Η αναμονή για τη νέα Toyota GRMN Corolla κρατά εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο, όταν ένα πρωτότυπο «συνελήφθη» να δοκιμάζεται στο… φυσικό του χώρο, την πίστα του Nurburgring και το Car and Driver σάς είχε παρουσιάσει τις σχετικές «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες.
Με βάση τις τελευταίες πληροφορίες, η παρουσίασή της από τους Ιάπωνες αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους, ωστόσο λίγοι τυχεροί είχαν την ευκαιρία να δουν, πρόωρα, διά ζώσης, το «καυτό» μοντέλο. Πρόκειται για όσους βρέθηκαν σε εκδήλωση της αντιπροσωπείας Toyota Town Hall Dealer Expo.
Ωστόσο, φρόντισαν και για όλους εμάς, με τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στο λογαριασμό mysupraadventures του Instagram αλλά και με video στο κανάλι CarQuicks του YouTube. Και σίγουρα, η έκδοση GRMN (Gazoo Racing Masters of the Nürburgring) εντυπωσιάζει.
Ξεχωρίζουν το καπό και το spoiler από ανθρακονήματα, οι νέοι αεραγωγοί πάνω και πίσω από τα εμπρός φτερά, οι ζάντες ελαφρού κράματος με χάλκινο φινίρισμα και κόκκινες δαγκάνες και, στο πίσω μέρος, ο «επιθετικός» διαχύτης και οι γνώριμες τρεις απολήξεις της εξάτμισης.
Το εσωτερικό είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένο από τη συμμετοχή της Toyota στους αγώνες, με σπορ καθίσματα μειωμένου βάρους, με δέρμα και μικροϊνες, τις οποίες συναντάμε και στο σπορ τιμόνι και στον επιλογέα του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων. Οι κόκκινες λεπτομέρειες έχουν έντονη παρουσία, ενώ η «ταυτότητα» της έκδοσης επισημαίνεται και από το σήμα «GRMN» πίσω από το διακόπτη επιλογής προγραμμάτων οδήγησης.
Δυστυχώς, δεν διέρρευσαν λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κορυφαίας έκδοσης επιδόσεων της Corolla. Για να έχουμε ένα minimum προδιαγραφών, υπενθυμίζουμε ότι η GR Corolla, η οποία θα διατίθεται και στην ευρωπαϊκή αγορά από το 2026, διαθέτει υπετροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα 1,6 L που αποδίδει 304 PS και 400 Nm και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο 8άρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota GR Yaris με... συνδρομή! 4.800€ για έναν χρόνο και όλα τα έξοδα πληρωμένα!
Toyota: Δυναμική επιστροφή για Celica και Supra - Τα κινητήρια σύνολα που θα έχουν
Μιλήσαμε με τους ανθρώπους της Renault: Πόσο πιθανή είναι η επιστροφή του Clio RS;