Ferrari: Ποιος είναι ο πρώτος στόχος για το 2026 - Πότε παρουσιάζει το νέο μονοθέσιο


Ο team principal της Ferrari, Frederic Vasseur, έδωσε ένα στίγμα για τις προτεραιότητες της ομάδας του ενόψει των μεγάλων αλλαγών του 2026.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: Florent Gooden/Ferrari
  • 19/12/2025

Στο ετήσιο, χριστουγεννιάτικο δείπνο που παραθέτει η Ferrariσε διαπιστευμένα μέλη του Τύπου, ο επικεφαλής της ομάδας, Frederic Vasseur, προχώρησε σε ορισμένες αποκαλύψεις για την επόμενη σεζόν.

Σε πρώτο χρόνο, ο Γάλλος ανακοίνωσε πως το νέο μονοθέσιο των Ιταλών θα παρουσιαστεί στις 23 Ιανουαρίου. Το πιθανότερο είναι αυτό να γίνει στην ιδιόκτητη πίστα της ομάδας, στο Φιοράνο, όπου και θα το δοκιμάσει για πρώτη φορά, στο πλαίσιο demo run με όριο τα 15 km, πριν το shakedown των 200 km που πιθανότατα θα λάβει χώρα πριν η ομάδα ταξιδέψει για το πρώτο τεστ, κεκλεισμένων των θυρών, στη Βαρκελώνη, το πενθήμερο 26-30 Ιανουαρίου.

Έπειτα, ο Vasseur έδωσε μία πρώτη εικόνα από το πλάνο της ομάδας για το πρώτο τεστ, όπου τόνισε ότι θα εστιάσουν στο να δοκιμάσουν ένα «απλό» concept, για να βάλουν τις βάσεις για τις αναβαθμίσεις μέσα στη χρονιά - μία τακτική που ο Γάλλος θεωρεί ότι θα ακολουθήσουν άπαντες:

«Νομίζω ότι όλοι θα το κάνουν. Σε αυτή την κατάσταση, το πιο σημαντικό είναι να γράψει κανείς χιλιόμετρα. Δεν είναι στόχος να επιδιώξουμε την απόδοση, αλλά να συγκεντρώσουμε χιλιόμετρα για να επικυρώσουμε την τεχνική επιλογή του αυτοκινήτου όσον αφορά την αξιοπιστία. Μετά θα επιδιώξουμε την απόδοση».

«Πιστεύω ότι όλοι θα έρθουν στη Βαρκελώνη όχι με ένα mule car, αλλά με ένα, ας πούμε, Spec A».

Αυτό σημαίνει ότι πρωταρχικός στόχος είναι η αξιοπιστία, λόγω και των ριζικών αλλαγών στους κανονισμούς των κινητήρων, με τον ηλεκτροκινητήρα να αναβαθμίζεται προσφέροντας κοντά στα 450 PS:

«Πρώτος στόχος σε μια τέτοια σεζόν είναι να εξασφαλίσουμε την αξιοπιστία. Θυμάστε πολύ καλά τις σεζόν πριν από 10 ή 15 χρόνια, όπου στους πρώτους αγώνες είχαμε ένα τεράστιο ποσοστό DNF.

«Ο πρώτος στόχος στη Βαρκελώνη θα είναι να καλύψουμε χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο για να κατανοήσουμε την αξιοπιστία του, πού πρέπει να βελτιωθούμε και σε τι πρέπει να αντιδράσουμε. Αν εντοπίσεις κάτι πρώτη φορά στο δεύτερο τεστ στο Μπαχρέιν T02, δεν θα έχεις χρόνο να αντιδράσεις για την Αυστραλία.

«Αυτό σημαίνει ότι ο πρώτος στόχος της Βαρκελώνης θα είναι να καλύψουμε χιλιόμετρα περισσότερο από το να δούμε την καθαρή απόδοση».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1 2026: Πότε θα παρουσιαστεί ο κινητήρας της Honda για το μονοθέσιο της Aston Martin

F1: Αυτός ήταν ο πιο... «ζημιάρης» οδηγός του 2025

Aυτοί είναι οι οδηγοί της Lancia στην επιστροφή της στο WRC