Όταν κάποιος φέρνει στο μυαλό του ένα ρεκόρ γύρου σε οποιαδήποτε πίστα στον κόσμο, πολύ σπάνια θα περιμένει ότι ο κάτοχος θα είναι ένα… τεράστιο (5.316 mm μήκος), πολύ βαρύ (2.646 kg) πολυτελέστατο sedan, που έχει κατασκευαστεί για να εξασφαλίζει άνετα ταξίδια στον ιδιοκτήτη του.
Κι όμως, η Bentley Flying Spur Speed το κατάφερε. Στην παγωμένη - καλυμμένη με πάγο αλλά και χιόνι πάχους 12 ιντσών - Drivecenter Arena διένυσε έναν γύρο μήκους 3,3 km σε χρόνο 2 λεπτών και 58 δευτερολέπτων, επίδοση που είναι η κορυφαία που έχει καταγραφεί στη συγκεκριμένη πίστα σε χειμερινές συνθήκες.
Η Drivecenter Arena είναι η ενεργή πίστα αγώνων που βρίσκεται στο βορειότερο σημείο του κόσμου αυτόν τον χειμώνα: Απέχει μόλις 160 km από τον Αρκτικό Κύκλο, ευρισκόμενη στο χώρο ενός πρώην στρατιωτικού αεροδρομίου στο Fallfors της Βόρειας Σουηδίας.
Το επιβλητικό sedan κατάφερε να φτάσει σε ταχύτητα 193 km/h κατά τη διάρκεια του κορυφαίου γύρου του, παρά το γεγονός ότι η μεγαλύτερη ευθεία της πίστας έχει μήκος μόλις 450 m και ήταν καλυμμένη με στρώμα πάγου. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης για τις δυσκολίες των συγκεκριμένων συνθηκών, το καλοκαιρινό ρεκόρ της Drivecenter Arena κατέχει ο οδηγός της Formula Ford και Formula Renault, Daniel Roos, ο οποίος με μια Porsche 911 GT3 Cup το περασμένο καλοκαίρι σημείωσε επίδοση 1:31.003.
Το ρεκόρ του συγκεκριμένου μοντέλου της Bentley γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό, αν λάβει κανείς υπόψιν του ότι το συγκεκριμένο αντίγραφο δεν είχε καμία διαφοροποίηση από αυτά που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους, με εξαίρεση την τοποθέτηση χειμερινών ελαστικών 21 ιντσών με καρφιά, για να μπορούν να εξασφαλίζουν πρόσφυση στο παγωμένο και χιονισμένο έδαφος.
H 4ης γενιάς Bentley Flying Spur Speed έχει στην καρδιά της ένα plug-in hybrid κινητήριο σύνολο. Ο V8 twin-turbo κινητήρας 4,0 L αποδίδει 600 PS και 800 Nm και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 190 PS και 450 Nm, που βρίσκεται τοποθετημένος στο 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στη λειτουργία Sport, η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 782 PS και η ροπή τα 1.000 Nm.
Οι Βρετανοί ανακοινώνουν ότι για τα 0-97 km/h απαιτούνται 3,3 sec ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 285 km/h. Η μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 25,9 kWh εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 76 km και επιτρέπει την EV κίνηση με ταχύτητες μέχρι και 140 km/h, με πάτημα του πεντάλ γκαζιού σε ποσοστό 75%.
Στην επίτευξη του ρεκόρ συνέβαλαν το μεταβαλλόμενο σύστημα τετρακίνησης της Flying Spur Speed, η ενεργητική τετραδιεύθυνση, το Bentley Performance Active Chassis και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ το σύστημα ESC ήταν απενεργοποιημένο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Αυτό είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον κόσμο - Έσπασε το ρεκόρ της Bugatti (video)
Η Brabus καταπιάστηκε με την Bentley Continental GT και την «εκτόξευσε» στα 888 PS (photos)
Mercedes: Όλα τα μοντέλα των Γερμανών που θα κάνουν πρεμιέρα το 2026




_77761_473888_type12133.jpg)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ





