Toyota GR Yaris με... συνδρομή! 4.800€ για έναν χρόνο και όλα τα έξοδα πληρωμένα!


Το μόνο έξοδο για όσους επιλέξουν τη συνδρομή είναι τα καύσιμα που καίει το hot hatch των 280 PS.

  • ΦΩΤ.: Jayson Fong/Toyota
  • 10/9/2025

Τα τελευταία χρόνια, το leasing έχει εξελιχθεί σε μία ιδιαίτερα δημοφιλή λύση απόκτησης οχήματος έναντι ενός μηνιαίου ποσού. Ωστόσο, λίγοι θα σκέφτονταν να μισθώσουν ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων όπως είναι το Toyota GR Yaris. Αυτό πλέον μπορεί να γίνει στη Γερμανία.

Συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο μπορεί να γίνει... δικό σας έναντι 399 ευρώ/μήνα μέσω της KINTO, εταιρείας της Toyota που ειδικεύεται στις λύσεις κινητικότητας στην Ιαπωνία και πλέον κάνει «απόβαση» και στην Ευρώπη. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί κανείς να έχει στην κατοχή του ένα από τα πιο «καυτά» αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή στην παραγωγή έναντι 4.800 ευρώ τον χρόνο.

Σε αυτό το ποσό περιλαμβάνονται όλα εκτός από τα έξοδα καυσίμων: ασφάλιση, φόροι, συντήρηση, γενική επιθεώρηση, ελαστικά, καταχώρηση και παράδοση. Μάλιστα, δεν απαιτείται προκαταβολή ή τελική πληρωμή.

Το ιαπωνικό hot hatch έρχεται με τρικύλινδρο μοτέρ 1,6 L που αποδίδει 280 PS και 390 Nm ροπής, ενώ πρόσφατα αναβαθμίστηκε δεόντως σε καίριους τομείς όπως οι αναρτήσεις και το κιβώτιο ταχυτήτων, με την ιαπωνική μάρκα να αντλεί έμπνευση από τις επιτυχίες της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης GR-FOUR αναπτύχθηκε ειδικά για το όχημα και ρυθμίζει την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών χρησιμοποιώντας έναν ευαίσθητο συμπλέκτη. Δύο διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης Torsen ρυθμίζουν την ισορροπία μεταξύ των αριστερών και δεξιών τροχών, εξασφαλίζοντας συνεχώς τον βέλτιστο συνδυασμό πρόσφυσης, έλξης και δυναμικής οδήγησης.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το «car subscription», όπως το ονομάζει, ο πιο προσιτός και απλός τρόπος για να ζήσει κανείς την αίσθηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου που έχει κατασκευαστεί όμως για καθημερινή οδήγηση.

Σημειωτέον, το GR Yaris στην Ελλάδα κοστίζει 69.670 ευρώ με χρηματοδότηση από 849,83/μήνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Toyota: Ο πραγματικός εχθρός είναι οι εκπομπές CO2, όχι οι θερμικοί κινητήρες

Toyota Hilux: Διέρρευσαν οι πατέντες της 9ης γενιάς - Έρχονται ριζικές αλλαγές (photos)

Η Toyota ετοιμάζει νέο ηλεκτρικό για την Ευρώπη - Όλα όσα γνωρίζουμε