Στην Τασκένδη του Ουζμπεκιστάν έλαβε χώρα η τελευταία συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για το 2025, δύο μέρες πριν τις προεδρικές εκλογές της FIA, στις οποίες μοναδικός υποψήφιος είναι κι ο εν ενεργεία πρόεδρος, Mohammed Ben Sulayem.
Ανάμεσα στα θέματα που συζητήθηκαν ήταν και μία σειρά ζητημάτων των αθλητικών κανονισμών της Formula 1, κυρίως αναφορικά με τα Σ/Κ με αγώνα sprint και διαδικαστικά ζητήματα σε περίπτωση προσωρινής διακοπής ενός αγώνα.
Ικανοποιήθηκε, μάλιστα, κι ένα πάγιο αίτημα των οδηγών και των ομάδων, σχετικά με το FP1. Εφόσον διακοπεί η διαδικασία για τον οποιονδήποτε λόγο, μπορεί να παραταθεί η διάρκειά της ώστε να έχουν όλοι χρόνο να προετοιμαστούν καταλλήλως, καθώς αυτή είναι οι μοναδικές δοκιμές πριν τις κατατακτήριες sprint και το «κλείδωμα» του setup των μονοθεσίων.
Οι κύριες αλλαγές είναι:
- Οι περιορισμοί για τα στεγνά ελαστικά στις κατατακτήριες των sprint δεν θα καταργούνται πλέον όταν μια περίοδος γίνεται υπό βροχή.
- Το όριο του επιχειρησιακού προσωπικού για το 2026 θα αυξηθεί προσωρινά σε 60 άτομα, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι ομάδες μπορούν να μεταβούν ομαλά στη νέα γενιά αυτοκινήτων.
- Οι διαδικασίες αναστολής και επανέναρξης του αγώνα έχουν απλοποιηθεί.
- Επιβεβαιώθηκε η επιστροφή σε ένα μόνο τεστ πριν την εκάστοτε σεζόν από το 2027 και μετά.
- Έχει προβλεφθεί η δυνατότητα παράτασης του FP1 σε τριήμερο με αγώνα sprint μετά από κόκκινη σημαία, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι αγωνιζόμενοι θα έχουν τον απαραίτητο χρόνο προετοιμασίας.
Τέλος, έγιναν αλλαγές στον τομέα των μονάδων ισχύος για καλύτερη διαχείριση της ενέργειας, χωρίς η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας να προχωρά σε περισσότερες λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Αποχωρεί ο Helmut Marko από τη Red Bull μετά από 21 χρόνια
Lando Norris: Ο πρωταθλητής που το έκανε με τον δικό του τρόπο




ΔΗΜΟΦΙΛΗ