Ο Jerry Seinfeld δεν είναι απλώς ένας από τους πιο επιτυχημένους κωμικούς όλων των εποχών αλλά και ένας από τους πιο παθιασμένους συλλέκτες Porsche στον κόσμο. Στην προσωπική του συλλογή έχουν περάσει μερικά από τα σπανιότερα και πιο εμβληματικά μοντέλα της μάρκας. Όμως αυτή η συγκεκριμένη 911 S, που πρόσφατα πωλήθηκε στο Bring a Trailer για το αστρονομικό ποσό των 657.000 δολαρίων, ξεχωρίζει ακόμη και ανάμεσα σε αυτά.
Είναι μια 911 διαφορετική από τις υπόλοιπες, ένα αυτοκίνητο που δεν φτιάχτηκε απλώς για να εντυπωσιάζει, αλλά για να εκφράζει τον απόλυτο σεβασμό προς την παράδοση της Porsche μέσα από τη ματιά της RUF, της εταιρείας-θρύλου που εδώ και δεκαετίες μετατρέπει τα 911 σε έργα τέχνης με πινακίδες κυκλοφορίας.
Από το Pfaffenhausen με αγάπη
Η ιστορία ξεκινά το 2008, όταν ο Seinfeld αποκτά την 911S και, χωρίς δεύτερη σκέψη, τη στέλνει στο Pfaffenhausen της Γερμανίας, την έδρα της RUF. Εκεί, μέσα σε διάστημα τριών ετών, το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε.
Όχι με τρόπο φανταχτερό ή υπερβολικό, αλλά με μια σχεδόν χειρουργική προσέγγιση, που μόνο οι Γερμανοί μηχανικοί και οι πραγματικοί λάτρεις μπορούν να εκτιμήσουν. Κάτω από το καπό κρύβεται ένας 3.4 L twin-plug επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας, εξοπλισμένος με 6-πετάλουδο σύστημα, ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και φυσικά σύστημα εξάτμισης δια χειρός RUF
Η δύναμη περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροποίητου εξατάχυτου κιβωτίου, ειδικά κατασκευασμένου για το αυτοκίνητο. Και για να αντέξει την επιπλέον δύναμη, η RUF πρόσθεσε ενισχύσεις στο σασί, αναρτήσεις Bilstein, αντιστρεπτικές από G50 και φρένα από Porsche 930. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο πιο σφιχτό, πιο άμεσο, πιο “ζωντανό” χωρίς όμως να χάνει τη ρετρό ψυχή του.
Η κλασική ομορφιά της λεπτομέρειας
Εξωτερικά, το μάτι του ανυποψίαστου ίσως να μη σταθεί σε κάτι ιδιαίτερο. Η 911 S του Seinfeld παραμένει κλασική, διακριτική και καθαρή. Μόνο τα ελαφρώς φαρδύτερα φτερά και οι ζάντες της Fuchs σε διαφορετικές διαστάσεις μαρτυρούν ότι κάτι κρύβεται από κάτω.
Το εσωτερικό, ωστόσο, είναι εκεί που η RUF άφησε τη λεπτή της σφραγίδα: ύφασμα Pepita στα καθίσματα, ελαφριές ταπετσαρίες θυρών, όργανα RUF και απουσία πίσω καθισμάτων. Όλα σχεδιασμένα με γνώμονα τη λειτουργικότητα, αλλά και τη νοσταλγία μιας εποχής που η οδηγική εμπειρία δεν είχε ανάγκη από οθόνες και ψηφιακές παρεμβάσεις.
Πάθος που μετριέται σε ευρώ και συναισθήματα
Ο Seinfeld δεν φείδεται εξόδων όταν πρόκειται για τελειότητα. Οι αποδείξεις από τη RUF αναφέρουν ένα συνολικό ποσό 257.883 ευρώ, δηλαδή περίπου 300.000 δολάρια. Με άλλα λόγια, ξόδεψε περισσότερα για τη βελτίωση του αυτοκινήτου απ’ ό,τι άξιζε το ίδιο το όχημα τότε. Και όμως, ο χρόνος φαίνεται να δικαίωσε αυτή την εμμονή. Σήμερα, με την αγορά των αερόψυκτων 911 να βρίσκεται στα ύψη, η πώληση στα 657.000 δολάρια μέσω της πλατφόρμας Bring A Trailer δείχνει ότι ο Seinfeld όχι μόνο απόλαυσε ένα μοναδικό αυτοκίνητο επί 15 χρόνια, αλλά πιθανότατα και απέκτησε κέρδος από την αγάπη του για την τελειότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Porsche: Αυτή η «μυστηριώδης» Taycan θέλει να σπάσει το ρεκόρ στο Nurburgring (photos)
Porsche 911: Σε ποια χώρα είναι το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο σε όλες τις κατηγορίες
Πολύ σκληρές για να πεθάνουν: Οι επόμενες Porsche 718 Boxster και Cayman θα έχουν «καρδιά» από 911



_77761_472761_type13028.jpg)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ



_77761_472761_type13129.jpg)

