F1: Αυτοί ήταν οι πέντε καλύτεροι οδηγοί του Grand Prix Βελγίου


Σε έναν αγώνα που θα μπορούσε να μείνει αξέχαστος να έτρεχαν υπό βροχή, πέντε οδηγοί ξεχώρισαν για την προσαρμοστικότητά τους στις εναλλασσόμενες συνθήκες του Βελγικού Grand Prix.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: GETTY IMAGES, CALLO ALBANESE/FERRARI
  • 28/7/2025

Μπορεί η FIA να αποφάσισε να μην γίνει αγώνας όσο έβρεχε στο Spa-Franchorchamps, ωστόσο ο αγώνας που έγινε μετά σε μεικτές συνθήκες ανέδειξε πρωταγωνιστές και οδηγούς που υπερέβησαν τον εαυτό τους για να πάρουν ένα καλό αποτέλεσμα.

Σημαντική σημείωση: Η σειρά των οδηγών είναι με βάση την θέση τους στην κατάταξη κι όχι με σειρά προτίμησης.

Pierre Gasly

Τις κακές κατατακτήριες του Σαββάτου μετέτρεψε σε βαθμό ο Pierre Gasly, που φέτος δικαιωματικά αξίζει να συγκαταλέγεται στους καλύτερους οδηγούς της σεζόν. Με μία Alpine που ξύνει τον πάτο της βαθμολογίας απ' την αρχή της σεζόν, ο Γάλλος έδειξε και πάλι το αγνό ταλέντο που έχει, σε ένα φορτισμένο συναισθηματικά Σ/Κ όπου τίμησε τη μνήμη του Anthoine Hubert, ο οποίος έχασε τη ζωή του στο Spa-Francorchamps κι ήταν επιστήθιος φίλος του Gasly. 

Lewis Hamilton

Άλλος ένας οδηγός που έκανε comeback, και δικαίως πήρε τον τίτλο του Driver of the Day από τους θεατές, ήταν ο Lewis Hamilton. Επρόκειτο να ξεκινήσει από το pitlane μετά από πλειάδα αλλαγών στο μονοθέσιό του, καθώς στις κατατακτήριες απλώς απέτυχε. Αυτό δεν έγινε λόγω βροχής, όμως το έργο του δεν ήταν λιγότερο δύσκολο. Από την 18η θέση, έφτασε 13ος μέσα σε λίγους γύρους, και ήταν από τους πρώτους που πήραν την απόφαση να πάει στα slicks, στον 12ο γύρο, δίνοντας άλλη προοπτική στον αγώνα του. Έβδομος και πιο άνετος με την αναβαθμισμένη SF-25.

Alex Albon

Τριήμερο από τα... παλιά για τον Alex Albon. Από την αρχή ως το τέλος, ο Ταϊλανδός οδηγός κατάφερε να εγκαθιδρυθεί στη δεκάδα, μακράν ταχύτερος του Sainz. Εκκίνησε μία θέση μπροστά από τον Russell, και τερμάτισε μόλις μία θέση πίσω του, «παίζοντας» αριστουργιματική άμυνα στον Hamilton. «Δυσκολεύτηκα λίγο με τη βροχή, κάτι που ήταν αναμενόμενο, οπότε έχασα τη θέση μου από τον George νωρίς, αλλά μετά από αυτό, βρήκαμε το ρυθμό μας και καταφέραμε να διατηρήσουμε τη θέση μας και να τερματίσουμε δυνατά», δήλωσε. «Ήταν σημαντικό να μην κάνουμε λάθη με τον Lewis πίσω μας, αλλά νομίζω ότι η αεροδυναμική του αυτοκινήτου του λειτούργησε υπέρ μας. Ως ομάδα κάναμε εξαιρετική δουλειά, καθώς δεν είναι εύκολο να νικήσεις τις κορυφαίες ομάδες, οπότε είναι καλό να βλέπουμε ότι το πακέτο μας λειτουργεί καλά».

Charles Leclerc

Η Ferrari πόνταρε πολύ στην αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση, και στην περίπτωση του Leclerc επένδυσε και σε ένα setup που προτεραιοποιούσε την τελική ταχύτητα έναντι της σταθερότητας στο μεσαίο sector. Αυτός ο συνδυασμός ήταν που έδωσε τα απαραίτητα εφόδια στον Μονεγάσκο να αντέξει από την αρχή ως το τέλος στην πίεση του Max Verstappen, ο οποίος με τη σειρά του πήρε μία γεύση από το τι... προκάλεσε στον Piastri στο sprint. Το πέμπτο βάθρο του Leclerc για φέτος, και φυσικά πέμπτο της ομάδας συνολικά, ήρθε δικαίως, και με κόπο.

Oscar Piastri

Για πρώτη φορά από τις αρχές Ιουνίου, και τέσσερις αγώνες, ο Oscar Piastri πήρε τη νίκη στο Βέλγιο, και μάλιστα με τρόπο κοπιαστικό. Η επιλογή της McLaren να χωρίσει τη στρατηγική μεταξύ των οδηγών της, βάζοντας τη μέση γόμα στον Αυστραλό (που ηγείτο του αγώνα μετά το προσπέρασμα στην εκκίνηση) και τη σκληρή στον Lando Norris, έδωσε στον πρωτοπόρο τη δύσκολη άσκηση να πρέπει να κάνει τα ελαστικά του να κρατήσουν ως το τέλος. Από εκεί, ο Piastri παρέδωσε μαθήματα οδηγικής σταθερότητας και συνέπειας. Επί 31 γύρους, ήταν σταθερά στο 1:46, την ώρα που ο Norris έκανε μικρολαθάκια και έχανε γύρο με το γύρο την ψυχραιμία του. Masterclass. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

GP Βελγίου: Οι βαθμολογίες μετά τον αγώνα του Σπα - Άνοιξε η διαφορά Piastri-Norris

Hamilton: «Αρνούμαι να έχω την ίδια μοίρα με τον Alonso και τον Vettel στη Ferrari»

F1: Το πλεονέκτημα που χάνει η Red Bull ενόψει 2026 - Ο νέος κανονισμός της FIA που την επηρεάζει