Το σήριαλ για το μέλλον του Max Verstappen έχει πια λάβει τέλος. Ήδη από την περασμένη εβδομάδα, ο επικεφαλής της Mercedes Toto Wolff ξεκαθάρισε ότι η ομάδα θα συνεχίσει με τους George Russell και Kimi Antonelli το 2026, ενώ τώρα πια έχει κλείσει κι η πόρτα της εξόδου από τη Red Bull.
Αν και συνέχιζε να δίνει δηκτικές απαντήσεις στους δημοσιογράφους μέχρι και πριν την έναρξη του Βελγικού Grand Prix, ο 4κις πρωταθλητής είχε αποφασίσει τι θα κάνει. Η απόφαση να μείνει στην ομάδα του Milton Keynes ήρθε για δύο λόγους: πρώτον διότι ο ίδιος θέλει να δώσει μία χρονιά ακόμα στους Αυστριακούς, για να βολιδοσκοπήσει την κατάσταση, να εκτιμήσει τη δυναμική του grid με την αυγή των νέων κανονισμών, αλλά και να καταλάβει αν το project Red Bull Powertrains (με την αρωγή της Ford) λειτουργεί, και σε δεύτερο χρόνο γιατί πλέον δεν μπορεί να κάνει κι αλλιώς.
Ο Verstappen θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 4ος στη βαθμολογία των οδηγών ως το τέλος του πρώτου μισού της σεζόν, το προσεχές Σ/Κ στην Ουγγαρία, για να μπορέσει να φύγει ως «ελεύθερος», αλλά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει, αφού έχει μεγάλη διαφορά από τον τέταρτο στο πρωτάθλημα Charles Leclerc. Επομένως, δεν ενεργοποιείται η ρήτρα, και η Mercedes τελικά δε μοιάζει διατεθειμένη (ακόμα) να πληρώσει τα 120 εκ. ευρώ που θα αποδέσμευαν τον Ολλανδό από το συμβόλαιό του.
Ως εκ τούτου, ο Verstappen θα παραμείνει στο «σπίτι» του και το 2026, με νέο επικεφαλής πια στο πρόσωπο του Laurent Mekies, με τον οποίον είχε την πρώτη του επαφή σε αγωνιστικό τριήμερο το περασμένο Σ/Κ, ξεκινώντας την κοινή τους πορεία με μία νίκη στο sprint και την 4η θέση στον αγώνα.
Και στο βάθος το 2027
Το γεγονός ότι τα πράγματα παραμένουν ως έχουν το 2026 δε σημαίνει πως ο Verstappen «έριξε άγκυρες». Αν κι έχει τονίσει πολλάκις ότι θέλει να κλείσει την καριέρα του στη Red Bull, το πρώτο και κύριο για τον ίδιο είναι να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, την ευκαιρία να παλέψει για το πρωτάθλημα. Κι αν αυτό δεν του το προσφέρει η ομάδα του, θα κοιτάξει (ξανά) τις επιλογές του.
Και το 2027 είναι ακόμα πιο ανοιχτό μεταγραφικά σε σχέση με το 2026. Mercedes, Aston Martin, ακόμα κι η Ferrari πιθανώς να έχουν κενές θέσεις, και ποιος δεν θα ήθελε να έχει τον Verstappen στο δυναμικό του;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Άποψη - Γιάννης Μάριος Παπαδόπουλος: «Δήλωση» Πρωταθλητή!
GP Βελγίου: Οι βαθμολογίες μετά τον αγώνα του Σπα - Άνοιξε η διαφορά Piastri-Norris
F1: Το πλεονέκτημα που χάνει η Red Bull ενόψει 2026 - Ο νέος κανονισμός της FIA που την επηρεάζει