Ο αγώνας του Μεξικού, ωστόσο, πέραν του Βρετανού πιλότου της Mercedes είχε κι άλλη… πρωταγωνίστρια! Η Pirelli έπεσε εντελώς έξω στις προβλέψεις της για τα ελαστικά, καθώς αποδείχθηκε πως ηhard γόμα της ήταν παραπάνω ανθεκτική απ’ όσο θα έπρεπε, ώστε να μας προσφέρει έναν ανατρεπτικό αγώνα.
Είναι γεγονός ότι εάν η C2 γόμα της ιταλικής φίρμας είχε συμπεριφερθεί όπως περίμεναν οι ομάδες, τότε θα είχαμε δει άλλον αγώνα. Όμως όταν υπάρχουν πιλότοι, οι οποίοι έπειτα από 35 ή ακόμα και 40 γύρους με την hard, «γράφουν» χρόνους εφάμιλλους με αυτούς των πρώτων γύρων ζωής των ελαστικών, τότε γίνεται αντιληπτό πως η επιλογή ήταν πολύ καλή από πλευράς αντοχής, μα ταυτόχρονα κάκιστη όσον αφορά στο θέαμα.
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η εικόνα του Μέξικο Σίτι θα αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης ανάμεσα στο Mario Isola και τους συνεργάτες του, δεδομένου πως η Pirelli επιθυμεί να προσφέρει «ανατρεπτικούς» αγώνες, κι όχι… βαρετούς και δίχως ανακατατάξεις, οι οποίες δημιουργούν επιπρόσθετο ενδιαφέρον.
Φυσικά, το μεξικανικό grand prix είχε κι ακόμα έναν «πρωταγωνιστή» με την καλή αλλά και την κακή έννοιά του. Ο Max Verstappen αρχικά θυμήθηκε τον κακό εαυτό του. Αυτόν που μας είχε παρουσιάσει τα πρώτα χρόνια της καριέρας του στη Formula 1. Υπερόπτης και εγωπαθής, ο Ολλανδός όχι μόνον έκανε την… πατάτα του τριημέρου όταν αγνόησε τις κίτρινες σημαίες στις κατατακτήριες και βγήκε και το… βροντοφώναξε κιόλας, αλλά το συνέχισε και στον αγώνα, όταν με μιαν άνευ λογικής κίνηση προσπάθησε να περάσει τον Bottas από εκεί απ’ όπου δεν περνούσε μονοθέσιο, με συνέπεια να κλατάρει το πίσω δεξί ελαστικό του.
Ο Verstappen είναι εξαιρετικός οδηγός και το απέδειξε μετά το κλατάρισμα. Και μας άφησε με την απορία, αναφορικά με το τι θα μπορούσε να είχε επιτύχει εάν δεν είχε φερθεί τόσο επιπόλαια στον πέμπτο γύρο. Όμως θα πρέπει να ξαναβρεί τον εαυτό του. Διότι με τα καμώματά του στο Μεξικό απλά απέδειξε ότι «πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι»…