Citroen C4: Στην Ελλάδα η νέα εξοπλιστική έκδοση Collection (τιμή-εξοπλισμός)


Η νέα έκδοση Collection, που βασίζεται στο επίπεδο εξοπλισμού PLUS, προσθέτει στοχευμένα στοιχεία στον εξοπλισμό και συνοδεύεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

  • ΦΩΤ.: STELLANTIS/WILLIAM CROZES
  • 4/8/2025

Το νέο Citroen C4, που λανσαρίστηκε στις αρχές του έτους, έχει εξελιχθεί σημαντικά, διατηρώντας την ταυτότητά του και ενισχύοντας τον χαρακτήρα του. Έχοντας ήδη κατακτήσει τη 2η θέση στην κατηγορία του στην Ευρώπη στις αρχές του 2025 (όπως και το 2024), αποδεικνύεται μια επιτυχημένη επιλογή στην κατηγορία των hatchback της κατηγορίας C ανεξαρτήτως κινητήρα.

Η νέα έκδοση Collection, που βασίζεται στο επίπεδο εξοπλισμού PLUS, προσθέτει στοχευμένα στοιχεία κομψότητας, τεχνολογίας και άνεσης ενώ είναι διαθέσιμη με το υβριδικό κινητήριο σύνολο των 145 ίππων. Όλα αυτά προσφέρονται στην αρχική τιμή των 26.500€ (με την τρέχουσα εμπορική πολιτική) και με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Η έκδοση C4 Collection ξεχωρίζει με ζάντες αλουμινίου 18’’ Amber Black, διχρωμία με μαύρη οροφή Perla Nera και φιμέ πίσω τζάμια. Η αισθητική ενισχύεται από τα κόκκινα κλιπ "Rouge André" στον προφυλακτήρα και στα προστατευτικά των θυρών, ενώ το λογότυπο "Collection" κοσμεί το πίσω μέρος. Η παλέτα των χρωμάτων περιλαμβάνει τα Blanc Okenite, Gris Mercury, Noir Perla Nera και Blue Eclipse.

Τα εσωτερικά πάνελ των θυρών έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την έκδοση C4 "Collection", ενσωματώνοντας διακοσμητικά στοιχεία και υποβραχιόνια από γκρι ύφασμα. Για την απόλυτη αρμονία με τα καθίσματα Citroen Advanced Comfort σε απόχρωση "Urban Grey", έχουν προστεθεί λεπτομέρειες από ύφασμα Curitiba White, που τονώνουν οπτικά  τα άνω τμήματα της πλάτης των καθισμάτων. Η συνοχή και η ομοιομορφία στις αποχρώσεις κυριαρχούν στο εσωτερικό αυτής της νέας έκδοσης.

ΣΥΝΔΕΣIΜΟΤΗΤΑ

Στο εσωτερικό, ο στάνταρ εξοπλισμός της C4 Collection έχει σχεδιαστεί ώστε κάθε διαδρομή να μετατρέπεται σε μια ήρεμη και άνετη εμπειρία. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7” υψηλής ευκρίνειας, πίσω από το τιμόνι, προσφέρει εξαιρετική ευκρίνεια και ευκολία ανάγνωσης, ενώ συνδυάζεται με οθόνη αφής 10” HD και σύστημα πολυμέσων τελευταίας γενιάς με 3D συνδεδεμένη πλοήγηση, που ξεχωρίζει για την ταχύτητα, την εργονομία και την ευχρηστία του. Χάρη στην ασύρματη συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay, οι χρήστες απολαμβάνουν άνετη και καθαρή καμπίνα, χωρίς περιττά καλώδια. Επιπλέον, το σύστημα υποστηρίζει ασύρματες ενημερώσεις (over-the-air) για συνεχή βελτίωση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΕΣΗ

Τα καθίσματα Advanced Comfort ξεχωρίζουν για την οπτική και λειτουργική τους άνεση, με το χαρακτηριστικό "αφρώδες" φινίρισμα να δημιουργεί μια αίσθηση φιλόξενης πολυτέλειας. Ενισχυμένα με επιπλέον 15 mm αφρού, προσφέρουν μαλακή αίσθηση από την πρώτη στιγμή, ενώ ο δυναμικός αφρός υψηλής πυκνότητας στο εσωτερικό τους εξασφαλίζει άνεση ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια. Παράλληλα, η εργονομική στήριξη ενισχύεται με ρυθμίσεις ύψους και οσφυϊκής υποστήριξης για τον οδηγό, προσφέροντας άψογη σωματική στήριξη.

