Στην εκκίνηση, ο Piastri κρατήθηκε πρώτος με τον Norris να χάνει τη 2η θέση από τον Verstappen και τον Hamilton να «κλέβει» στην 4η από τον Russell.
Πίσω, o Leclerc πέρασε 5ος αφήνοντας πίσω του κι αυτός τον Βρετανό της Mercedes, ενώ ο Alonso επιτέθηκε στον Hadjar ανεπιτυχώς, χάνοντας την θέση του από τον Hulkenberg.
Μετά τους πρώτους γύρους, ο Verstappen είχε μείνει κολλημένος στον Piastri έχοντας το DRS, αρχίζοντας να γεμίζει τους καθρέφτες του Αυστραλού. Ο ίδιος απάντησε και άνοιξε τη διαφορά στο 1,5 sec μετά τον 3ο γύρο.
Με τον Piastri να απομακρύνεται του Verstappen, το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε στις θέσεις 4-5, εκεί όπου ο Hamilton προηγείτο του Leclerc στην εσωτερική μάχη της Ferrari. Οι δυο τους μάχονταν χωρίς team orders, με τον Μονεγάσκο σαφώς ταχύτερο σε εκείνη τη φάση του αγώνα, χάνοντας χρόνο πίσω από τον teammate του. Μετά από αρκετούς γύρους και διαβουλεύσεις, στον 10ο γύρο, πάρθηκε η απόφαση να ανταλλάξουν θέσεις.
Στο μεταξύ, ο Norris πήρε το ΟΚ από την ομάδα να πιέσει καθώς τα ελαστικά του είχαν πιάσει θερμοκρασία, μειώνοντας τη διαφορά του από τον Verstappen στα 0,7 sec. Ο Βρετανός είχε την υπεροχή στην ταχύτητα και πέρασε για να φτιάξει το 1-2 για τη McLaren, με τον Piastri πια 4,2 sec μπροστά του.
LAP 13/66
Norris passes Verstappen for P2 in a slam-dunk move, putting McLaren back in a 1-2 position! ??#F1#SpanishGPpic.twitter.com/LfkjWwq0db
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Στον αμέσως επόμενο γύρο, στον 14ο, ο Verstappen μπήκε στα pits για ακόμα ένα σετ μαλακής γόμας, την ώρα που ο Alonso μπλόκαρε και βρέθηκε για λίγο στην αμμοπαγίδα της Στροφής 5.
Ακολούθησε ο Hamilton στον 17ο γύρο, με τη μέση γόμα να μπαίνει στην θέση της μαλακής, καθώς η Ferrari ήθελε να τον προστατεύσει από το undercut των άμεσων αντιπάλων του. Ένα γύρο μετά ήταν η σειρά του Leclerc, που κράτησε την θέση του μπροστά από τον Hamilton, βάζοντας κι αυτός τη μέση.
Στον 20ο γύρο ήταν η σειρά του Russell να βάλει τη μέση γόμα, ενώ η McLaren είδε ότι ο Norris έχανε πολύ χρόνο και τον τράβηξε στα pits για τη μέση γόμα. Ο Βρετανός, που είχε περάσει τον Verstappen στην πίστα, έπεσε πίσω του με διαφορά 9,6 sec.
Ο Piastri απάντησε στον teammate του και μπήκε στον επόμενο γύρο, πέφτοντας πίσω από τον Verstappen ο οποίος με το undercut είχε περάσει τις δύο McLaren. Ο Αυστραλός ήταν 5,8 sec μακριά από την κορυφή.
Η διαφορά φυσικά μειωνόταν γύρο με τον γύρο, τη στιγμή που ο Leclerc πίσω είχε φοβερό ρυθμό και μάτσαρε τις McLaren μπροστά του.
Στον 30ο γύρο, ο Verstappen έβαλε τη μέση γόμα και έπεσε 4ος, οριακά μπροστά από τον Hamilton στην 5η θέση, με τον Piastri να ανακτά την πρωτοπορία του αγώνα. Με αυτή του την επιλογή, έμοιαζε πως επέλεγε τη στρατηγική των τριών pit stops.
