Στην εκκίνηση, o Leclerc κράτησε την πρωτοπορία, με τον Norris να προσπαθεί να περάσει τον Piastri για την 2η θέση χάνοντας χρόνο και πέφτοντας τελικά πίσω από τους Russell και Alonso.
Μία θέση κέρδισε κι ο Bortoleto έναντι του Stroll, ενώ ο Hamilton έπεσε 14ος κι ο Verstappen 9ος.
WATCH THE RACE START ??#F1#HungarianGPpic.twitter.com/vtI1GuR1F3
— Formula 1 (@F1) August 3, 2025
Στον 3ο γύρο, ο Norris ανέβηκε 4ος, με τον Leclerc μπροστά να προσπαθεί να κρατήσει εκτός απόστασης DRS τον Piastri.
Παράλληλα, ο Verstappen άρχισε να αντεπιτίθεται και πέρασε γρήγορα τους Lawson και Stroll για να ανέβει 7ος, και πλέον έδινε μάχη με τους Bortoleto και Alonso, καθώς ο Ισπανός καθυστερούσε όσους βρίσκονταν πίσω του. Με δεδομένο ότι τα προσπεράσματα είναι δύσκολα στο Hungaroring και το ένα pit stop αποτελούσε δελεαστική προοπτική για πολλούς οδηγούς, κανείς δεν έκανε κίνηση να περάσει.
Μπροστά, ο Leclerc είχε διαφορά 2,6 sec από τον Piastri, με τον Αυστραλό να επιλέγει να κρατήσει απόσταση από τον αντίπαλό του για να μη διαλύσει τα ελαστικά του, ενώ ο Norris ήταν στο μισό δευτερόλεπτο από τον Russell ψάχνοντας τρόπο να πάρει ξανά την θέση που είχε στην εκκίνηση.
Στον 17ο ο Piastri πήρε το ΟΚ να αρχίσει να πιέζει τον Leclerc για τη νίκη, όσο ο Norris ακόμα δεν κατάφερνε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Russell.
Στον 18ο γύρο, ο Verstappen επέλεξε να μπει στα pits για να ξεκολλήσει από την ουρά του Bortoleto και έβαλε τη σκληρή γόμα, ενώ έναν γύρο μετά το ίδιο έπραξε ο Piastri με στόχο το undercut στον Leclerc.
Ο Μονεγάσκος απάντησε, και με ένα pit stop 2 sec κατάφερε να μείνει μπροστά από τον Αυστραλό, ενώ τα pits επισκέφθηκε κι ο Russell.
He can!
Leclerc keeps the net lead of the race ??#F1#HungarianGPpic.twitter.com/VR0iF4hb2H
— Formula 1 (@F1) August 3, 2025
Ο Norris έμεινε στην πίστα περισσότερο από όλους της πρώτης τετράδας, θέλοντας να κάνει κάτι διαφορετικό στη στρατηγική για να μπει στη μάχη της νίκης. Για αυτό και μπήκε στα pits για τη σκληρή γόμα στο 31ο γύρο, με διαφορά 18,6 sec διαφορά από τον πρώτο Leclerc.
Την ίδια ώρα, ο οδηγός της Ferrari άρχισε να εκφράζει τα παράπονά του στην ομάδα για τη στρατηγική της, φοβούμενος ότι θα χάσει τον αγώνα με τις επιλογές της.
LAP 34/70
The gap up front: Leclerc ?? 1.7 seconds ?? Piastri#F1#HungarianGPpic.twitter.com/VHMhsUnKdn
— Formula 1 (@F1) August 3, 2025
Όσο περνούσαν οι γύροι, τόσο φαινόταν ότι η στρατηγική του Norris είχε βάλει σε σκέψεις και τον Leclerc, αλλά και τον Piastri ο οποίος έριξε το δόλωμα κι η Ferrari «τσίμπησε», βάζοντας τον οδηγό της στα pits. Αυτό σήμαινε ότι βγήκε 7,2 sec πίσω από τον Norris, με τον Piastri να έχει πια καθαρό αέρα να δει τις επιλογές του.
Στο midfield, ο Alonso έκανε επιτέλους την αλλαγή από τη μέση στη σκληρή γόμα στον 40ο γύρο, βγαίνοντας στην πίστα 6ος, ενώ ο Bortoleto έπραξε το ίδιο κι ήταν 8ος.
Ο Russell μπήκε για φρέσκο σετ σκληρής γόμας στον 44ο γύρο, κι έτσι έδωσε καθαρό αέρα στον Norris, οπότε ο Leclerc έπρεπε να πιέσει για να φτάσει και να περάσει τον Βρετανό, αλλά και να ελπίζει ότι ο Piastri θα ξαναεπισκεφθεί το pitlane.
Ο Αυστραλός πράγματι μπήκε ξανά και έτσι έπεσε 3ος, με τον Norris πρώτο χωρίς να έχει άλλο pit stop και τον Leclerc στα 7 sec να παλεύει με καλύτερα ελαστικά.
Ωστόσο, αντί να μειώνει τη διαφορά από τον πρώτο, άρχισε να πέφτει προς τον τρίτο, κι έτσι βρέθηκε ξαφνικά 3ος, καθώς ο Piastri τον πέρασε και άρχισε να πιέζει με στόχο τον Norris.
Ο Leclerc άρχισε να έχει σοβαρά προβλήματα ρυθμού με αποτέλεσμα να χάσει και το βάθρο, ενώ για ένα μεγάλο μέρος του αγώνα ήταν το φαβορί για τη νίκη, εκφράζοντας εντόνως τα παράπονά του στην ομάδα μέσω της ενδοεπικοινωνίας.
Στη μάχη για τη νίκη, ο Piastri μάζευε συνεχώς τη διαφορά από τον Norris και έφτασε απόσταση DRS με πέντε γύρους να απομένουν. Και ενώ προσπάθησε τόσο που παραλίγο να χτυπήσει από πίσω τον teammate του, ο Norris έμεινε πρώτος και κέρδισε, με τη McLaren να φτάνει τις 200 νίκες.
Τρίτος ήταν ο Russell, με τον Leclerc 4ο και τους Alonso, Bortoleto, Stroll, Lawson, Verstappen και Antonelli στη δεκάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο Chris Harris... έκανε το λάθος να μπει στην Ford Mustang GTD με τον Verstappen οδηγό (video)
Ferrari: Ψήφος εμπιστοσύνης στον Fred Vasseur με πρόωρη ανανέωση συμβολαίου
Σκληρή αυτοκριτική από τον Hamilton: «Είμαι άχρηστος - Να βρει άλλο οδηγό η ομάδα»