Σε συνδυασμό με την ανάρτηση Citroen Advanced Comfort, που ενσωματώνει Progressive Hydraulic Cushions, η οδήγηση μετατρέπεται σε μια μοναδικά ομαλή και απολαυστική εμπειρία, θυμίζοντας την αίσθηση ενός "μαγικού χαλιού" που απορροφά τις κακοτεχνίες του δρόμου και προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα.

Στη Citroen, η άνεση δεν περιορίζεται μόνο στην ανάρτηση και τα καθίσματα, αλλά αποτελεί μέρος μιας ολιστικής προσέγγισης 360° που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα και τις τεχνολογίες του οχήματος για μεγαλύτερη ευκολία και ηρεμία στην καθημερινότητα. Για αυτόν τον λόγο, η έκδοση C4 Collection διαθέτει και σύστημα Keyless Access/Go, το οποίο επιτρέπει την είσοδο και εκκίνηση του οχήματος χωρίς τη χρήση κλειδιού – αρκεί να το έχεις απλώς μαζί σου!

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ 

Η έκδοση C4 Collection διατίθεται με έναν απλό και ευέλικτο υβριδικό κινητήρα που προσφέρει την εμπειρία της ηλεκτροκίνησης στην καθημερινότητα, χωρίς την ανάγκη εξωτερικής φόρτισης.

Η τεχνολογία 48V προσφέρει ουσιαστικά οφέλη σε κατανάλωση και εκπομπές CO2, επιτρέποντας καλύτερο έλεγχο του κόστους χρήσης. Σε συνθήκες μικτής κυκλοφορίας, η κατανάλωση μειώνεται κατά περίπου 20%, ενώ στην πόλη, έως και 50% της διαδρομής μπορεί να πραγματοποιηθεί με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, περιορίζοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και τα λειτουργικά έξοδα.

Ο συνδυασμός θερμικού και ηλεκτροκινητήρα διαχειρίζεται αυτόματα την ισχύ, προσαρμόζοντας τη λειτουργία ανάλογα με τις συνθήκες, χωρίς παρέμβαση του οδηγού. Η μπαταρία επαναφορτίζεται κατά την επιβράδυνση, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και μειώνοντας τη φθορά των φρένων — χαρακτηριστικά που καθιστούν το σύστημα ιδανικό για την καθημερινή ζωή στην πόλη.

Η έκδοση Hybrid 145 διαθέτει τρικύλινδρο κινητήρα 1.199 κ.εκ., με 136 ίππους (100 kW) στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., με υπερτροφοδότηση μεταβλητής γεωμετρίας και αλυσίδα χρονισμού για αυξημένη απόδοση και αξιοπιστία. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει 21 kW (28 ίππους) και 55 Nm, συμβάλλοντας στην κίνηση στις χαμηλές ταχύτητες, την υποβοήθηση της εκκίνησης του θερμικού κινητήρα και την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Το σύστημα συμπληρώνεται από μίζα-γεννήτρια 48V, εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 και μπαταρία ιόντων λιθίου 48V – 432 Wh, τοποθετημένη κάτω από το εμπρός αριστερό κάθισμα, διατηρώντας ανέπαφο τον χώρο επιβατών και αποσκευών. Ο κινητήρας βενζίνης νέας γενιάς των 1.2 λίτρων έχει εξελιχθεί ειδικά για υβριδοποίηση και ενσωματώνει κατά 40% νέα εξαρτήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Στην Ελλάδα το νέο Citroen C3 Aircross - Δείτε αναλυτικά τιμές και εκδόσεις

Η BMW των 500.000 ευρώ έγινε sold-out πριν προλάβει να μπει στις εκθέσεις

Τα 5 φθηνότερα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς (τιμές-εκδόσεις)