Το ολοκαίνουργιο Citroen C5 Aircross έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Απρίλιο, περνώντας στη δεύτερη γενιά του. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία προχώρησε σε αισθητικές και τεχνολογικές αλλαγές, προκειμένου να εναρμονίσει το δημοφιλές SUV της με την υπόλοιπη γκάμα μοντέλων της.
Το εμπορικό του ταξίδι ξεκίνησε από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές λίγους μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση, ενώ στις αρχές Νοεμβρίου έγιναν γνωστές οι τιμές του και στην Ελλάδα, τις οποίες μπορείτε να δείτε πατώντας ΕΔΩ.
Τώρα, τα πρώτα αυτοκίνητα έχουν φτάσει στις εκθέσεις του επίσημου δικτύου αντιπροσώπων της εταιρείας στη χώρα μας. Ένα από αυτά είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά στην AUTOONE στο Μαρούσι (Λ. Κηφισίας 30), όπου και το φωτογραφίσαμε.
Το νέο Citroen C5 Aircross βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium, γεγονός που εξασφαλίζει απόλυτη ευελιξία, όσον αφορά στις διαθέσιμες εκδόσεις και την γκάμα των κινητηρίων συνόλων που προσφέρονται. Ταυτόχρονα, οι Γάλλοι εισάγουν τη νέα τους σχεδιαστική γλώσσα, εστιάζοντας ταυτόχρονα στην αεροδυναμική και τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας. Ο συντελεστής αεροδυναμικής έχει μειωθεί στο 0,75 Cd, σε σχέση με το 0,84 Cd του προηγούμενου μοντέλου.
Οι διαστάσεις έρχουν διευρυνθεί, ως επί το πλείστον, χάρη στη μεταφορά από την πλατφόρμα EMP2 στην STLA Medium, όπως προαναφέρθηκε. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος έχει αυξηθεί κατά 150 mm στα 4.652 mm, ενώ το μεταξόνιο κατά 60 mm στα 2.784 mm, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται μέγιστη άνεση για τους επιβάτες του πίσω μέρους της καμπίνας. Το πλάτος ανέρχεται στα 1.902 mm, ενώ το ύψος στα 1.600 mm. Αξίζει να σημειωθεί ότι προσφέρονται ζάντες μεγέθους έως και 20 ίντσες, ανάλογα με την έκδοση.
Το μοντέλο διατίθεται στην υβριδική, plug-in hybrid και αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του.
Ξεκινώντας από το υβριδικό C5 Aircross Hybrid 145 Automatic, εξοπλίζεται με έναν τρικύλινδρο turbo κινητήρα χωρητικόητας 1,2 L που αποδίδει 136 PS και έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη που προσφέρει επιπλέον 9 PS ισχύος. Επιτρέπει οδήγηση σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία το 50% του χρόνου και συνοδεύεται από ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων eDCS διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, στον οποίο ενσωματώνεται και ο ηλεκτροκινητήρας.
Ένα «σκαλοπάτι» ψηλότερα βρίσκουμε το C5 Aircross PHEV 195 Automatic, το οποίο φέρει έναν ισχυρότερο, τετρακύλινδρο turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,6 L που αποδίδει 150 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 125 PS, με τη συνδυαστική ισχύ του PHEV συστήματος να ανέρχεται στα 195 PS.
Η μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 21 kWh προσφέρει περισσότερο από 100 km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας εντός πόλης και φορτίζει πλήρως σε περίπου 5 ώρες και 15 λεπτά με τον onboard φορτιστή 3,7 kW, ενώ με την επιλογή του ταχύτερου onboard φορτιστή των 7,4 kW, ο χρόνος μειώνεται στις 2 ώρες και 55 λεπτά.
Φυσικά, υπάρχει και το e-C5 Aircross, το οποίο διατίθεται σε δύο εκδοχές: Η βασική εξοπλίζεται με μπαταρία 73 kWh που προσφέρει έως και 520 km αυτονομίας και 210 PS ισχύος, ενώ η κορυφαία φέρει μια μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία 97 kWh, με την αυτονομία να ανέρχεται στα 680 km και την ισχύ στα 230 PS.
Οι χρόνοι φόρτισης διαμορφώνονται στις 6 ώρες και 45 λεπτά για τη «μικρή» μπαταρία των 73 kWh, χρησιμοποιώντας wallbox μονοφασικά στα 7,4 kW, ενώ μπορεί να μειωθεί στις 4 ώρες και 30 λεπτά με wallbox 11 kW και τριφασική σύνδεση. Με ταχυφορτιστή 160 kW ο χρόνος για μια πλήρη φόρτιση περιορίζεται στα 30 λεπτά. Αντίστοιχα, η μπαταρία των 97 kWh φορτίζεται σε 8 ώρες και 55 λεπτά στην πρώτη περίπτωση, με τους χρόνους να μειώνονται σε 6 ώρες και 30 λεπτά και 27 λεπτά για τις άλλες δύο συνθήκες, όπως περιγράφηκαν παραπάνω.
Στην Ελλάδα, διαθέσιμες είναι όλες οι επιλογές κινητήρων του Citroen C5 Aircross ήδη από το λανσάρισμα, με τις τιμές να διαμορφώνονται ως εξής:
| Κινητήρας / Έκδοση | YOU | PLUS | MAX | |
| Hybrid 145 PS Automatic | Λιανική Τιμή | 31.000€ | 33.500€ | 37.000€ |
| Προωθητική Ενέργεια | 1.100€ | 1.000€ | 1.000€ | |
| Τελική Τιμή | 29.900€ | 32.500€ | 36.000€ | |
| Plug-in Hybrid 195 PS Automatic | Λιανική Τιμή | 46.000€ | 49.900€ | |
| Προωθητική Ενέργεια | 1.100€ | 1.000€ | ||
| Τελική Τιμή | 44.900€ | 48.900€ | ||
| Electric 210 PS Autonomy Comfort Range | Λιανική Τιμή | 42.900€ | 44.900€ | 47.900€ |
| Προωθητική Ενέργεια | 2.000€ | 2.000€ | 2.000€ | |
| Κρατική Επιδότηση ΚΗ3 | 3.000€ | 3.000€ | 3.000€ | |
| Τελική Τιμή | 37.900€ | 39.900€ | 42.900€ | |
| Electric 230 PS Autonomy Long Range | Λιανική Τιμή | 48.900€ | 52.000€ | |
| Προωθητική Ενέργεια | 2.000€ | 2.000€ | ||
| Κρατική Επιδότηση ΚΗ3 | 3.000€ | 3.000€ | ||
| Τελική Τιμή | 43.900€ | 47.000€ | ||
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Citroen C4: Στην Ελλάδα η νέα εξοπλιστική έκδοση Collection (τιμή-εξοπλισμός)
Το Citroen e-C3 Aircross έρχεται με ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία - Η τιμή στην Ευρώπη
Αποκάλυψη για το νέο Citroen Ami: Η τιμή στην Ευρώπη - Πότε ανοίγουν οι παραγγελίες (photos)




_77761_470989_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ





_77761_455017_type13129.jpg)