Στην αυγή της νέας εποχής του Gymkhana, ο Travis Pastrana επανέρχεται με ένα όχημα που δεν αψηφά απλώς τους κανόνες, αλλά τους καταστρέφει ολοκληρωτικά. Το μυθικό Subaru Brat επιστρέφει μεταμορφωμένο σε μια μηχανή ακραίας απόδοσης, γεμάτη τεχνολογική τρέλα και αγωνιστικό πάθος.
Το νέο Gymkhana, με τόπο δράσης την Αυστραλία, υπόσχεται σκηνές που θα μείνουν χαραγμένες στο υποσυνείδητο των φίλων της αυτοκίνησης. Η χώρα που ουσιαστικά βάφτισε την κουλτούρα του «hoon» αποτελεί το ιδανικό σκηνικό. Από αστικούς δρόμους μέχρι απομονωμένες χωμάτινες εκτάσεις και ιστορικά τοπόσημα, ο Pastrana σκοπεύει να τα κάνει όλα σκηνικό για πλαγιολίσθηση, εκρηκτικές επιταχύνσεις και φυσικά, εναέριες φιγούρες που μοιάζουν λες και αψηφούν τους νόμους της φυσικής.
Αναγέννηση ενός εικονικού οχήματος
Το Subaru BRAT υπήρξε πάντα μια ιδιαίτερη περίπτωση οχήματος, με χαρακτήρα που δεν έμοιαζε με κανενός άλλου. Σήμερα, μεταμορφωμένο σε Brataroo 9500 Turbo, κρατάει την ψυχή του, αλλά προσθέτει τεχνολογία και δύναμη που λίγοι θα τολμούσαν να φανταστούν.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 2.0 L turbo boxer κινητήρας, εξελιγμένος από την Vermont SportsCar. Με 670 PS, 920 Νm ροπής και κόφτη πάνω από τις 9.500 rpm., ανακηρύσσεται το ισχυρότερο και με υψηλότερο κόφτη στροφών Gymkhana όχημα μέχρι σήμερα. H μετάδοση σε όλους τους τροχούς γίνεται μέσω εξατάχυτου σειριακού SADEV κιβωτίου και αγωνιστικών προδιαγραφών διαφορικών τα οποία συνεργάζονται γιαένα αποτέλεσμα που θυμίζει WRC αυτοκίνητο.
Πανάλαφρο και με ενεργή αεροδυναμική
Το αμάξωμα, πλήρως κατασκευασμένο από carbon fiber, διαθέτει roll cage πιστοποιημένο σε προδιαγραφές WRC. Ο σχεδιασμός του Khyzyl Saleem το μετατρέπει σε μια διασταύρωση αγωνιστικού πρωτοτύπου και μελλοντικής εκδοχής του αυθεντικού BRAT, δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι η αισθητική του είναι εξίσου σημαντική με την απόδοσή του.
Το εντυπωσιακότερο στοιχείο είναι αναμφίβολα η ενεργή αεροδυναμική: Κινητές γρίλιες στα εμπρός φτερά ρυθμίζουν την ισορροπία του αυτοκινήτου ακόμα και στον αέρα, ενώ δύο διαφορετικές πίσω αεροτομές επιτρέπουν προσαρμογή ανάλογα με το αν ζητείται σταθερότητα σε υψηλή ταχύτητα ή άνευ όρων πλαγιολίσθηση. Η μεγαλύτερη πτέρυγα μάλιστα μεταβάλλει πλάτος και γωνία, μεγιστοποιώντας την επιφάνεια όταν το αυτοκίνητο πηδάει ή περιστρέφεται σε ακραίες σκηνές.
Όπως είπε και ο ίδιος ο Pastrana: «Είναι το πιο τρελό Gymkhana αυτοκίνητο που φτιάξαμε ποτέ». Και αν κρίνουμε από τα πρώτα στοιχεία, μάλλον έχει απόλυτο δίκιο.
Στην καμπίνα, η τεχνολογία συνυπάρχει με αισθητικά στοιχεία περασμένων δεκαετιών. Carbon panel με ξύλινη υφή, ανακατασκευασμένο OEM ραδιόφωνο, χειριστήρια HVAC που έχουν μετατραπεί σε διακόπτες ενεργής αεροδυναμικής, και CB radio που θυμίζει εποχές που οι οδηγοί μιλούσαν μεταξύ τους χωρίς apps και Wi-Fi. Είναι ένας χώρος που σου λέει πως όσο γρήγορα κι αν πας, πρέπει να θυμάσαι από πού ξεκίνησες.
Η κληρονομιά του Ken Block συνεχίζεται
Το Brataroo δεν είναι απλώς ένα νέο επεισόδιο της σειράς. Είναι φόρος τιμής στο πνεύμα του Ken Block, στον άνθρωπο που μετέτρεψε την τέχνη της «αστικής» πλαγιολίσθησης σε παγκόσμιο φαινόμενο. Ο Pastrana, με τη χαρακτηριστική του ατρόμητη ενέργεια, συνεχίζει αυτό το έργο με σεβασμό αλλά και με διάθεση να το πάει ακόμα πιο πέρα. Το Gymkhana: Aussie Shred κάνει πρεμιέρα τον Δεκέμβριο στο κανάλι της Hoonigan στο YouTube. Και αν υπάρχει κάτι βέβαιο, είναι ότι όλοι θα μιλάμε για αυτό πολύ μετά τους τίτλους τέλους.
Μέχρι να κυκλοφορήσει το Gymkhana: Aussie Shred ας θυμηθούμε τι έγινε στο προηγούμενο εκρηκτικό επεισόδιο με τον Travis Pastrana:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Βγαίνει στο σφυρί το «ακραίο» ερπυστριοφόρο του Ken Block (photos-video)
Πωλητήριο στο αυθεντικό Hoonitruck του Ken Block - Αυτή είναι η ιστορία του (video)
Το Subaru Impreza 2.5 RS του Ken Block βγαίνει στο «σφυρί» (photos-video)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





