Δεν χωρά αμφιβολία πως ο αγώνας στο Ιντερλάγκος είχε πολλές αναγνώσεις. Η προφανής και θετική είναι αυτή του… βάθρου! Ξεκινώντας από τον Max Verstappen, η όγδοη νίκη στην καριέρα του ήταν απλά το επιστέγασμα μιας σκληρής προσπάθειας καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου και πάντοτε στη σκιά των υπερβολικών –στο όριο του «προκλητικού»- δηλώσεων που είχε κάνει λίγες ημέρες νωρίτερα για τη Ferrari και τη νομιμότητα του κινητήρα της.
Ο Ολλανδός θα κέρδιζε ούτως ή άλλως στη Βραζιλία. Όχι διότι κάποιος του το είχε… υποσχεθεί, αλλά πολύ απλά διότι «γυάλιζε το μάτι του». Ήταν απλά ασυναγώνιστος. Η παραδοσιακά ανατρεπτική βραζιλία, ωστόσο, μας γέμισε συγκίνηση για ακόμα δύο νέα παιδιά. Ο Pierre Gasly με το πείσμα και τον δυναμισμό του κέρδισε στο photo finish τον Lewis Hamilton και ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο της Formula 1, τερματίζοντας δεύτερος. Μολονότι, όπως εκ των υστέρων αποδείχθηκε, δεν είχε… ανάγκη αυτή την ρόδα-ρόδα μονομαχία με τον «εξάκις» Παγκόσμιο Πρωταθλητή, μιας και ο Hamilton τιμωρήθηκε για το συμβάν με τον Alex Albon και έχασε το βάθρο.
Ένα βάθρο στο οποίο θα έπρεπε να είχε ανέβει ο Albon, όμως του στέρησε αυτή τη δυνατότητα ο Βρετανός. Ο οποίος με την τιμωρία του «παρέσυρε» στην τριάδα τον Carlos Sainz! Μπορεί να μην ήταν ως φυσική παρουσία στο πόντιουμ ο Ισπανός οδηγός της McLaren, όμως με την τιμωρία του Hamilton προήχθη στην τρίτη θέση και για πρώτη φορά κι αυτός στην καριέρα του στη Formula 1 ήταν στην τριάδα των νικητών ενός grand prix. Συνάμα τούτη η εξέλιξη σηματοδότησε και την επιστροφή της McLaren στα πόντιουμ, μιας και είχε σχεδόν έξι χρόνια γευθεί μια τέτοια επιτυχία η βρετανική ομάδα. Και συγκεκριμένα από το «2-3» των Kevin Magnussen και Jenson Button στον εναρκτήριο αγώνα του… 2014, στη Μελβούρνη!
Κι αν στη μνημειώδη ατυχία του Albon αναφερθήκαμε πιο πριν, σίγουρα το συμβάν ανάμεσα στις δύο Ferrari έξι γύρους πριν από το τέλος του αγώνα στο Σάο Πάουλο, μόνον τυχαίο δεν ήταν. Η ατμόσφαιρα στο Μαρανέλο μυρίζει μπαρούτι όλη τη χρονιά. Είναι προφανές ότι ο Sebastian Vettel δεν μπορεί και προφανώς δεν θέλει να δεχθεί ότι ο Charles Leclerc είναι πιο γρήγορος από αυτόν. Όπως από αυτό το σημείο, μέχρι το να φτάνουν στην… αλληλοεξόντωση στη Ferrari, η διαφορά είναι τεράστια.
Είναι προφανές πως το συμβάν του Ιντερλάγκος δεν θα περάσει στα «ψιλά γράμματα». Η εικόνα των δύο Ferrari να εγκαταλείπουν έπειτα από σύγκρουση μεταξύ τους, είναι τουλάχιστον τραγική. Και θα πρέπει να… τραβήξει αυτιά ο Binotto, ο οποίος κατά γενική ομολογία, μέχρι τώρα είχε κατορθώσει να διατηρήσει μιαν ισορροπία στην ομάδα του.
Όπως προφανές είναι πως ο Leclerc θα πρέπει να ηρεμήσει και πως ο Vettel καλό θα ήταν να έριχνε μια ματιά πού και πού στα social media. Αυτό που έγινε μετά το συμβάν της Βραζιλίας ήταν απλά ένα τεράστιο δημόσιο «κατηγορώ» στον Γερμανό, ο οποίος έχει καταφέρει –διότι περί κατορθώματος πρόκειται- να στρέψει το κλίμα εναντίον του. Κι είναι κρίμα, διότι πρόκειται περί ενός τεράστιου οδηγού, με τέσσερις τίτλους και σπουδαία προσωπικότητα…