Η Toyota επιμένει στην κατασκευή σπορ αυτοκινήτων με όρους άλλων εποχών, κυρίως μέσω του τμήματος της Gazoo Racing, που με τις δημιουργίες της όπως είναι το GR Yaris και η GR Corollaφέρνει στην αγορά γρήγορα αυτοκίνητα για τον... απλό οδηγό, κρατώντας τα βασικά τους «συστατικά» όσο πιο απλά γίνεται.
Η επιστροφή της Supra ήταν μία καλοδεχούμενη από το κοινό κίνηση, ενώ ήδη γνωρίζουμε ότι θα επανέλθει και η Celica στην γκάμα των Ιαπώνων, αν κι όχι άμεσα.
Σύμφωνα με το ιαπωνικό μέσο Best Car Web, η Gazoo Racing ετοιμάζεται να επαναφέρει το κλασικό σπορ μοντέλο μαζί με μία ανανεωμένη έκδοση της Supra ως τις «ναυαρχίδες» του αγωνιστικού τμήματος.
Αναφορικά με τη Supra, η Toyota πρόκειται να κρατήσει τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση στον πίσω άξονα, με τη διαφορά όμως ότι δεν θα είναι ο 6κύλινδρος της BMW αλλά ένας turbo 2,0 L που θα «παντρεύεται» με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Συνδυαστικά θα αποδίδουν πάνω από 500 PS, σαφώς περισσότερα από τα 382 PS της γενιάς που ολοκληρώθηκε. Μάλιστα, για λόγους κατανομής βάρους το υβριδικό στοιχείο του κινητήρα θα τοποθετηθεί πίσω από τα καθίσματα, σε μία κίνηση που δεν συνηθίζει η ιαπωνική εταιρεία.
Όσο για τη Celica, το ρεπορτάζ αναφέρει ότι θα επιστρέψει το 2028 ως ένα τετρακίνητο coupe με 400 PS, χάρη στον ίδιο θερμικό κινητήρα με τη Supra, χωρίς όμως το υβριδικό στοιχείο. Το ενδιαφέρον είναι ότι το μοτέρ θα τοποθετηθεί στη μέση, καθιστώντας τη Celica νέας γενιάς το πρώτο μοντέλο της Toyota με αυτή τη διάταξη από το MR-S.
Αμφότερα τα μοντέλα θα εξοπλίζονται με 6τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, αλλά και 8τάχυτο αυτόματο, με τιμές που θα φτάνουν τα 7-10 εκ. γουάν (55.000-75.000 ευρώ).
Πηγή: Best Car Web
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Toyota ετοιμάζει νέο ηλεκτρικό για την Ευρώπη - Όλα όσα γνωρίζουμε
Δεν καταλαβαίνει από δασμούς η Toyota: Ετοιμάζει το «εργοστάσιο του μέλλοντος» στην Ιαπωνία
Toyota Hilux: Διέρρευσαν οι πατέντες της 9ης γενιάς - Έρχονται ριζικές αλλαγές (photos)