Η Porsche 911 Turbo S δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Κάθε γενιά της θέτει νέα στάνταρ στον κόσμο των supercars, συνδυάζοντας ανεπανάληπτη ισχύ με άνεση, πολυτέλεια και καθημερινή χρηστικότητα.
Σήμερα η Porsche ρίχνει ξανά το γάντι στον κόσμο των supercars, παρουσιάζοντας την νέα 911 Turbo S των 711 ps. Η τεχνολογία που γνωρίσαμε πέρσι στην Carrera GTS εξελίχθηκε και πλέον, ο βασιλιάς της γκάμας φέρει διπλά ηλεκτρικά turbo που χαρίζουν επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,4 sec και τελική ταχύτητα 322 km/h.
Η «καρδιά» του αυτοκινήτου είναι ο συνδυασμός ενός 3.6 L εξακύλινδρου boxer με το νέο υβριδικό σύστημα “T-Hybrid”. Στο μπροστινό μέρος φιλοξενείται μια μπαταρία 1,9 kWh, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας παρεμβάλλεται ανάμεσα στον κινητήρα και το οκτατάχυτο PDK κιβώτιο. Το αποτέλεσμα είναι ένας συνδυασμός ακαριαίας απόκρισης και εξαιρετικής εκμετάλλευσης ενέργειας, αφού οι τουρμπίνες όχι μόνο φουσκώνουν άμεσα, αλλά και ανακτούν ενέργεια που παλαιότερα χανόταν.
Απόδοση που ανατρέπει τα δεδομένα
Με 711 ps και 800 Nm ροπής, η νέα Turbo S ξεπερνά σε δύναμη ακόμα και την προηγούμενη GT2 RS. Το αποτέλεσμα αποτυπώνεται και στην πίστα: γύρος στο Nürburgring σε 7:03.92, δηλαδή 14 sec ταχύτερα από τον προκάτοχό της.
Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά και στους τέσσερις τροχούς, ενώ το αναβαθμισμένο σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς λειτουργεί χάρη στο 400 v κύκλωμα με αστραπιαίες αποκρίσεις.
Η ανάρτηση, οι αναβαθμισμένοι κεραμικοί δίσκοι (16,5’’ εμπρός, 16,1’’ πίσω) και το νέο σπορ σύστημα εξαγωγής με τιτάνιο δημιουργούν ένα πακέτο που συνδυάζει ταχύτητα και αντοχή.
Σχεδιασμός και αεροδυναμική
Η Porsche δεν έμεινε μόνο στην τεχνολογία. Η νέα Turbo S ξεχωρίζει με φαρδύτερα πίσω ελαστικά 325/30R21, ενεργές γρίλιες στο εμπρός μέρος, διαχύτη που συνεργάζεται με το αναδιπλούμενο σπλίτερ και τη μεγάλη πίσω αεροτομή.
Όλα αυτά εξασφαλίζουν 10% χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας, βελτιώνοντας τόσο τις επιδόσεις όσο και την κατανάλωση.
Στο εσωτερικό και στο εξωτερικό συναντάμε λεπτομέρειες σε Turbonite, μια νέα απόχρωση που αποπνέει διακριτική πολυτέλεια, ενώ οι νέες ζάντες με κεντρικό μπουλόνι υπογραμμίζουν την αγωνιστική αύρα. Για όσους θέλουν να το πάνε στα άκρα, υπάρχει μέχρι και επιλογή για ανθρακονημάτινους υαλοκαθαριστήρες.
Με όλες αυτές τις προσθήκες βέβαια, το βάρος ανεβαίνει στα 1.737 kg (180 περισσότερα από πριν). Ωστόσο, η Porsche επιμένει πως η αύξηση είναι ελάχιστη αν αναλογιστούμε την υβριδική τεχνολογία που κρύβει μέσα του η νέα Turbo S..
Η νέα Porsche 911 Turbo S αποτελεί μια δήλωση ισχύος και τεχνολογικής υπεροχής. Με υβριδικό σύστημα που μεταμορφώνει την απόδοση, κορυφαία αεροδυναμική και έναν συνδυασμό πολυτέλειας και αγωνιστικού DNA, το μοντέλο αυτό δικαιώνει απόλυτα τον τίτλο της πιο ισχυρής 911 όλων των εποχών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ξεχάστε τα καλώδια φόρτισης: Η νέα Porsche Cayenne φορτίζει ασύρματα
Ξεχάστε ό,τι ξέρετε: Η Porsche ετοιμάζει τετρακίνητο SUV με έμφαση στην κίνηση στον εμπρός άξονα