Από την 1η Ιανουαρίου 2025, όλες οι ομάδες που πρόκειται να συμμετάσχουν στο πρωτάθλημα του 2026 (οι 10 υπάρχουσες συν την Cadillac) θα μπορούν να ξεκινήσουν να δουλεύουν πάνω στα νέα τους μονοθέσια.
Τον περασμένο Ιούνιο, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου είχε δημοσιεύσει ψηφιακές εικόνες, τα λεγόμενα renders, με το πώς θα μοιάζουν τα αγωνιστικά υπό το κανονιστικό πλαίσιο του 2026.
Έκτοτε, συζητήθηκαν κι άλλο λεπτομέρειες των δημοσιευμένων κανονισμών, ιδίως σε ό,τι αφορά τα αεροδυναμικά, με αποτέλεσμα η FIA να προχωρήσει σε μικρές, αλλά ουσιώδεις αλλαγές, τις οποίες κι αποτύπωσε σε νέα renders.
Για παράδειγμα, όπως φανερώνεται από τις εικόνες, τα πλαϊνά μέρη της εμπρός πτέρυγας έχουν σμιλευτεί με μεγαλύτερη λεπτομέρεια σε σχέση με τις αρχικές φωτογραφίες, μοιάζονντας αρκετά με αυτά των μονοθέσιων του 2005.
Έπειτα, το εμπρός μέρος του πατώματος, αν κι όχι τόσο κρίσιμο στην παραγωγή της κάθετης δύναμης σε σχέση με τους τρέχοντες κανονισμούς, μοιάζει διαφορετικό, με πολύ πιο επιθετικό σχεδιασμό.
Η μεγαλύτερη αλλαγή, όμως, έχει συντελεστεί στην πίσω πτέρυγα. Ενώ τα πρώτα renders την παρουσίαζαν αρκετά πιο γωνιώδη, τα πιο πρόσφατα την κάνουν να παραπέμπει περισσότερο σε αυτήν που έχουν τα μονοθέσιααυτής της γενιάς, με τη διαφορά ότι απουσιάζει το DRS, παρά το γεγονός ότι στους νέους κανονισμούς επιτρέπονται τα ενεργά αεροδυναμικά μέρη εμπρός και πίσω.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Με κινητήρες Ferrari η ομάδα της Cadillac - Όσα γνωρίζουμε για το deal
Bye bye Ferrari: Δείτε για πρώτη φορά τον Carlos Sainz να οδηγεί το μονοθέσιο της Williams (video)
Θέμα χρόνου η αποπομπή Perez από τη Red Bull - Ποιος ο αντικαταστάτης του