνεται βαριά της σκιά πάνω από το κεφάλι του. Προς το παρόν δεν δείχνει ικανός όχι Πρωτάθλημα να πάρει, αλλά ούτε τον teammate του να κερδίσει. Νέτα, σκέτα.
Ο Norris, λοιπόν, θα πρέπει να τη δει… Piastri τη δουλειά, εάν δεν θέλει να χύσει την καρδάρα με το γάλα. Ταπεινά, χωρίς τυμπανοκρουσίες και μεγάλα λόγια. Να τη δει λίγο… Kimi Antonelli, με χαμηλά το κεφάλι κι ας έγινε μόλις ο τρίτος νεότερος πιλότος στην ιστορία του σπορ που ανεβαίνει στο βάθρο κυριακάτικου αγώνα. Να αποφύγει τη… ρασελιάδα και τις προκλητικές δηλώσεις για να «την πει» στον αντίπαλό του.
Αν τα καταφέρει όλα αυτά, ίσως ξαναγίνει ο «προ Covid» Norris, για τις ικανότητες του οποίου μιλούσε όλη τη κοινότητα της Formula 1. Και θα είναι ικανός, και έξυπνος…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
GP Καναδά: «Φωτιά» στη βαθμολογία μετά την εγκατάλειψη Norris
Τι αλλάζει από σήμερα για χιλιάδες ανασφάλιστα οχήματα - Βαριά πρόστιμα στους παραβάτες