Παρά το γεγονός ότι ο εξηλεκτρισμός μοιάζει να βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων στον χώρο της αυτοκίνησης, αρκετές είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες που κάνουν στροφή 180 μοιρών στη στρατηγική τους, επαναφέροντας στα σχέδιά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μια εξ αυτών είναι η Porsche, η οποία ανακοίνωσε ότι πατάει «φρένο» στα EV, προγραμματίζοντας νέες γενιές για τα δημοφιλή θερμικά μοντέλα της.
Μάλιστα, όλα δείχνουν ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζει έναν νέο κινητήρα τύπου W18. Και όμως, οι μηχανικοί της Porsche έχουν σχεδιάσει έναν κινητήρα με έως και 18 κυλίνδρους, όπως υποδεικνύει σχετική πατέντα που υπέβαλε η εταιρεία μέσω της επίσημης πλατφόρμας του WIPO. Αξίζει να σημειωθεί ότι το επίσημο έγγραφο που συνοδεύει τα σκίτσα αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο ο αριθμός να διαφέρει, καθώς αναφέρει ότι «ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μπορεί να έχει διαφορετικό αριθμό κυλίνδρων».
Η διάταξη των κυλίνδρων είναι εξίσου ενδιαφέρουσα όσο και ο αριθμός τους. Σε αντίθεση με άλλους κινητήρες σε διάταξη W, όπως για παράδειγμα ο W12 της Bentley ή ο θρυλικός W16 της Bugatti, που χρησιμοποιούν τέσσερις σειρές κυλίνδρων, η Porsche προτείνει τρεις σειρές τοποθετημένες μεταξύ τους υπό γωνία 60 μοιρών. Το αποτέλεσμα είναι ένας πραγματικός σχηματισμός «W», ικανός να φιλοξενήσει έναν υπερσυμπιεστή ανά σειρά κυλίνδρων.
Η πατέντα δεν αναφέρει συγκεκριμένα τεχνικά στοιχεία, όμως εξηγεί ότι η διάταξη αυτή βελτιώνει τη ροή του αέρα. Οι ευθείες σειρές κυλίνδρων μειώνουν τις απώλειες λόγω τριβής στην εισαγωγή, ενώ ο διαχωρισμός εισαγωγής και εξαγωγής βοηθά στο να παραμένει ο αέρας ψυχρότερος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μπήκε στον ελληνικό διαμορφωτή η πρώτη ηλεκτρική Porsche Macan GTS των 571 PS (τιμή)
Μπήκαμε στην πίστα των Σερρών και οδηγήσαμε στα όρια τις κορυφαίες Porsche
Και Turbo και Electric: Η νέα Porsche Cayenne των 1.000 PS έρχεται να βάλει «φωτιά» (video)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ




-6000x4000_252864_473489_type13129.jpg)
-6000x4000_252864_473485_type13129.jpg)