Μετά από αρκετές διαρροές, πατέντες και teaser, η Toyota τράβηξε το κάλυμμα από το ολοκαίνουργιο Hilux, γυρνώντας τη σελίδα στην ιστορία του εμβληματικού pick-up. Πρόκειται για την ένατη γενιά του μοντέλου, η οποία έρχεται με ριζικά ανανεωμένο, πιο «αγριεμένο» σχεδιασμό και μια ευρεία γκάμα κινητηρίων συνόλων.
Για πρώτη φορά στη σχεδόν 60ετή πορεία του, η Toyota προσφέρει στο θρυλικό μοντέλο μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, διατηρώντας, ταυτόχρονα, τόσο την mild hybrid, όσο και τις θερμικές εκδόσεις. Ξεκινώντας από το BEV, εξοπλίζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 59,2 kWh, όπως και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι προσφέρουν μόνιμη τετρακίνηση.
Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει αποκαλύψει προς το παρόν τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου, όμως έκανε γνωστό ότι ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας παράγει έως 205 Nm ροπής, ενώ ο πίσω προσφέρει επιπλέον 268,6 Nm. Η ικανότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στα 1.600 kg, ενώ το μέγιστο βάρος φορτίου στα 715 kg. Η αυτονομία σε κύκλο WLTP ορίζεται στα 240 km και στόχος είναι οι «βέλτιστη ταχύτητα φόρτισης, προκειμένου να περιοριστεί ο χρόνος στάσης για ανεφοδιασμό», όπως αναφέρει η εταιρεία.
Φυσικά, η Toyota διατηρεί τη mild hybrid εκδοχή του Hilux, η οποία προστέθηκε στην γκάμα του pick-up το 2025 και, σύμφωνα με την ίδια, θα αποτελέσει την κορυφαία σε πωλήσεις έκδοση της νέας γενιάς. Το εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης αποτελείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, η οποία έχει τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα για την εξασφάλιση του μέγιστου χώρου στην καμπίνα, έναν ηλεκτροκινητήρα που αναλαμβάνει τον ρόλο γεννήτριας και έναν μετατροπέα DC-DC.
Το υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον κινητήρα των 2,8 L, προσφέροντας ομαλή, ήσυχη και εκλεπτυσμένη απόδοση εντός και εκτός δρόμου. Στην εν λόγω έκδοση, η ικανότητα ρυμούλκησης εκτοξεύεται στα 3.500 kg, ενώ το βάρος φορτίου αγγίζει τον 1 τόνο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η παρουσία του ηλεκτροκινητήρα δεν αποτρέπει το νέο Hilux από την περιπέτεια, αφού διατηρεί την ικανότητά του να περνά μέσα από ύδατα βάθους έως και 700 mm.
Η Toyota έχει διατηρήσει, επίσης, τις θερμικές εκδοχές του Hilux, οι οποίες, όμως, θα είναι διαθέσιμες αποκλειστικά στις αγορές της ανατολικής Ευρώπης. Ο τρέχων ντιζελοκινητήρας των 2,4 L θα αντικατασταθεί από έναν νέο, πιο αποδοτικό κινητήρα χωρητικότητας 2,8 L, ο οποίος θα τοποθετηθεί στο πλευρό του βενζινοκινητήρα των 2,7 L.
Εκτός αυτού, οι Ιάπωνες επιβεβαίωσαν τον ερχομό μιας υδρογονοκίνητης εκδοχής, η οποία θα καταφτάσει το 2028, χωρίς να γίνονται γνωστές επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά.
Σχεδιαστικά, το νέο Hilux έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία 'Tough and Agile', δηλαδή «σκληρό και επιδέξιο». Η Toyota έχει χρησιμοποιήσει σαφώς αγριεμένα χαρακτηριστικά, προσφέροντας στο pick-up μια ακόμη πιο σπορτίφ διάθεση. Νέα, λεπτά φωτιστικά σώματα έχουν προστεθεί στο εμπρός μέρος, τα οποία ενώνονται νοητά με μια κεντρική οριζόντια μπάρα που φέρει την επιγραφή 'TOYOTA'.
Με την ένατη γενιά, το Hilux περνά σε αποκλειστικά διπλοκάμπινη διαμόρφωση, με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να αφουγκράζεται τις προτιμήσεις του αγοραστικού της κοινού. Το εσωτερικό «αντιγράφει» το νέο Land Cruiser και δέχεται μια νέα, οριζόντιας διάταξης κεντρική κονσόλα, η οποία φέρει μια οθόνη αφής με διαγώνιο έως 12,3 ίντσες, ανάλογα με την έκδοση, για τον χειρισμό του συστήματος infotainment και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μια σειρά από συστήματα οδηγικής υποβοήθησης και ασφαλείας, ενώ υπάρχουν πολλαπλές λειτουργίες τετρακίνησης και driving modes, τα οποία συγκεντρώνονται στον shift-by-wire επιλογέα, για το BEV.
Σύμφωνα με τον ελληνικό εισαγωγέα, το νέο Toyota Hilux θα καταφτάσει στη χώρα μας το Φθινόπωρο του 2026 στην αμιγώς ηλεκτρική και την PHEV εκδοχή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota: Πουλάει αυτοκίνητα πιο γρήγορα από ότι τα κατασκευάζει - Tο κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της
Το κεντρομήχανο Toyota GR Yaris έκανε ντεμπούτο με τον Akio Toyoda στο τιμόνι (photos)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





