Φαίνεται, μάλιστα, πως η Formula 1 βάλθηκε να… τιμήσει τη Ferrari με τον δικό της, «ιδιαίτερο» τρόπο. Γνωρίζοντας πως λόγω κακού μονοθεσίου η «σκουντερία» θα ήταν από πολύ δύσκολο έως αδύνατον να βρεθεί στο βάθρο, επιστράτευσε άλλα… μέσα!
F1 GP Τοσκάνης (2020): Η Mercedes το 1-2 με Hamilton και Bottas
Δύο κόκκινες σημαίες είχαμε να δούμε από το 2016 και το επεισοδιακό βραζιλιάνικο γκραν πρι, στο οποίο η βροχή είχε υποχρεώσει τους διοργανωτές να διακόψουν δις τον αγώνα.
Και φυσικά, λόγω των συμβάντων, το –κατ’ εξαίρεση, λόγω επετείου της Ferrari- κόκκινο safety car, το είδαμε τόσο πολύ κατά τη διάρκεια του αγώνα. Χαριτολογώντας έλεγαν κάποιοι πως θα ήταν η μοναδική ευκαιρία να δούμε ένα κόκκινο όχημα να προηγείται στον αγώνα του Μουτζέλο!
Αγωνιστικά δεν έχουμε να κρατήσουμε πολλά πράγματα. Σίγουρα το βασικό είναι ότι με την 90ή νίκη του ο Lewis Hamilton πλησίασε ακόμα πιο κοντά στην ισοφάριση του ρεκόρ του Michael Schumacher με τις 91 νίκες καριέρας.
Το δεύτερο είναι πως για ακόμα έναν αγώνα ο Valtteri Bottas δεν μπόρεσε να κοντράρει στα ίσα τον υπερταλαντούχο teammate του, μολονότι στην εκκίνηση όλα του πήγαν περίφημα, παίρνοντας την πρωτοπορία.
Φυσικά, το πρώτο βάθρο του Alex Albon δεν μπορεί να μην αποτελεί αντικείμενο συζήτησης. Δύο φορές στο παρελθόν, πέρυσι στη Βραζιλία και φέτος στην Αυστρία, ο Ταϊλανδός πιλότος της Red Bull είχε «αγγίξει» το πόντιουμ, όμως σε αμφότερες τις περιπτώσεις δεν μπόρεσε να ανέβει σ’ αυτό ελέω… Hamilton!
Για τον Kimi Raikkonen, ούτε λόγος. Στην επέτειο των 20 χρόνων από την πρώτη παρουσία του σε δοκιμές Formula 1, ακριβώς στην ίδια πίστα, έκανε τον καλύτερο φετινό αγώνα του και πήρε τους βαθμούς της ένατης θέσης. Και θα μπορούσε να ήταν όγδοος, εάν δεν του επιβαλλόταν ποινή πέντε δευτερολέπτων. Ας είναι…