Όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Το γράψαμε και παραπάνω. Το Monte είναι «ιδιαίτερων συνθηκών» αγώνας και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί «προάγγελο» του τι θα δούμε στα επόμενα Ράλι της χρονιάς. Άλλο πράγμα το χιόνι της Σουηδίας, άλλο το χώμα του Μεξικού. Εδώ ακόμα κι αυτό Monte Carlo φέτος εν πολλοίς δεν είχε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
Ασφαλώς ο Ogier ξεκινά με ένα προβάδισμα. Ψυχολογικό και (πλέον και) βαθμολογικό, μιας και οι 26 πόντοι που κατέκτησε στο Monte Carlo τον φέρνουν με το «καλημέρα» της σεζόν στην κορυφή. Όμως ο δρόμος είναι μακρύς και φάνηκε από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς πως η σεζόν θα έχει εκπλήξεις και θα μας προσφέρει έντονες συγκινήσεις.
Ο θυμόσοφος λαός μας λέει πως «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός». Στη θεωρία είναι κάτι που θα μπορούσε να ειπωθεί και για το ξεκίνημα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, μιας και με την πέμπτη συνεχόμενη νίκη του στο πάντα «ιδιαίτερων συνθηκών» Monte Carlo ο Sebastien Ogier έδειξε πως έρχεται με... κεκτημένη ταχύτητα από την κατάκτηση του πέμπτου διαδοχικού τίτλου του στο WRC.
Ο Ott Tanak, επί παραδείγματι, είναι ταχύς, αποφεύγει τα λάθη και είναι ξεκάθαρο πως επάνω του η Toyota βασίζει πολλές από τις ελπίδες της για κατάκτηση ενός τίτλου. Ο Εσθονός είναι «χεράς», τούτο δεν αμφισβητείται, και όσο θα κατανοεί τις ιδιαιτερότητες του Yaris, τόσο θα βελτιώνει την απόδοσή του. Και θα βάζει δύσκολα στον περυσινό teammate του.
Κομβικής σημασίας χρονιάς, όμως, είναι το 2018 και για τη Hyundai. Το Monte Carlo ήταν καταστροφικό για την κορεατική ομάδα, η οποία ξεκίνησε τη σεζόν με όνειρα κι ελπίδες για κατάκτηση του τίτλου στους κατασκευαστές. Μεγάλος στόχος, πλην όμως ρεαλιστικός. Και ουδείς γνωρίζει τι μέλλει γενέσθαι εάν οι Κορεάτες δεν τα καταφέρουν ούτε και φέτος.
Διότι, εντάξει, με αντίπαλο τη Volkswagen ήταν δύσκολο να πάρουν τίτλο. Όμως πέρυσι τον έχασαν από την (ημιεργοστασιακή) M-Sport του δαιμόνιου Malcolm Wilson, κάτι που δεν ήχησε καλά στα αυτιά των ανθρώπων του εργοστασίου. Φαίνεται πως το 2018 είναι «do or die» για τη Hyundai κι αν χαθεί και φέτος το Πρωτάθλημα, τότε το μέλλον είναι άδηλο…
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Θέση |
Πλήρωμα |
Ομάδα |
Αυτοκίνητο |
Χρόνος/Διαφορά |
---|---|---|---|---|
1 |
Sebastien Ogier, J.Ingrassia |
M-Sport Ford WRT |
Ford |
4h18m55.5s |
2 |
Ott Tanak, M.Jarveoja |
Toyota Gazoo Racing WRT |
Toyota |
58.3s |
3 |
Jari-Matti Latvala, M.Anttila |
Toyota Gazoo Racing WRT |
Toyota |
1m52.0s |
4 |
Kris Meeke, P.Nagle |
Citroen Total Abu Dhabi WRT |
Citroen |
4m43.1s |
5 |
Thierry Neuville, N.Gilsoul |
Hyundai Shell Mobis WRT |
Hyundai |
4m53.8s |
6 |
Elfyn Evans, D.Barritt |
M-Sport Ford WRT |
Ford |
4m54.8s |
7 |
Esapekka Lappi, J.Ferm |
Toyota Gazoo Racing WRT |
Toyota |
4m57.5s |
8 |
Bryan Bouffier, X.Panseri |
M-Sport Ford WRT |
Ford |
7m39.5s |
9 |
Craig Breen, S.Martin |
Citroen Total Abu Dhabi WRT |
Citroen |
9m06.7s |
10 |
Jan Kopecky, P.Dresler |
Skoda Motorsport II |
Skoda |
16m43.0s |