Ο αγώνας στην Εμίλια Ρομάνια ήταν ακόμη μία απόδειξη των όσων προαναφέραμε. Μια σειρά από λάθη της Mclaren, με αποκορύφωμα την τήρηση «ίσως αποστάσεων» που «χάλασε» τον αγώνα τόσο του Norris όσο και του Piastri, είχε ως συνέπεια ο Max Verstappen να πάρει ακόμη μία νίκη φέτος και να παραμείνει βαθμολογικά κοντά στους δύο πιλότους της McLaren, με το πρώτο τέταρτο της σεζόν να έχει ήδη ολοκληρωθεί.
Ίσως, βέβαια, με αυτόν τον τρόπο να παραμένει «ζωντανό» ένα Πρωτάθλημα, το οποίο πριν από έναν μήνα έδειχνε να γέρνει μονόπατα, με τη McLaren να έχει χαοτική διαφορά από τους άλλους και το ενδιαφέρον να επικεντρώνεται επί της ουσίας στο ποιος εκ των δύο πιλότων της ομάδας θα στεφθεί Πρωταθλητής.
Λένε, όμως, ότι την περιβόητη «καρδιά του Πρωταθλητή» δεν πρέπει να την υποτιμά κανείς. Κι όταν είναι και τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής και ονομάζεται Max Verstappen, καταλαβαίνει κανείς ότι όχι απλά δεν μπορείς να τον υποτιμήσεις, αλλά ότι είναι ικανός να φέρει ανά πάσα στιγμή «τα πάνω-κάτω». Η προσπέρασή του επί του Piastri από την εξωτερική στην πρώτη στροφή της Ίμολα ήταν «statement», όπως συνηθίζουν να λένε οι Άγγλοι. Κι αν δεν μπορέσουν να το αντιληφθούν εγκαίρως στη McLaren, το μόνο που θα επιτύχουν θα είναι ένα deja vu του 2024, όταν έχασαν μέσα από τα χέρια τους τον τίτλο των οδηγών.
Ο αγώνας στην πίστα της Ίμολα ήταν κι ένα προσωπικό «στοίχημα» για τον Yuki Tsunoda. Το Σάββατο έκανε το λάθος ο Ιάπωνας, κατέστρεψε το μονοθέσιό του, παραλίγο να ρισκάρει και τη σωματική ακεραιότητά του, όμως τελικά τη… γλίτωσε. Κι όχι μόνο, αλλά κατάφερε να κάνει έναν καταπληκτικό αγώνα, τηρουμένων των αναλογιών, εκκινώντας από τα πιτ και προσπερνώντας συνολικά δέκα μονοθέσια, να πλασαριστεί στην πρώτη δεκάδα, παίρνοντας κι έναν βαθμό από έναν αγώνα φαινομενικά χαμένο. Κι ήταν μια τρανή απόδειξη ότι όσο επιρρεπής στο λάθος κι αν είναι ο Tsunoda, τόσο ικανός είναι για πολύ καλά αποτελέσματα. Απέχει, βεβαίως, έτη φωτός από τον Verstappen, αλλά δεν μπορεί να τα έχει όλα η Red Bull.
Τι άλλο προκύπτει ως συμπέρασμα από τον αγώνα της Εμίλια Ρομάνια; Ότι η Ferrari σε συνθήκες αγώνα είναι πολύ καλύτερη απ’ ό,τι στις κατατακτήριες. Φάνηκε για ακόμη μία φορά αυτό, με τα δύο κόκκινα μονοθέσια μολονότι εκκίνησαν εκτός της πρώτης δεκάδας, να κάνουν εξαιρετικό αγώνα και να τερματίζουν στην 4η (Hamilton) και την 6η (Leclerc) θέση αντίστοιχα. Προφανές είναι, επίσης, ότι αγώνα με τον αγώνα ο Βρετανός βρίσκει ολοένα περισσότερο το μονοθέσιό του και πλέον δεν είναι «έκπληξη» το να «κερδίζει» τον teammate του.
Κρατάμε, επίσης, την πολύ καλή παρουσία του Hadjar για ακόμα έναν αγώνα, με τον νεαρό οδηγό της Racing Bulls να τερματίζει ένατος και να δίνει πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του. Κάτι που δεν έπραξε για ακόμη μία φορά ο Lawson, ο οποίος παραμένει μεταξύ των πιλότων που δεν έχουν πάρει ακόμα ούτε έναν πόντο στο Πρωτάθλημα.
Κακός αγώνας για ακόμη μία φορά για την Aston Martin. Αμφότεροι οι πιλότοι της ομάδας έμειναν εκτός βαθμών, «προδομένοι» και από το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο ανέτρεψε τα πλάνα της ομάδας για το πρώτο πιτ στοπ στον 13ο γύρο. Ειδικά για τον Alonso είναι ένα… θέμα ότι έχοντας συμπληρώσει το πρώτο τέταρτο του Πρωταθλήματος παραμένει στο «μηδέν» από βαθμολογικής άποψης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών με το GP στην Ίμολα
Τρομακτικό ατύχημα στο Ράλι Πορτογαλίας - Αγωνιστικό κατρακύλησε σε γκρεμό (video)
Οι «ατζαμήδες» της F1: Ποιοι οδηγοί έχουν κάνει... σμπαράλια τα μονοθέσιά τους (πίνακας)