Η Hyundai πέρασε στο «φρεσκάρισμα» του Tucson για το 2026 πριν περίπου έναν μήνα, προκειμένου να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική του πορεία στις ευρωπαϊκές αγορές.
Με την ανακοίνωση του νέου μοντέλου, το Tucson ήταν διαθέσιμο με δύο νέα αμιγώς θερμικά σύνολα και δύο εξηλεκτρισμένες επιλογές. Η γκάμα αποτελούνταν από έναν κινητήρα T-GDI χωρητικότητας 1,6 L που αποδίδει 150 ή 180 PS, με τη δεύτερη επιλογή να προσφέρεται με την κίνηση εμπρός ή σε όλους τους τροχούς, όπως και τον 1.6 T-GDI Hybrid των 239 PS, ο οποίος είναι διαθέσιμος επίσης με την κίνηση εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.
Τώρα, η Hyundai εμπλουτίζει την γκάμα με δύο επιπλέον κινητήρες. Πλέον, το Tucson μπορεί να εξοπλιστεί τόσο με έναν diesel κινητήρα, όσο και με ένα plug-in hybrid σύνολο.
Ξεκινώντας με την πετρελαιοκίνητη εκδοχή, πρόκειται για τον κινητήρα CRDi χωρητικότητας 1,6 L που συνοδεύεται από τεχνολογία mild hybrid και αποδίδει 136 PS και 320 Nm ροπής, επιτρέποντας στο SUV να κάνει τα 0-100 km/h σε 11,4 sec και να αγγίζει τελιά τα 180 km/h. Διατίθεται τόσο με την κίνηση εμπρός, όσο και σε όλους τους τροχούς και συνδυάζεται αποκλειστικά με 7άρι αυτόματο κιβώτιο.
Το Tucson PHEV έρχεται με τον ίδιο κινητήρα που χρησιμοποιούν και οι αμιγώς βενζινοκίνητες και υβριδικές εκδόσεις, χωρητικότητας 1,6 L, ο οποίος, όμως, «παντρεύεται» με έναν ηλεκτροκινητήρα, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να ανέρχεται στα 288 PS και 320 Nm. Σε αυτήν την έκδοση, η ισχύς μεταδίδεται στον εμπρός άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με 6 σχέσεις.
Υπάρχει και η τετρακίνητη εκδοχή του ίδιου κινητήρα, όπου η ισχύς παραμένει ίδια και η ροπή εκτοξεύεται στα 379 Nm. Τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε 7,6 sec, σε αντίθεση με την προσιοκίνητη έκδοση που χρειάζεται 11,6 sec, ενώ η τελική ταχύτητα αυξάνεται από τα 180 στα 206 km/h.
Αμφότερες οι plug-in hybrid εκδόσεις εξοπλίζονται με μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 13,8 kWh, η οποία είναι ικανή για έως 63 km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.
Οι δύο νέοι κινητήρες είναι ήδη διαθέσιμοι στην αγορά της Γερμανίας, όπου βρίσκει κανείς πέντε εξοπλιστικά επίπεδα: Select, Trend, N Line, Prime και N Line X.
Αναλυτικά οι τιμές των νέων κινητήρων και εκδόσεων του Hyundai Tucson στη Γερμανία:
| Κινητήρας | Select | Trend | N Line | Prime | N Line X |
|---|---|---|---|---|---|
| 1.6 CRDi 48V | 40.050€ | 43.060€ | 44.860€ | 47.940€ | 49.440€ |
| 1.6 CRDi 48V 4x4 | - | - | - | 50.040€ | 51.540€ |
| 1.6 T-GDI PHEV | 45.140€ | 48.150€ | 49.950€ | 53.030€ | 54.530€ |
| 1.6 T-GDI PHEV 4x4 | - | - | 52.050€ | 55.130€ | 56.630€ |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι ΜΕΚ δεν πεθαίνουν: Η Hyundai εξελίσσει νέο κεντρομήχανο μοντέλο
Hyundai i20: Συνεχίζει τις δοκιμές το υβριδικό supermini - Τι ισχύει με την έκδοση Ν (photos)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ


_77761_471140_type13129.jpg)


