GP Καναδά: Στο τεχνητό νησί της Παναγιάς - Το τηλεοπτικό πρόγραμμα του αγώνα


Η Formula 1 επισκέπτεται το Μοντρεάλ του Καναδά για ακόμη ένα GP σε σιρκουί πόλης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: GETTY IMAGES/RED BULL CONTENT POOL, LAT IMAGES/MCLAREN
  • 10/6/2025

Το Circuit Gilles Villeneuve, στο τεχνητό νησί της Παναγίας, θα γίνει ο επόμενος χώρος διεξαγωγής αγώνα κατά τη φετινή σεζόν, επιστρέφοντας στην Αμερικανική ήπειρο μετά από δύο ευρωπαϊκούς αγώνες. Η εν λόγω νήσος κατασκευάστηκε για να φιλοξενήσει την Expo του Μοντρεάλ το 1967, κι αξιοποιήθηκε στο έπακρο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1976.

Το 1978 φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα Formula 1, με τον Gilles Villeneuve να παίρνει τότε την παρθενική του νίκη σε πάτρια εδάφη. Ο τοπικός ήρωας έγινε σύμβολο της Ferrari τα επόμενα -λίγα δυστυχώς- χρόνια, και μαζί με τη δική του δημοφιλία, ανέβηκε κι εκείνη του Grand Prix.

Ως πίστα, χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη πίσω ευθεία και τα γρήγορα, τεχνικά chicanes, που δεν χαλούν τον ρυθμό τόσο, όσο αυξάνουν την πρόκληση και κρύβουν αρκετό χρόνο, αν τα περάσει κανείς σωστά. 

Καθώς είναι σιρκουί πόλης, λίγα σημεία προσφέρουν τη δυνατότητα στους οδηγούς να επιστρέψουν στον αγώνα αν κάνουν λάθος, με τις μπαριέρες να βρίσκονται εκατοστά μακριά από την ιδανική αγωνιστική γραμμή σχεδόν σε όλο το μήκος της πίστας.

Από τη σκοπιά των ελαστικών

Η Pirelli θα διαθέσει τις γόμες C4, C5 και C6 για τρίτη φορά φέτος, μετά τους αγώνες σε Ίμολα και Μονακό. Η φθορά στην πίστα του Μόντρεαλ κυμαίνεται πάντα σε χαμηλά επίπεδα, όμως η C6 έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολο ελαστικό, γεγονός που ίσως «πονοκεφαλιάσει» τις ομάδες ενόψει των κατατακτήριων, όπως συνέβη και τις προηγούμενες φορές που κλήθηκαν να το χρησιμοποιήσουν.

Το πρόγραμμα του τριημέρου – Τηλεοπτική κάλυψη από ANT1+ και F1 TV Pro/Premium

Παρασκευή 13/6FP1: 20:30-21:30
 FP2: 00:00-01:00
Σάββατο 14/6FP3: 19:30-20:30
 Κατατακτήριες: 23:00-00:00
Κυριακή 15/6Αγώνας: 21:00

Πληροφορίες για το Grand Prix

Γύροι: 70

Μήκος πίστας: 4,361 km

Απόσταση αγώνα: 305,270 km

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Norris για Piastri: «Έχασα από τον καλύτερο οδηγό»

FIA: Γιατί παίρνει πίσω την τεχνική ντιρεκτίβα για τον Καναδά

Στο στόχαστρο της Cadillac ο Bottas - Τι πιστεύει ο Φινλανδός για την 11η ομάδα της F1