Τον Μάρτιο του 2014 είδαμε για πρώτη φορά το Jeep Renegade, ένα compact SUV που ήρθε να τοποθετηθεί ανάμεσα στα Avenger και Compass στην γκάμα της μάρκας.
Ενδιάμεσα υπήρξαν facelift που φρέσκαραν το μοντέλο, όμως ποτέ δεν τέθηκε ζήτημα νέας γενιάς, αλλαγής σελίδας, μέχρι να το πει για πρώτη φορά ο τότε CEO της Jeep και νυν CEO της Stellantis, Antonio Filosa, το καλοκαίρι, προτού αναλάβει τα νέα του καθήκοντα. Τότε αποκάλυψε ότι η δεύτερη γενιά του Renegade θα έρθει το 2027, με στόχο να μην ξεπερνά τα 25.000 ευρώ, αλλά έμεινε ως εκεί.
Τις απορίες μας έρχεται να λύσει ο επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της Jeep στην Ευρώπη, Marco Montepeloso, καθώς το βρετανικό Auto Express φιλοξένησε δηλώσεις του, στις οποίες προχώρησε σε σημαντικές αποκαλύψεις.
Αλλαγές στον σχεδιασμό και το μέγεθος
Το Renegade θα συνεχίσει να βρίσκεται κάτω από το Compass και πάνω από το Avenger, αλλά αναμένεται να έχει μήκος κοντά στα 4,3 m, σε σχέση με τα 4,2 m που έχει τώρα. Σχεδιαστικά, θα έχει boxy φιλοσοφία, με κοφτές γωνίες και «τετράγωνες» γραμμές, τη γνωστή γρίλια των επτά κάθετων στοιχείων, ενώ θα διαθέτει και πιο μικρές προεξοχές, μεγιστοποιώντας τους χώρους στο εσωτερικό.
Η Jeep θέλει να διατηρήσει τα χαρακτηριστικά off-road του μοντέλου, αλλά θέλει να είναι κι ένα αυτοκίνητο που θα μπορεί να οδηγηθεί σε αστικό περιβάλλον, από νέους οδηγούς.
Στο εσωτερικό πρόκειται να δανείζεται στοιχεία από το νέο Compass, δηλαδή τις δύο μεγάλες οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment, με τους φυσικούς διακόπτες να μη λείπουν.
«Συμβίωση» ηλεκτρικών και θερμικών εκδόσεων
Αυτή τη στιγμή, το Renegade στην Ελλάδα πωλείται ως υβριδικό με turbo κινητήρα 1,5 L ικανό για 130 PS, και plug-in υβριδικό με θερμικό μοτέρ 1,3 L turbo και συνδυαστική ισχύ 240 PS.
Η επόμενη γενιά θα ακολουθεί τη νέα φιλοσοφία της Jeep, ονόματι «Freedom of Choice», η οποία προβλέπει την ύπαρξη πολλών επιλογών στα κινητήρια σύνολα. «Αποτελεί σίγουρα έναν από τους πυλώνες της στρατηγικής μας στην Ευρώπη», εξήγησε ο Montepeloso. «Αν θέλεις να είσαι ανταγωνιστικός σε όλες τις αγορές, πρέπει να διαθέτεις μια ευρεία γκάμα κινητήρων για να προσαρμόζεσαι στις διαφορετικές ανάγκες της αγοράς».
«Πρέπει να παραμείνουμε πιστοί σε αυτή τη φιλοσοφία», συνέχισε, «πρέπει να προσφέρουμε στους πελάτες μας αυτή την ελευθερία, είναι καθοριστική για τις πωλήσεις. Πιστεύω επίσης ότι σε αυτό το στάδιο πρέπει να παραμείνουμε ευέλικτοι απέναντι σε οποιαδήποτε πιθανή εξέλιξη των κανονισμών στην Ευρώπη».
Με απλά λόγια, το 2ης γενιάς Renegade θα διατίθεται τόσο με θερμικά όσο και με ηλεκτρικά σύνολα, γεγονός που εξηγείται κι από την επιλογή της πλατφόρμας STLA Small ως βάση του νέου μοντέλου. Οι περισσότερες εκδόσεις θα είναι προσθιοκίνητες, ενώ θα προσφέρεται σίγουρα και μία τετρακίνητη, όπως συμβαίνει τώρα και με την έκδοση PHEV.
Πηγή: AutoExpress.co.uk
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Jeep Compass 4xe είναι η σκληροτράχηλη εκδοχή της νέας γενιάς του SUV (photos)
Jeep: Οι πρώτες τιμές του ηλεκτρικού Compass στην Ευρώπη (πίνακας)
RAM Rampage: Πρεμιέρα στην Ευρώπη για το αμερικάνικο pick-up που θα ταράξει τα νερά της κατηγορίας




ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_475415_type13129.jpg)




