Η βροχή έπεφτε από το FP3 ακόμα και επηρέασε απόλυτα τη μάχη για την pole position στην «Πόλη της Αμαρτίας, καθώς σε συνδυασμό με τις χαμηλές θερμοκρασίες, η πρόσφυση ήταν δυσεύρετη.
Στο Q1, οι οδηγοί επέλεξαν τόσο τα full wet, όσο και τα ενδιάμεσα ελαστικά για τους πρώτους γύρους τους, μέχρι να βρουν τι τους βολεύει και τι ταίριαζε καλύτερα στις συνθήκες. Τα ελαστικά με τον μπλε σιρίτη, όμως, ήταν τα καταλληλότερα σε αυτή τη φάση.
Οι οδηγοί είχαν βάλει αρκετό καύσιμο στο ντεπόζιτο για να μείνουν όλο το 18λεπτο στην πίστα, ώστε να βρουν -κάπου- την πρόσφυση και να βελτιώσουν αρκετά για να περάσουν στη 15άδα. Τα λάθη δεν έλειψαν, καθώς σχεδόν όλοι επισκέφθηκαν τους χώρους διαφυγής στη Στροφή 14, στο τέλος της μεγάλης ευθείας του 'Strip'.
It's slippery out there in Q1! ??
Here's a moment for Max Verstappen locking up into the run-off area ??#F1#LasVegasGPpic.twitter.com/gWsbUSIYbR
— Formula 1 (@F1) November 22, 2025
O Albon χτύπησε στον τοίχο στην έξοδο της Στροφής 16, στην επιτάχυνση για την τελευταία ευθεία, όμως μπήκε στα pits και δεν διέκοψε τη διαδικασία. Αυτό επηρέασε τον Hamilton που τελικά δεν μπόρεσε να βελτιώσει και έμεινε τελευταίος, εκτός συνέχειας, μαζί με τους Antonelli, Albon, Bortoleto και Tsunoda.
ALEX ALBON HITS THE WALL... but makes it back to the garage! ??#F1#LasVegasGPpic.twitter.com/gyWJTJ3KhL
— Formula 1 (@F1) November 22, 2025
Στο Q2, η βροχή είχε πια σταματήσει, και μία στεγνή γραμμή εκεί όπου πατάνε τα μονοθέσια είχε αρχίσει να σχηματίζεται. Στο ξεκίνημα, όμως, όλοι συνέχισαν με τα full wets, μέχρι να δουν ότι η πίστα βελτιώνεται αρκετά για τη χρήση ενδιάμεσης ή slick γόμας.
Με κάθε γύρο οι χρόνοι έπεφταν, όμως η πίστα δεν έλεγε να στεγνώσει λόγω και των χαμηλών θερμοκρασιών.
Στο φινάλε, ο Russell ήταν ο ταχύτερος, όμως η Mercedes είχε μπει σε μπελάδες, καθώς δεν κατέθεσε το setup της στη FIA εγκαίρως και το ζήτημα πια έχει περασει στους αγωνοδίκες.
Ο Hadjar βρέθηκε 2ος, μπροστά από τους Sainz, Norris και Verstappen. Ο Piastri προκρίθηκε στο top 10 μόλις 10ος, πολύ μακριά από τον teammate του, ενώ εκτός συνέχειας έμειναν οι Hulkenberg, Stroll, Ocon, Bearman και Colaptinto.
Στο κρίσιμο Q3, η ενδιάμεση γόμα ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή. Οι χρόνοι έπεφταν συνεχώς, καθώς η πίστα βελτιωνόταν, οπότε η κατάταξη άλλαζε ως το φινάλε και η μάχη για την pole κράτησε μέχρι τέλους.
Ο Norris πήρε την pole από τον Verstappen με διαφορά 0,3 sec, με τον Piastri να μένει μόλις 5ος, πίσω από τους Sainz και Russell.
Τη δεκάδα έκλεισαν οι Lawson, Alonso, Hadjar, Leclerc και Gasly.
Αναλυτικά η κατάταξη:
| Θέση | Οδηγός | Χρόνος |
|---|---|---|
| 1 | Lando Norris | 1:47.934 |
| 2 | Max Verstappen | 1:48.257 |
| 3 | Carlos Sainz | 1:48.296 |
| 4 | George Russell | 1:48.803 |
| 5 | Oscar Piastri | 1:48.961 |
| 6 | Liam Lawson | 1:49.062 |
| 7 | Fernando Alonso | 1:49.466 |
| 8 | Isack Hadjar | 1:49.554 |
| 9 | Charles Leclerc | 1:49.872 |
| 10 | Pierre Gasly | 1:51.540 |
| 11 | Nico Hulkenberg | 1:52.781 |
| 12 | Lance Stroll | 1:52.850 |
| 13 | Esteban Ocon | 1:52.987 |
| 14 | Oliver Bearman | 1:53.094 |
| 15 | Franco Colapinto | 1:53.683 |
| 16 | Alex Albon | 1:56.220 |
| 17 | Andrea Kimi Antonelli | 1:56.314 |
| 18 | Gabriel Bortoleto | 1:56.674 |
| 19 | Yuki Tsunoda | 1:56.798 |
| 20 | Lewis Hamilton | 1:57.115 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
GP Λας Βέγκας: Norris και Piastri θα παίξουν τα ρέστα τους - Σε ελεύθερο κανάλι ο αγώνας
F1: Το όνομα Hakkinen επιστρέφει στη McLaren μετά από 24 χρόνια!





ΔΗΜΟΦΙΛΗ