Στην Ελλάδα το νέο Dacia Duster Hybrid-G διπλού καυσίμου με τα 1.500 km αυτονομίας (τιμές)


Το ανανεωμένο Dacia Duster ξεκινά την εμπορική του πορεία στη χώρα μας, με τις τιμές των δύο εκ των τεσσάρων νέων κινητήρων του να ανακοινώνονται από τον εγχώριο εισαγωγέα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: DACIA
  • 2/12/2025

Η Dacia προχώρησε σε μια συνολική αναβάθμιση της γκάμας της τον περασμένο Οκτώβριο, ανανεώνοντας τα Duster, BigsterSandero και Jogger, εμπλουτίζοντας τον εξοπλισμό, «φρεσκάροντας» ελαφρώς τον σχεδιασμό και προσφέροντας νέους, πιο αποδοτικούς και ισχυρότερους κινητήρες.

Σταδιακά, τα νέα μοντέλα ξεκινούν την εμπορική τους πορεία στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Σειρά έχει το νέο Duster, οι τιμές του οποίου είχαν ανακοινωθεί πριν από μερικές εβδομάδες στην Ιταλία και τώρα «προσγειώνεται» στην Ελλάδα.

Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το Duster Eco-G 120, το οποίο εξοπλίζεται με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1,2 L σε έκδοση διπλού καυσίμου (LPG) με 120 PS, αντικαθιστώντας τον προηγούμενο 1.0 Eco-G 100 και διατηρώντας, όμως, το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Ωστόσο, υπάρχει και επιλογή με αυτόματο σύστημα μετάδοσης.

Ένα «σκαλοπάτι» ψηλότερα βρίσκουμε την έκδοση mild hybrid 140. Χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,2 L που συνοδεύεται από σύστημα 48V και ηλεκτροκινητήρα 16 PS, με τη συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 140 PS και 230 Nm ροπής. Αποτελεί, ουσιαστικά, την εξέλιξη της προηγούμενης έκδοσης mild hybrid 130 και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η Dacia προσφέρει επίσης το Duster Hybrid 155, δηλαδή τη full-hybrid έκδοση του μοντέλου, η οποία αντικαθιστά την προηγούμενη Hybrid 140 και χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 L με 109 PS, δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν 50 PS για την κίνηση και έναν υψηλής τάσης για την εκκίνηση/γεννήτρια) και μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 1,4 kWh. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 155 PS, ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 4,6 L/100 km.

Το «αστέρι» της γκάμας είναι η έκδοση διπλού καυσίμου Hybrid-G 150 4x4 Auto. Φέρει τον ίδιο τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1,2 L των 140 PS που βρίσκουμε και στην έκδοση mild hybrid 140, όμως εξοπλίζεται με έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα 31 PS στον πίσω άξονα για τετρακίνηση, όπως και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτήν την περίπτωση, η συνολική αυτονομία με τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα (50 L έκαστο) αγγίζει μέχρι και τα 1.500 km, ενώ επιτυγχάνεται κίνηση αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτρισμού για έως και το 60% των διαδρομών. Οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 120 g/km, ενώ η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 7,1 L/100 km για το υγραέριο και 5,6 L/100 km για τη βενζίνη.

Προς το παρόν, στην Ελλάδα είναι διαθέσιμοι αποκλειστικά οι κινητήρες mild hybrid 140 και Hybrid-G 150 4x4 Auto, με την Eco-G 120 και τη Hybrid 155 εκδοχή να μην έχουν λανσαριστεί στη χώρα μας σε πρώτη φάση. Ωστόσο, στον ελληνικό τιμοκατάλογο παραμένουν οι προηγούμενες εκδόσεις των εν λόγω κινητήρων, δηλαδή οι Eco-G 100 και Hybrid 140, χωρίς να παρατηρείται κάποια αλλαγή στις τιμές τους.

Αναλυτικά οι τιμές και εκδόσεις του νέου Dacia Duster στην Ελλάδα:

 Κινητήρας / ΈκδοσηΚαύσιμοΑνώτατη Προτεινόμενη Λιανική Τιμή προ ΦόρωνΑνώτατη Προτεινόμενη Λιανική ΤιμήCO2
Προηγούμενοι Κινητήρεςessential Eco-G 100bi-fuel15.754€20.500€126
expression Eco-G 100bi-fuel17.084€22.500€126
extreme Eco-G 100bi-fuel18.518€25.000€127
expression hybrid 140full hybrid20.201€26.500€113
journey hybrid 140full hybrid21.895€29.100€114
Νέοι Κινητήρεςexpression mild hybrid 140mild hybrid18.531€24.000€126
journey mild hybrid 140mild hybrid19.804€25.900€126
extreme mild hybrid 140mild hybrid19.804€25.900€126
expression hybrid-G 150 4x4 autohybrid bi-fuel22.417€29.900€120
journey hybrid-G 150 4x4 autohybrid bi-fuel24.111€32.500€120
exptreme hybrid-G 150 4x4 autohybrid bi-fuel24.111€32.500€120

Όλες οι εκδόσεις Dacia Duster περιλαμβάνουν εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 km (όποιο έρθει πρώτο) όπως και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Dacia: Βγήκε στους δρόμους για δοκιμές το νέο crossover - Πότε θα παρουσιαστεί (photos)

Επίδειξη ισχύος από το Dacia Sandero: Ξανά στην κορυφή της Ευρώπης τον Οκτώβριο

Dacia: Ετοιμάζει το δικό της... Renault Twingo και ρίχνει την τιμή στα «τάρταρα»