LIVE PHOTOS: Είδαμε από κοντά την «εξωπραγματική» Porsche Taycan Turbo GT με Weissach Package των 1.108 PS (τιμή)


Το ηλεκτρικό hypercar των 1.108 PS «κόβει» την ανάσα, ιδίως στην έκδοση πίστας, με τις επιδόσεις αλλά και την τιμή του. Το είδαμε στο Porsche Center Athens.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: CAR AND DRIVER
  • 28/11/2025

Υπάρχουν «εξωπραγματικά» μοντέλα επιδόσεων που πρωταγωνιστούν στα όνειρά μας αλλά γνωρίζουμε ότι δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να τα αποκτήσουμε. Ωστόσο ενίοτε μας δίνεται η ευκαιρία να τα δούμε από κοντά, να τα αγγίξουμε και, αν είμαστε πολύ τυχεροί, να μπούμε και μέσα σε αυτά. Πόσες πιθανότητες, ωστόσο, δίνει κανείς να βρεθεί δίπλα σε μία Porsche Taycan Turbo GT με το Weissach Package;

Για τη χώρα μας, ακούγεται… απίθανο, ωστόσο αποτελεί πραγματικότητα που μπορεί να τη βιώσει ο καθένας μας, στο Porsche Center Athens, που βρίσκεται στο 12o χλμ Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος της Μεταμόρφωσης (Τ.Κ. 144 51). Το Car and Driver βρέθηκε στο showroom και γνώρισε από πρώτο χέρι το εντυπωσιακό ηλεκτρικό hypercar των 1.108 PS.

Η ηλεκτρική Taycan έχει αρκετές εκδόσεις. Η κορυφαία όλων είναι η Turbo GT. Ωστόσο, επειδή και… στην τελειότητα μπορεί να υπάρξει κάτι περισσότερο, η γερμανική φίρμα δημιούργησε την έκδοση με το πακέτο Weissach. Ένα hypercar κατασκευασμένο για την πίστα, που έχει ως στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη αναλογία ισχύος-βάρους.

Η «βασική» ισχύς της είναι 789 PS. Ωστόσο, ο τυχερός οδηγός έχει στη διάθεσή του πολλά πρόσθετα. Με τη λειτουργία Attack Mode αποκτά επιπλέον 163 PS για 10 δευτερόλεπτα. Αν και αυτά δεν είναι αρκετά, κανένα πρόβλημα: Με το Launch Control, η ισχύς «εκτινάσσεται» στους 1.033 PS με overboost ή έως και 1.108 PS για δύο δευτερόλεπτα! Καθόλου άσχημα, με την ροπή να φτάνει τα 1.240 Nm.

Πώς μειώνεται το βάρος; Με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, που χρησιμοποιούνται, μεταξύ άλλων, στις επενδύσεις της κολόνας B, στα άνω καλύμματα των θυρών και στα ένθετα των πλαϊνών ποδιών. Αυτά τα στοιχεία συναντά κανείς και στην «απλή» Turbo GT.

Με το Weissach Package, το βάρος μειώνεται ακόμα περισσότερο, με μια σειρά από επιλογών, όπως η αφαίρεση των πίσω καθισμάτων - στη θέση τους υπάρχει μια ειδικά σχεδιασμένη, υψηλής ποιότητας ελαφριά επένδυση από ανθρακονήματα με αποθηκευτικό χώρο.

Επιπλέον, δεν υπάρχουν πατάκια στην καμπίνα ούτε επένδυση στο χώρο αποσκευών, ενώ η χρήση μονωτικών υλικών έχει περιοριστεί.

Συν τοις άλλοις, η θύρα φόρτισης ανοίγει χειροκίνητα και όχι ηλεκτρικά, έχει καταργηθεί το αναλογικό ρολόι του πίνακα οργάνων, ενώ το ειδικό ηχομονωτικό και θερμομονωτικό γυαλί και το Sound Package Plus συμβάλλουν επίσης στη μείωση του βάρους, καθώς και η απουσία πίσω ηχείων.

Με όλα αυτά, η έκδοση με το πακέτο Weissach ζυγίζει 70 kg λιγότερο σε σχέση με την «απλή» Turbo GT και αυτό φαίνεται στις επιδόσεις: Τα 0-100 km/h έρχονται σε 2,2 sec (αντί για 2,3 sec), ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 305 km/h. Για την επιβράδυνση φροντίζουν τα ελαφριά κεραμικά φρένα, ενώ η Pirelli «προσφέρει» τα ελαστικά P Zero R διαστάσεων 265/35 εμπρός και 305/30 πίσω, που τοποθετούνται σε ελαφριούς σφυρήλατος τροχούς 21 ιντσών (ZR21).

Τη δική τους συμβολή σε αυτά τα νούμερα έχουν τα πρόσθετα αεροδυναμικά στοιχεία, όπως η μεγάλη, σταθερή, πίσω πτέρυγα, αλλά και ο νέος εμπρός διαχύτης. Σύμφωνα με την Porsche, η συνολική κάθετη δύναμη ανέρχεται σε 220 kg.

Η Porsche Taycan Turbo GT με το Weissach Package έχει καταρρίψει… αμέτρητα ρεκόρ σε Nurburgring, Laguna Seca, Interlagos, Σαγκάη, Yas Marina Circuit και Road Atlanta, «ζαλίζοντας» με τις επιδόσεις της. Όπως κάνει και με την τιμή της: Στη χώρα μας κοστίζει 256.342 €.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Manthey: Η νέα έκδοση της «καυτής» Porsche 911 GT3 - «Διέλυσε» τον χρόνο της στο Nurburgring (photos-video)

Η οικογένεια Porsche επιστρέφει στους αγώνες - Με ποιο θρυλικό αυτοκίνητο θα «τρέξει»

Πωλείται το Ford GT του Paul Walker