Αυτό είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για να κάνεις sex στην καμπίνα του


Η εταιρεία οργάνωσε διαφημιστική καμπάνια με αφορμή την ξεχωριστή διάκριση που απέσπασε το μοντέλο της.

  • ΦΩΤ.: STELLANTIS
  • 7/11/2025

Για SUV ιδανικά για οικογένειες έχουμε ακούσει. Για SUV ιδανικά για να *κάνει* κανείς οικογένεια δεν είχαμε ακούσει. Μέχρι τώρα, τουλάχιστον. Το γνωστό μέσο αυτοκινήτου Jalopnik ήρθε να το αλλάξει αυτό, ανακηρύσσοντας «το καλύτερο αυτοκίνητο για να κάνει κανείς sex»

Πρόκειται για το ανανεωμένο για το 2026 Grand Wagoneer, το οποίο διατίθεται στις ΗΠΑ με χαμηλότερη τιμή εκκίνησης, ευρύχωρο εσωτερικό και πλούσιο εξοπλισμό. Η αλήθεια είναι ότι το μοντέλο δεν έλαβε ποτέ επίσημα τον εν λόγω τίτλο, αφού αποτέλεσε απλώς την πρόταση ενός εκ των συντακτών του μέσου στο πλαίσιο μιας από τις καθιερωμένες ερωτήσεις της ημέρας (QOTD), όμως δεν κατάφερε να εισέλθει στην κορυφαία δεκάδα των προτιμήσεων του κοινού.

Σύμφωνα με τον συντάκτη, όμως, οι τεράστιοι χώροι του, οι τρεις σειρές καθισμάτων, το δίκτυο ταινιών και τηλεοπτικών σειρών του Amazon Fire TV, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και το ενσωματωμένο ψυγείο ενδείκνυνται, αν θέλει κάποιος να περάσει καλά μέσα στο όχημά του.

Η Jeep δεν άργησε να εκμεταλλευτεί τον τίτλο που έδωσε στο μοντέλο της το μέσο, δημιουργώντας μια καμπάνια που σίγουρα δεν ακολουθεί τους καθιερωμένους κανόνες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Με τίτλο 'The Family SUV', η καμπάνια βασίζεται σε ένα χιουμοριστικό video, όπου η γνωστή κωμικός Iliza Shlesinger παρουσιάζει στους επικεφαλής της Jeep μια αρκετά… τολμηρή ιδέα.

Η Iliza Shlesinger «πουλώντας» την ιδέα της για τη νέα καμπάνια του Jeep Grand Wagoneer.
Η Iliza Shlesinger «πουλώντας» την ιδέα της για τη νέα καμπάνια του Jeep Grand Wagoneer.

Στο κύριο διαφημιστικό βίντεο, ο CEO της μάρκας, Bob Broderdorf, παρουσιάζει τα νέα χαρακτηριστικά του Grand Wagoneer και δίνει έμφαση στη νέα, πιο προσιτή τιμή των κάτω από 65.000 δολαρίων. Αμέσως μετά, συστήνει μια «τυχαία ειδικό» με «τρελές ιδέες» για την αποκάλυψη του μοντέλου, την Iliza Shlesinger.

Η κωμικός παρουσιάζει την πρότασή της για το λανσάρισμα, εμπνευσμένη από το άρθρο του Jalopnik. Στην εκδοχή της, το Grand Wagoneer μετονομάζεται σε 'Grand Shagoneer', ενώ η ίδια εμφανίζεται τυλιγμένη μόνο με ένα σεντόνι μπροστά από το SUV. Οι στελέχη της Jeep προσπαθούν αμήχανα να διατηρήσουν το οικογενειακό προφίλ της μάρκας, ενώ η Shlesinger επιμένει ότι το δικό της concept «πουλάει».

Στη συνέχεια, παρουσιάζει ένα νέο σενάριο με έναν «γοητευτικό, στιβαρό, αλλά καθημερινό σύζυγο», προσπαθώντας να ισορροπήσει ανάμεσα στο χιούμορ και την οικογενειακή εικόνα. Η καμπάνια ολοκληρώνεται με τη Shlesinger να αναλαμβάνει τον ρόλο της Chief Family Officer, ενώ ακούγεται το σλόγκαν: 'Room for the family, or room to make one' — «Χώρος για την οικογένεια ή χώρος για να τη φτιάξεις».

Δείτε το video:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Jeep Avenger: Τώρα διαθέσιμο από 21.990 € - Οι νέες τιμές όλων των εκδόσεων

Jeep: Οι πρώτες τιμές του ηλεκτρικού Compass στην Ευρώπη (πίνακας)

Επίσημο: Αποκάλυψη για το νέο Jeep Cherokee - Μεγαλύτερο, υβριδικό και αναβαθμισμένο (photos-τιμές)