Για τελευταία φορά φέτος συνεδρίασε η Επιτροπή της Formula 1 στα γραφεία της FIA στο Λονδίνο, υπό την προεδρία του επικεφαλής μονοθεσίων της FIA, Νικόλα Τομπάζη, και του CEO της F1, Stefano Domenicali.
Στη συνάντηση των ομάδων και των εκπροσώπων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, πρώτο θέμα ήταν το ζήτημα των υποχρεωτικών pit stop ενόψει 2026. Συζητήθηκε μια πρόταση για την υποχρεωτική εφαρμογή δύο pit stop στα grand prix, μαζί με προσαρμογές στις προδιαγραφές των ελαστικών, στα όρια διάρκειας ζωής των ελαστικών και στη χρήση τριών γομών κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε αντίθεση με το ένα υποχρεωτικό pit stop που ισχύει ως τώρα. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα σχόλια σχετικά με την ανάλυση και τις προσομοιώσεις από τις ομάδες και την Pirelli. Δεν συμφωνήθηκαν αλλαγές προς το παρόν, επομένως όλες οι πλευρές θα επανέλθουν στο θέμα μέσα στο επόμενο έτος.
Αλλαγές «ζυμώνονται» στους περιορισμούς των αεροδυναμικών δοκιμών (Aerodynamic Testing Restrictions, ATR), το οποίο ισχύει ήδη στη Formula 1. Σύμφωνα με αυτό το πλαίσιο, κάθε ομάδα έχει συγκεκριμένο χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD ανάλογα την θέση της στην κατάταξη. Όσο πιο ψηλά βρίσκεται η ομάδα, τόσο λιγότερο χρόνο έχει. Οι αλλαγές που ετοιμάζονται αφορούν περισσότερο την προσαρμογή των κανονισμών στα σύγχρονα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες.
Αλλαγές σε livery και αριθμούς
Η πιο άμεση αλλαγή έρχεται στους χρωματισμούς των μονοθέσιων. Οι εκπρόσωποι της Επιτροπής συμφώνησαν ότι τουλάχιστον το 55% της επιφάνειας των μονοθέσιων (όταν παρατηρείται από το πλάι και από πάνω) πρέπει να καλύπτεται από βαμμένα ή αυτοκόλλητα διακοσμητικά στοιχεία, σε αντίθεση με τις γυμνές επιφάνειες από ανθρακονήματα. Στόχος του μέτρου αυτού είναι να αυξηθεί η οπτική διαφοροποίηση μεταξύ των αυτοκινήτων.
Συζητήθηκαν, επίσης, οι αλλαγές στον κανονισμό σχετικά με τους μόνιμους αριθμούς των οδηγών, που εισήχθησαν για τη σεζόν 2014. Πλέον θα επιτρέπεται η αλλαγή των αριθμών κατά τη διάρκεια της καριέρας των οδηγών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Formula 1: Αυτός είναι ο αγοραστής των μετοχών του Toto Wolff
F1: Πότε μπορεί να στεφθεί πρωταθλητής ο Norris - Υπάρχει ακόμα ελπίδα για τον Verstappen;





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





_77761_472664_type13129.jpg)