GP Λας Βέγκας: Επιστροφή στην κορυφή για τον Verstappen, αυξάνει τη διαφορά o Norris


O Max Verstappen επέστρεψε στις επιτυχίες με τη νίκη του στο Λας Βέγκας, τη δεύτερη στη συγκεκριμένη πίστα. Κερδισμένος έναντι του Oscar Piastri ο Lando Norris.  

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: GETTY IMAGES/RED BULL CONTENT POOL
  • 23/11/2025

Ήταν ένας αγώνας χωρίς ιδιαίτερη δράση και σίγουρα λιγότερο εντυπωσιακός από τις κατατακτήριες που προηγήθηκαν.

Στην εκκίνηση, ο Verstappen έκανε εξαιρετική εκκίνηση, και παρά το επιθετικό στιλ άμυνας του Norris, ο Ολλανδός πέρασε καθώς ο οδηγός της McLaren βγήκε εκτός πίστας, πέφτοντας 3ος, πίσω κι από τον Russell.

Ο Hadjar ανέβηκε 5ος, με τον Piastri να πέφτει 7ος, ενώ ο Hamilton από 19ος βρέθηκε 13ος.

Στον 3ο γύρο ενεργοποιήθηκε το VSC, καθώς ο Stroll είχε εγκαταλείψει στην πρώτη στροφή, και κριτές είχαν μπει στην πίστα ενώ τα μονοθέσια έτρεχαν κανονικά. Το συμβάν ξεκίνησε από τον Bortoleto που στα φρένα χτύπησε αρκετά μονοθέσια, ενώ πιο μπροστά κι ο Lawson είχε τέτοιο συμβάν, έχοντας επαφή με τον Piastri.

Με την επιστροφή σε καθεστώς πράσινης σημαίας, ο Verstappen είχε πια μία διαφορά 1,3 sec από τον Russell, με τον Norris άλλα 1,7 sec μακριά από τον Βρετανό.

Πίσω, ο Leclerc είχε περάσει στην αντεπίθεση, ανεβαίνοντας 7ος και καταδιώκοντας τον Piastri για την 6η θέση.

Από τον 7ο γύρο, ο Russell είχε μπει πια σε απόσταση DRS από τον Verstappen και τον πίεζε, δείχνοντας πόσο ρυθμό είχε, θυμίζοντας την εικόνα της Mercedes στο περσινό Grand Prix. Ο Ολλανδός «απάντησε» όμως και άνοιξε τη διαφορά ξανά άνω του 1 sec.

Στον 12ο γύρο, ο Piastri πίεσε να περάσει τον Hadjar, αλλά είχε μπλοκάρισμα και αυτό «άνοιξε την πόρτα» στον Leclerc να περάσει και να ανέβει στην 6η θέση. Μπροστά τους πια ήταν ο οδηγός της Racing Bulls, τον οποίο και πέρασε στον επόμενο γύρο, και ο Sainz, ενώ ο Norris στην 3η θέση είχε απόσταση από την δυάδα της κορυφής.

Στον 14ο γύρο, ο Russell παραπονέθηκε για πρόβλημα στην υποβοήθηση του τιμονιού, το ίδιο πρόβλημα που είχε και στις κατατακτήριες και θεωρεί ότι του στέρησε την ευκαιρία για την pole position.

Την ίδια στιγμή, ο Hamilton είχε επαφή με τον Albon στην προσπάθεια να αμυνθεί του οδηγού της Williams, με το VSC να ενεργοποιείται για να καθαριστεί η πίστα.  Παράλληλα, ο Antonelli τιμωρήθηκε με 5 sec ποινής γιατί κινήθηκε στο grid box πριν την εκκίνηση.

Με το πρόβλημα στο power steering, ο Russell είχε πέσει 2,2 sec πίσω από τον Verstappen, και ο Norris τον είχε πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής. Έτσι, η Mercedes κάλεσε τον Βρετανό στα pits για τη σκληρή γόμα, με τον ίδιο να επιστρέφει στην πίστα 7ος.

