Το 2025 αποτελεί μία ιδιαίτερη σεζόν για όλες τις ομάδες, πολλώ δε μάλλον για αυτές που έχουν υψηλούς στόχους, όπως η Ferrari.
Αυτό έγκειται στο γεγονός ότι από 1η Ιανουαρίου έχει ανοίξει το «παράθυρο» για τον σχεδιασμό και την εξέλιξη των μονοθέσιων του 2026, που θα διαφέρουν τόσο σε επίπεδο κινητήρα όσο και αμαξώματος σε σχέση με την τρέχουσα γενιά, ενώ παράλληλα «τρέχει» η φετινή σεζόν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προσέγγιση των ομάδων ως προς το παρόν και το μέλλον.
Επιπλέον, ο χρόνος που μπορεί να περάσει η εκάστοτε ομάδα στην αεροδυναμική σήραγγα και τα μοντέλα που μπορεί να δοκιμάσει στα προγράμματα CFD περιορίζονται και ορίζονται από την κατάταξή της στο πρωτάθλημα. Όσο πιο ψηλά στο πρωτάθλημα βρίσκεται μία ομάδα, τόσο μεγαλύτερος ο περιορισμός στον οποίο θα υπόκειται.
Με βάση την περυσινή βαθμολογία, η Ferrari έχει το 75% του πλήρους χρόνου με αυτά τα δύο πολύτιμα εργαλεία, κάτι που περιπλέκει ακόμα περισσότερο το έργο της.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ιταλικού Autoracer, ο νέος τεχνικός διευθυντής, Loic Serra, που έχει αναλάβει καθήκοντα από τον περασμένο Οκτώβριο, έχει καταστρώσει ένα σαφές πλάνο για το πώς θα κινηθεί η Scuderia μέσα στο 2025.
Το εν λόγω πλάνο προβλέπει την ενεργή ενασχόληση με το μονοθέσιο αυτής της χρονιάς ως και τον Απρίλιο, δηλαδή τους πρώτους πέντε αγώνες της σεζόν. Από εκεί και πέρα, το βάρος θα μετατοπιστεί στο μονοθέσιο του 2026, ενώ μετά τις 30 Ιουνίου θα φανεί και πόσο χρόνο θα έχει σε σήραγγα και CFD η ομάδα, βάσει της θέσης που θα έχει ως τότε στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θα μπορούσαν να συνυπάρξουν στην ίδια ομάδα Hamilton, Alonso και Verstappen;
F1: Πιθανή η απαγόρευση των team radios - Η σκληρή στάση του Ben Sulayem
F1 2025: Αυτοί είναι οι παχυλοί μισθοί των οδηγών - Ποιοι παίρνουν τα λιγότερα χρήματα




ΔΗΜΟΦΙΛΗ