Η Formula 1 επιστρέφει στην Ίμολα για το GP Εμίλια Ρομάνια, ανοίγοντας την αυλαία της ευρωπαϊκής «περιοδείας» του πρωταθλήματος.
Μπορεί η ιστορία της ίδιας της πίστας να ξεκινά τον Μάρτιο του 1950, ωστόσο στην F1 έκανε ντεμπούτο ως Ιταλικό Grand Prix το 1980, κι έμεινε στο καλεντάρι μετά ως GP Σαν Μαρίνο, όταν επέστρεψε σε μόνιμη βάση στο πρόγραμμα η Μόντσα.
Η ιστορικότητα της διαδρομής μαρτυρείται από τις επικές μάχες που έχουν λάβει χώρα στη βορειανατολική Ιταλία: Villeneuve εναντίον Pironi (και το περιώνυμο team order), Schumacher εναντίον Alonso το 2005 και το 2006, είναι ίσως οι πιο γνωστές, αυτές που έρχονται στον νου όλων.
Η ιστορικότητα πάει χέρι-χέρι με την τραγική φύση της πίστας, καθώς εκεί έχασε τη ζωή του ο Roland Ratzenberger στις 30 Απριλίου 1994, και ο Ayrton Senna την 1η Μαΐου. Ένα από τα πιο τραγικά αγωνιστικά τριήμερα της Formula 1, έκαναν τους ιθύνοντες του σπορ να προχωρήσουν σε σημαντικές αλλαγές όχι μόνο στην πίστα, αλλά και στην ασφάλεια των μονοθέσιων εν γένει.
Από τη σκοπιά των ελαστικών
Για τον φετινό αγώνα στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari, η Pirelli θα φέρει τη C4 για τη σκληρή, τη C5 για τη μέση και τη νέα C6 γόμα για τη μαλακή. Πρόκειται για το ντεμπούτο του πλέον μαλακού ελαστικού στην γκάμα των Ιταλών, καθώς πιστεύουν πως η φθορά στην Ίμολα θα είναι εξαιρετικά χαμηλή και η C6 μπορεί να αξιοποιηθεί ιδιαίτερα στις κατατακτήριες. Επ' αυτού είχε μιλήσει στο Car and Driver ο επικεφαλής της εταιρείας για τους αγώνες, Mario Isola, και εδώ μπορείτε να διαβάσετε τι μας είχε πει.
Το πρόγραμμα του αγώνα - Ζωντανή μετάδοση από ANT1+ κι F1 TV Pro/Premium
| Παρασκευή 16/5 | FP1: 14:30-15:30 |
| FP2: 18:00-19:00 | |
| Σάββατο 17/5 | FP3: 13:30-14:30 |
| Κατατακτήριες: 17:00-18:00 | |
| Κυριακή 18/5 | Αγώνας: 16:00 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο Hamilton παραδέχεται: «Η Ferrari έχει ρυθμό, εμείς δεν μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε»
F1: Αυτό είναι το μεγάλο «μυστικό» της φετινής McLaren
Επίσημο: Στον «πάγκο» της Alpine ο Doohan - Στη θέση του ο Colapinto





ΔΗΜΟΦΙΛΗ

_77761_449175_type13129.jpg)



