Formula 1 – Μπαχρέιν: Όσκαρ για τον… Oscar!


Ναι, αυτό το Σαββατοκύριακο η συνολική εμφάνισή του ήταν για… Όσκαρ! Ο Oscar Piastri «μάγεψε» τα πλήθη στο γκραν πρι του Μπαχρέιν, και χάρισε στην ομάδα του την πρώτη της νίκη σ’ έναν αγώνα, ο οποίος κάλλιστα θα μπορούσε –από χορηγικής άποψης- να θεωρηθεί και ως ο δεύτερος «εντός έδρας» για τη McLaren.

Ο Piastri τα έκανε όλα τέλεια. Δεν έκανε ούτε ένα λάθος από την εκκίνηση του γκραν πρι μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας, διαχειρίστηκε άψογα την πίεση τόσο της εκκίνησης όσο και της επανεκκίνησης μετά από τους γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και με τη δεύτερη φετινή νίκη του έστειλε ακόμα ένα μήνυμα στον Zak Brown αναφορικά με τις εσωτερικές ισορροπίες στην McLaren.

Κακά τα ψέματα, τα πράγματα αρχίζουν να «σφίγγουν» στο εσωτερικό της ιστορικής βρετανικής ομάδας. Ο Norris ξεκίνησε τη σεζόν ως ξεκάθαρο «νούμερο 1», παραμένει πρωτοπόρος στη βαθμολογία, όμως πλέον νοιώθει «καυτή» την ανάσα του teammate του, ο οποίος έχει και περισσότερες νίκες από τον Βρετανό!

Δεν θα αργήσει η στιγμή κατά την οποία ο πολύπειρος Brown θα κληθεί να θέσει το δάκτυλο υπό τον Τύπον των ήλων για να αποφασίσει εάν θα συνεχίσει να θεωρεί η McLaren τον Norris ως «πρώτο» οδηγό, ή εάν ο Piastri αξίζει το κάτι παραπάνω και πρέπει να του δοθεί η ευκαιρία να πιέσει για τον τίτλο. Κι όσο πιο σύντομα πάρει τις… αποφάσεις του «ισχυρός άνδρας» της McLaren τόσο πιο εύκολη θα κάνει τη ζωή και των συνεργατών του, οι οποίοι αργά ή γρήγορα θα αρχίσουν να γίνονται αποδέκτες των… παραπόνων αυτού που θα θεωρεί ότι είναι «ριγμένος». Κι ας μην είναι, ενδεχομένως!

Ο αγώνας του Μπαχρέιν, όμως, έδειξε ότι και στη Mercedes κάνουν τη δική τους προσπάθεια, προκειμένου να επιστρέψουν στην κορυφή. Το έργο τους δεν είναι εύκολο, η McLaren δείχνει να έχει... ξεφύγει, όμως το βάθρο του Russell, έστω και μετά… κόπων και βασάνων, και η εξαιρετική εμφάνιση για ακόμη μία φορά του Kimi Antonelli δείχνουν πως η γερμανική ομάδα είναι αποφασισμένη να παλέψει για νίκες και επιτυχίες, μολονότι στο Μπράκλεϊ γνωρίζουν πως υστερούν έναντι της πρωτοπόρου βρετανικής ομάδας.

Η Ferrari το πάλεψε, τηρουμένων των αναλογιών. Και τα δύο μονοθέσια ήταν στους βαθμούς, ο Leclerc λίγο έλειψε να ανέβαινε και στο βάθρο, όμως τα προβλήματα εξακολουθούν να είναι πολλά και η αποστολή εξαιρετικά δύσκολη. Όχι μόνον διότι η «σκουντερία» είναι τέταρτη στη βαθμολογία των κατασκευαστών, αλλά και διότι φαίνεται πως το μονοθέσιο έχει δυσεπίλυτα θέματα, τα οποία ταλαιπωρούν και τον Μονεγάσκο, αλλά και τον (συνηθισμένο σε πιο ευκολοδήγητα μονοθέσια) Hamilton.

Η Red Bull σε μια πίστα ειδικών συνθηκών, όπως το Μπαχρέιν, με τις μεγάλες ευθείες αλλά και τα τεχνικά κομμάτια, έδειξε τις αδυναμίες της. Και ο Verstappen έδειξε πως έχει τον τρόπο ακόμα και ένα μονοθέσιο σαφώς πιο «δύστροπο» από αυτά που είχε στα χέρια του τα προηγούμενα χρόνια, να το κάνει να μοιάζει με… πύραυλο!

Περιθώρια για χαλάρωση δεν υπάρχουν. Σε τέσσερις ημέρες ξεκινά η δράση στη Σαουδική Αραβία και θα περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την «μάχη» της Τζέντα, δεδομένου ότι πρόκειται για μια εντελώς διαφορετική πίστα, σε δημόσιους δρόμους, όπου οι διαφορές μικραίνουν και η εικόνα των ομάδων μπορεί να είναι εντελώς διαφορετική!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

GP Μπαχρέιν: Οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών - Οριακές διαφορές στην κορυφή

F1: Τι αποφάσισαν οι κατασκευαστές για τους κινητήρες V10

Μπορεί ο Verstappen να πάει στη Ferrari; Το σενάριο που στέλνει τον Ολλανδό στο Μαρανέλο