Η Brabus καταπιάστηκε με την Bentley Continental GT και την «εκτόξευσε» στα 888 PS (photos)


Η Brabus δεν περιορίστηκε σε μια ακόμη βελτίωση. Με τη νέα 900 Superblack Coupe και Cabriolet, παίρνει την Continental GT ως βάση, αφαιρεί κάθε αναφορά στη Bentley και παρουσιάζει ένα αυτοκίνητο που φέρει αποκλειστικά τη δική της υπογραφή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ, ΦΩΤΟ: BRABUS
  • 12/12/2025

Για πρώτη φορά, η Brabus εντάσσει επίσημα ένα μοντέλο της Bentley στον βασικό της κατάλογο. Kίνηση που δηλώνει ότι η Continental δεν αντιμετωπίζεται πια απλά ως ένα πολυτελές grand tourer για βελτίωση, αλλά ως βάση για ένα πλήρως αναδιαμορφωμένο Brabus όχημα.

Η αφαίρεση όλων των εργοστασιακών εμβλημάτων είναι ίσως το πιο ξεκάθαρο μήνυμα. Το φτερωτό 'B' εξαφανίζεται από καπό και πορτμπαγκάζ, δίνοντας τη θέση του σε ανθρακονημάτινες επιφάνειες με τα λογότυπα της Brabus.

Εξωτερική εικόνα με έμφαση στη λεπτομέρεια

Η αισθητική προσέγγιση κινείται στο γνώριμο, αλλά προσεγμένο, λεξιλόγιο της Brabus. Το αμάξωμα ντύνεται με ένα carbon bodykit, που περιλαμβάνει επανασχεδιασμένο splitter, διακριτικό lip spoiler και πίσω διαχύτη με ενσωματωμένες τέσσερις απολήξεις εξάτμισης.

Το σύνολο ολοκληρώνεται από τις 22 ιντσών Monoblock ZM Platinum Edition ζάντες, σφυρήλατες και βαμμένες σε μαύρο, που γεμίζουν τους θόλους χωρίς να επιδιώκουν εντυπωσιασμό μέσω υπερβολής.

Εσωτερικό: πολυτέλεια με σαφή ταυτότητα

Στην καμπίνα, η Brabus εφαρμόζει το γνωστό Masterpiece πρόγραμμα, με εκτεταμένη χρήση καπιτονέ και διάτρητου δέρματος.

Το φινίρισμα εκτείνεται σε καθίσματα, ταμπλό, πόρτες και χώρο αποσκευών, δημιουργώντας μια συνεκτική και προσεγμένη εικόνα. Ανθρακονήματα κοσμούν επιλεγμένα σημεία, ενώ τα ανάγλυφα “B” αντικαθιστούν κάθε εργοστασιακή αναφορά. Η γενική αίσθηση παραμένει πολυτελής και στιβαρή, χωρίς να χάνει τον χαρακτήρα ενός μεγάλου ταξιδιωτικού κουπέ, παρά τη σαφή διαφοροποίηση από τη φιλοσοφία της Bentley.

Επαναπροσδιορισμένη υβριδική ισχύς

Η πιο ουσιαστική αλλαγή βρίσκεται κάτω από το καπό. Το plug-in hybrid σύστημα διατηρεί τον ηλεκτροκινητήρα, όμως ο biturbo κινητήρας V8 χωρητικότητας 4,0 L έχει αναβαθμιστεί εκτενώς.

Νέα, ειδικά εξελιγμένα turbo, carbon σύστημα εισαγωγής αέρα και εκ νέου χαρτογράφηση ECU ανεβάζουν τη συνολική απόδοση στους 888 PS και 1.100 Nm ροπής. Το αποτέλεσμα των τιμών αυτών είναι εκρηκτικές επιδόσεις με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,9 sec τόσο για την Coupe όσο και για την Cabrio έκδοση, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 335 km/h και 285 km/h αντίστοιχα. Πρόκειται για νούμερα που τοποθετούν το 900 Superblack στην περιοχή των supercars, χωρίς να αλλοιώνουν πλήρως τον grand tourer χαρακτήρα τους. Στο επίπεδο του πλαισίου, η Brabus περιορίζεται σε μείωση ύψους κατά 20 mm, αξιοποιώντας την ήδη εξελιγμένη ενεργή αερανάρτηση της Continental. Οι κεραμικοί δίσκοι παραμένουν εργοστασιακή επιλογή, χωρίς πρόσθετες επεμβάσεις.

Αποκλειστικότητα με αντίστοιχο κόστος

Οι Brabus 900 Superblack διατίθενται είτε ως ολοκληρωμένα αυτοκίνητα είτε ως πακέτο μετατροπής για υφιστάμενους ιδιοκτήτες Continental GT και GTC. Οι τιμές ξεκινούν από €489.200 για την Coupe και 538.800€ για την Cabriolet, πριν από τους φόρους, τοποθετώντας τες αρκετά πάνω από την ήδη ακριβή GT Speed.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Porsche 911 Turbo S Cabriolet εκτοξεύεται στα 900 PS χάρη στην Brabus (photos)

Η Brabus έκανε πάλι το θαύμα της - Έργο τέχνης πάνω σε ρόδες η νέα 1000 All Gray (photos)

Η Brabus μετατρέπει τη Mercedes-AMG SL 63 σε shooting brake και την εκτοξεύει στα 1.000 PS (photos)