Audi Q4 e-tron: Νέα βασική έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία και 204 PS (τιμές)


Η βασική έκδοση του ηλεκτρικού SUV αποκτά μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας, με την αυτονομία του να αυξάνεται στα 423 km με μια πλήρη φόρτιση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: AUDI AG
  • 11/2/2025

Η Audi παρουσίασε το Q4 e-tron στα τέλη του 2023, τραβώντας το κάλυμμα από τις εκδόσεις Q4 45 e-tronQ4 45 e-tron quattro και Q4 55 e-tron quattro στα SUV και Sportback αμαξώματα. Ακολούθησε τον Ιούλιο του 2024 η βασική έκδοση Q4 35 e-tron, η οποία τοποθετείται στη βάση της γκάμας και σκοπός της είναι να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε ένα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.

Τώρα, οι Γερμανοί εμπλουτίζουν την γκάμα με μια ακόμη νέα έκδοση που έρχεται να τοποθετηθεί πάνω από το Q4 35 e-tron, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία και βελτιωμένες επιδόσεις, διατηρώντας την τιμή πολύ κοντά στη βάση.

Πρόκειται για την το Q4 40 e-tron, το οποίο έχει λάβει μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 63 kWh (καθαρή 59 kWh) που προσφέρει έως και 412 km αυτονομίας στο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, ενώ το Sportback μοντέλο μπορεί να διανύσει έως 423 km με μια πλήρη φόρτιση. Σύμφωνα με την Audi, η φόρτιση από το 10 στο 80% ολοκληρώνεται σε μόλις 24 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή.

Όσο για τις επιδόσεις, ο ηλεκτροκινητήρας που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα αποδίδει 204 PS και επιτρέπει στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 km/h σε 8,1 sec, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 160 km/h.

Ο εξοπλισμός της νέας έκδοσης περιλαμβάνει το σύστημα MMI navigation plus, όπως και συστήματα πλοήγησης κι infotainment της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η καμπίνα φέρει δύο οθόνες, μια που έχει διαγώνιο 10,25 ιντσών και βρίσκεται στην πλευρά του οδηγού, η οποία λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μια οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, για τον χειρισμό του συστήματος infotainment.

Σύμφωνα με τον εισαγωγέα, η τιμή του νέου μοντέλου στην Ελλάδα θα εκκινεί από τα 46.680 ευρώ για το Q4 40 e-tron κι από τα 49.580 ευρώ για το Q4 Sportback 40 e-tron, αντίστοιχα. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Test Drive: Το νέο Audi Q6 e-tron quattro είναι δυναμικό και hi-tech

Audi RS5 Avant: Ο «πύραυλος» των Γερμανών χάνει λίγο από το καμουφλάζ του (photos)

Audi: Τέλος το μπέρδεμα με τις ονομασίες των μοντέλων - Επιστροφή στο κλασικό μοτίβο