Με τις δύο McLaren μπροστά με διαφορά περί τα 4 sec μεταξύ τους, η μάχη που είχε ενδιαφέρον ήταν αυτή για την 3η θέση, καθώς ο Verstappen με πιο φρέσκα ελαστικά μείωνε τη διαφορά από τον Leclerc και τον περνούσε στον 36ο γύρο, όσο ο Bearman αμυνόταν επιτυχώς για την 10η θέση έναντι του Lawson που ήταν υπέρ το δέον επιθετικός.
Ο Norris άρχισε να κλείνει τη διαφορά από τον Piastri, με τον δεύτερο να απαντά για να μην αφήσει περιθώρια… ελπίδας στον teammate του, ο οποίος ήταν πια στα 2,9 sec πίσω του.
LAP 42/66
Verstappen is pushing on towards the back of the McLaren duo ??
He's within 7?? seconds of the lead... ??#F1#SpanishGPpic.twitter.com/hpwIptt9by
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Με τον ρυθμό της Ferrari να πέφτει δραματικά, ο Leclerc μπήκε στα pits στον 41ο γύρο για τη μέση γόμα, το φρέσκο σετ που κράτησε επί τούτου για τον αγώνα.
Έναν γύρο μετά έκανε κι ο Russell το δικό του τελευταίο pit stop με την 6η θέση σίγουρη και τη μάχη για την 5η με τον Hamilton να συνεχίζεται. Και με το αργό pit stop και τον κακό ρυθμό του οδηγού της Ferrari, τόσο ο Russell όσο και ο Antonelli τον προσπέρασαν.
Στον 48ο γύρο, ο Verstappen έκανε την τρίτη και τελευταία στάση του, βγαίνοντας μπροστά από τον Leclerc έχοντας βάλει τη μαλακή γόμα. Αναμενόμενα, ακολούθησε ο Norris στον 49ο γύρο κι ο Piastri στον 50ο γύρο, μένοντας στην κορυφή, και αφήνοντας έτσι τον Ολλανδό στην 3η θέση.
Τη μονοτονία του φινάλε ήρθε να σπάσει ο Antonelli, καθώς ο κινητήρας του παρέδωσε πνεύμα με τον ίδιο να εγκαταλείπει μόλις 10 γύρους πριν τον τερματισμό, με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα ώσπου να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.
LAP 55/66
?? SAFETY CAR ??
Off the road goes Antonelli! ??#F1#SpanishGPpic.twitter.com/XGDTRzpSP5
— Formula 1 (@F1) June 1, 2025
Άπαντες επέλεξαν να μπουν στα pits για ένα ακόμα φρέσκο ελαστικό, βάζοντας τη μαλακή γόμα στη McLaren και τη Ferrari και τη σκληρή γόμα στον Verstappen.
Η επιστροφή στη δράση ήρθε στον 61ο γύρο, με τον Verstappen να γλιστρά βγαίνοντας από την τελευταία στροφή και τον Leclerc να βρίσκει την ευκαιρία του για την 3η θέση. Ο Russell είδε την ευκαιρία του, επιτέθηκε στη Στροφή 1 στον Ολλανδό, όμως εκείνος βγήκε εκτός μετά από μια επαφή μεταξύ τους. Κι όταν ο Verstappen πήρε την εντολή από την ομάδα του να τον αφήσει, δεν το έκανε άμεσα και φάνηκε να τον χτυπά επίτηδες ενώ έμοιαζε να τον αφήσει να περάσει. Τελικά, υπάκουσε στην εντολή του μηχανικού του. Για το συμβάν, πήρε 10 sec ποινής κι έπεσε 10ος.
Παράλληλα, ο Hulkenberg υπέταξε τον Hamilton για την 6η θέση, ενώ ο Alonso μπήκε την τελευταία στιγμή στη δεκάδα και έσπασε επιτέλους το ρόδι για φέτος.
Μπροστά, ο Piastri έμεινε ατάραχος και ψύχραιμος για να πάρει τη νίκη, την πέμπτη φετινή του κι αυτή που διευρύνει ξανά το προβάδισμά του στη βαθμολογία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εκτός Grand Prix Ισπανίας o Lance Stroll - Ποιος ο λόγος
Το σενάριο που φέρνει τον Schumacher ξανά στη Formula 1 - Ραγδαίες οι εξελίξεις στην Alpine
Έτσι μένει ο Verstappen στη Red Bull και το 2026 - Η ρήτρα που τον δεσμεύει