Η Hyundai ετοιμάζει τη νέα εποχή του i20, καθώς το supermini θα μπει στην τέταρτη γενιά του 2026. Ήδη γνωρίζουμε ότι το i20 N θα επιστρέψει και μάλιστα θερμικό, αλλά τώρα μαθαίνουμε για πρώτη φορά τι θα γίνει με την «απλή» έκδοση, η οποία πάντως έχει ξεκινήσει δοκιμές σε δημόσιους δρόμους.
Μιλώντας στο ιταλικό Quattroruote, ο Xavier Martinet, διευθύνων σύμβουλος του ευρωπαϊκού παρακλαδιού της Hyundai, αποκάλυψε ότι τόσο το i20, όσο και το Bayon θα ανανεωθούν ριζικά το επόμενο έτος, και μάλιστα με καινούρια κινητήρια σύνολα.
«Θα έρθουν νέες γενιές των i20 και Bayon. Εκεί θα πρέπει να εστιάσουμε: σε πιο συμπαγή μοντέλα τα οποία έχουν και υψηλή ζήτηση. Στην Ευρώπη τα πάμε καλά με το Tucson στην κατηγορία C, αλλά έχουμε μείνει πίσω στην κατηγορία B. Αυτή η αλλαγή στην προϊοντική μας γκάμα θα κερδίσει το κοινό τόσο των ηλεκτρικών, όσο και των αμιγώς θερμικών κατηγοριών.»
Ερωτηθείς για το αν τα δύο αυτά μοντέλα θα έρθουν ως υβριδικά, ο Martinet απάντησε: «Θα είναι full hybrid, αλλά για τα υπόλοιπα θα δούμε. Υπάρχουν δύο βασικοί πυλώνες στην αγορά: τα full hybrid και τα ηλεκτρικά. Στο μέλλον η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μας δώσει μία ευελιξία στο τι θα μπορούμε να κατασκευάσουμε, αλλά προς το παρόν αυτά τα κινητήρια σύνολα χρειαζόμαστε».
Πρόκειται για μία σημαντική αλλαγή, αν αναλογιστεί κανείς πως το i20 και το Bayon έρχονται αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά με αμιγώς θερμικούς κινητήρες 1,2 L 79 PS και turbo 1,0 L 100 PS, με το μόνο υβριδικό στοιχείο να είναι στη δεύτερη έκδοση, η οποία κυκλοφορεί με ήπια υβριδικό σύστημα 48V ίδιας απόδοσης.
Για τις τιμές κάθε έκδοσης αναλυτικά μπορείτε να πατήσετε ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Hyundai IONIQ 5 84 kWh 230PS - Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο EV hatchback με τον μοναδικό χαρακτήρα
Αποκάλυψη για το Hyundai Kona ΜΥ2026 - Οι τιμές και οι εκδόσεις στην Ισπανία