Το μεσομακροπρόθεσμο στρατηγικό της πλάνο παρουσίασε η Hyundai στο πλαίσιο της πρώτης CEO Investment Day που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη. Σε αυτή ανέλυσε τα επόμενα βήματά της στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ανακοινώνοντας αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία.
Ο στόχος των 5,55 εκατ. πωλήσεων παγκοσμίως έως το 2030 ενισχύεται με μια σειρά από κινήσεις, όπως ο εμπλουτισμός της υβριδικής γκάμας της, η οποία θα αποτελείται από περισσότερα από 18 μοντέλα, αλλά και μια ολοκληρωμένη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων. Τα εξηλεκτρισμένα προϊόντα της θα καταλαμβάνουν το 60% των πωλήσεων, φτάνοντας τα 3,3 εκατ. αντίγραφα, προσδοκώντας μεγάλη ανάπτυξη στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Κορέα.
Συν τοις άλλοις, οι Κορεάτες σκοπεύουν να επεκταθούν και σε άλλα segments, στις οποίες περιλαμβάνονται τα pick-up μεσαίου μεγέθους αλλά και τα ελαφριά επαγγελματικά οχήματα. Η στρατηγική τους επικεντρώνεται στις ανάγκες κάθε αγοράς. Έτσι, με το νέο IONIQ 3 στοχεύουν την αγορά της Ευρώπης, έχοντας ως όπλο συστήματα infotainments επόμενης γενιάς. Αντίστοιχες κινήσεις προγραμματίζονται και για την Ινδία (με εξειδικευμένο EV) αλλά και την Κίνα, με το SUV Elexio και ένα ηλεκτρικό sedan του C-segment που θα κατασκευάζεται εγχώρια.
Μία μεγάλη αλλαγή θα έρθει από το 2027, με το λανσάρισμα των πρώτων REEV (Range-Extended EV), με χρήση μπαταριών και κινητήρων υψηλής απόδοσης και συνεργασίας, που θα εξασφαλίζουν αυτονομία 960 km. Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση, σε αντίθεση με τη συνηθισμένη πρακτική των REEV, θα αξιοποιήσει μπαταρίες που θα κατασκευάζει η ίδια, με υψηλή απόδοση, με αποτέλεσμα την πολύ μικρότερη ενεργειακή χωρητικότητά τους, σχεδόν στο μισό απ’ ότι ισχύει στον ανταγωνισμό.
Επιπλέον, ο βραχίονας επιδόσεων Ν θα έχει περισσότερα από 7 μοντέλα έως το 2030, με στόχο περισσότερες από 100.000 πωλήσεις παγκοσμίως. Το ολοκαίνουργιο IONIQ 6 N θα εισαγάγει ένα νέο πρότυπο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης, διαθέτοντας τρεις λειτουργίες βελτιστοποίησης θερμοκρασίας και τις χαρακτηριστικές τεχνολογίες N.
Στα πλάνα της είναι η ενίσχυση των γραμμών παραγωγής στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες, φτάνοντας στα επίπεδα κατασκευής 1,2 εκατ. οχημάτων το χρόνο παγκοσμίως έως το 2030.
Σημαντικό ρόλο θα παίξουν τα οχήματα που θα καθορίζονται από λογισμικό (Software Defined Vehicles). Οι νέες τεχνολογίες θα ενσωματωθούν στα εργοστάσια που διατηρεί παγκοσμίως, ενώ οι μπαταρίες με τεχνολογίες επόμενης γενιάς θα έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση του κόστους και την ενίσχυση της απόδοσής τους, μέσω ενός νέου συστήματος διαχείρισής τους βασισμένο στο cloud.
Σε αυτό το πλαίσιο αναπτύσσει και τεχνολογία κυψελών καυσίμου (fuel cell) επόμενης γενιάς, που θα προσφέρει μεγαλύτερη αποδοτικότητα, αξιοπιστία, αυτονομία και απόδοση για να καλύψει τις μελλοντικές ανάγκες κινητικότητας.
Στο επίκεντρο της τεχνολογίας SDV βρίσκεται το Pleos, το λειτουργικό σύστημα εντός του οχήματος που επιτρέπει γρήγορες ενημερώσεις λογισμικού, εξατομικευμένες βελτιώσεις λειτουργιών και μια ασφαλέστερη, πιο ευέλικτη οδηγική εμπειρία. Με διαχωρισμό hardware και software, το Pleos παρέχει ένα εξαιρετικά ευέλικτο περιβάλλον plug-and-play που υποστηρίζει ποικίλες λύσεις hardware και επιταχύνει την εφαρμογή ενημερώσεων ασφαλείας και λειτουργιών.
Παράλληλα, από το δεύτερο τρίμηνο του 2026, η Hyundai θα ξεκινήσει την κυκλοφορία του Pleos Connect, του συστήματος infotainment νέας γενιάς. Τα βασικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν λειτουργικότητα πολλαπλών παραθύρων, εξατομίκευση βάσει προφίλ χρήστη και δυνατότητα αγορών εφαρμογών άλλων εταιρειών, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες εσόδων από υπηρεσίες.
Τέλος, μέσω συνεργασίας με την Waymo, πρωτότυπα του IONIQ 5 θα δοκιμάσουν την τεχνολογία πλήρους αυτόνομης οδήγησης σε δημόσιους δρόμους των ΗΠΑ εντός του 2025, ενώ η Genesis, η premium μάρκα του ομίλου, σκοπεύει να επεκτείνει την παρουσία της σε έως και 20 αγορές στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Hyundai i20: Συνεχίζει τις δοκιμές το υβριδικό supermini - Τι ισχύει με την έκδοση Ν (photos)
Η Hyundai δείχνει την «επόμενη μέρα» των compact οχημάτων με το Concept THREE (photos)
Hyundai IONIQ 5 84 kWh 230PS - Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο EV hatchback με τον μοναδικό χαρακτήρα




_77761_459153_type12133.jpg)
_77761_470438_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ




_77761_467252_type13129.jpg)