Τότε ήταν που ο Norris πήρε την εντολή να πιέσει για να μειώσει την απόσταση από τον Verstappen και να καλύψει το undercut του Russell. Ο πιλότος της McLaren, όμως, δεν έμοιαζε να έχει τον ρυθμό για κάτι τέτοιο.

Στον 21ο γύρο, ο Hadjar έκανε τη δική του στάση για τη σκληρή γόμα, όσο έφτανε η ώρα της αλλαγής και για τους πρωτοπόρους.

Στην 4η πια θέση, ο Leclerc είχε εξαπολύσει επίθεση στον Sainz, ενώ ο Piastri έκανε κι αυτός pit stop για τη σκληρή γόμα. Τον ακολούθησε ο Νorris στον επόμενο γύρο, όπως κι ο Sainz.  Ο οδηγός της McLaren δεν κατάφερε να περάσει τον Russell, και έμεινε πίσω του.

Ο Leclerc μπήκε για τη δική του αλλαγή στον 25ο γύρο, και επέστρεψε στην πίστα 9ος, πίσω από τον Piastri αλλά μπροστά από τον Sainz.

Ο Verstappen είχε υπό τον απόλυτο έλεγχό του τον αγώνα. Όταν μπήκε στα pits στον 26ο γύρο, επέστρεψε στην πίστα έχοντας ακόμα την πρωτοπορία του αγώνα, με διαφορά 1,2 sec από τον Russell, και 8 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά, κι η απόσταση άνοιξε κοντά στα 2 sec μέσα στους επόμενους γύρους.

Στον 30ο γύρο είχε έρθει η ώρα ο Hamilton να αλλάξει τα σκληρά ελαστικά με τα μεσαία, επιστρέφοντας στην πίστα 10ος, πίσω από τον Hadjar και μπροστά από τον Alonso. Ο Antonelli είχε κάνει νωρίς αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη σκληρή στο VSC στην αρχή του αγώνα, για αυτό και παρέμενε 5ος, αν και με την ποινή των 5 sec ακόμα πάνω από το κεφάλι του.

Όταν επισκέφθηκε κι ο Hulkenberg τα pits στον 32ο γύρο και γύρισε στην πίστα 9ος, ξεκαθάρισε το τοπίο στη δεκάδα, με τον Verstappen 1ο, 3,4 sec πίσω του τον Russell, και 1,6 sec πίσω του τον Norris.

Στον 34ο γύρο, ο Norris άρχισε να πιέζει ασφυκτικά τον Russell για την 2η θέση, έχοντας την ταχύτητα, και τα κατάφερε, έχοντας πια απόσταση 4,8 sec από τον Verstappen στην πρωτοπορία.

Πιο πίσω, ο Antonelli έπαιζε την απόλυτη άμυνα στον Piastri για να τον κρατήσει μακριά από τον Russell, με τον Leclerc να βλέπει την ευκαιρία του να πιέσει και να περάσει τον Αυστραλό. O Ιταλός rookie έκανε εξαιρετική δουλειά κρατώντας αμφότερους πίσω του, και αν δεν είχε την ποινή θα άξιζε την 4η θέση, όμως με το πέσιμο της καρώ σημαίας έπεσε 5ος, οριακά μπροστά από τον Leclerc.

Μπροστά, ο Verstappen έπαιρνε άνετα τη νίκη, με τον Norris να μην μπορεί να τον φτάσει σε καμία περίπτωση, και να έχει πρόβλημα στο φινάλε, ενώ ο Russell τερμάτισε 3ος. Με αυτό το αποτέλεσμα, ο 4κις πρωταθλητής διατηρεί -έστω και οριακά- ζωντανές τις ελπίδες του τον 5ο τίτλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Επίσημο: Αλλάζει το ιδιοκτησιακό καθεστώς στη Mercedes - Ποιος είναι ο George Kurtz που αγοράζει το 15%

Ferrari: Leclerc και Hamilton απαντούν στον Elkann και ρίχνουν τους τόνους

F1: Το όνομα Hakkinen επιστρέφει στη McLaren μετά από 24 χρόνια!