Το Fiat Grande Panda έκανε την πρώτη του εμφάνιση τον Ιούνιο του 2024, όταν η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε μια σειρά από νέα μοντέλα που θα καταφτάσουν εντός των επόμενων ετών και θα βασίζονται στο θρυλικό Panda.
Το νέο B-SUV των Ιταλών, που προορίζεται να γίνει το πρώτο τους παγκόσμιο προϊόν από το 2017, ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα τον Ιούνιο του 2025, δηλαδή έναν χρόνο μετά την παρουσίασή του. Το Car and Driver είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το Grande Panda τόσο στην Ιταλία, όσο και στην Ελλάδα, και μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μας πατώντας ΕΔΩ.
Διαθέσιμο στην υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του, το Grande Panda ήδη απευθυνόταν σε μια αρκετά διευρυμένη μερίδα του αγοραστικού κοινού. Τώρα, η Fiat πηγαίνει το νέο της εγχείρημα ένα βήμα παραπέρα, προσθέτοντας στην γκάμα του μια αμιγώς θερμική έκδοση, επιβεβαιώνοντας σχετικά ρεπορτάζ που ήρθαν στο φως πριν μερικές εβδομάδες.
Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για την τελευταία προσθήκη στο «παλμαρέ» του Grande Panda. Η θερμική εκδοχή εξοπλίζεται με έναν turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,2 L που αποδίδει 100 PS και συνοδεύεται από ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο, κάτι που αναμένεται να χαροποιήσει ιδιαίτερα τους petrolheads. Φυσικά, διαθέτει σύστημα start/stop για βέλτιστη οικονομία καυσίμου.
Όπως και οι άλλες δύο επιλογές συστήματος κίνησης, η βενζινοκίνητη εκδοχή του Grande Panda είναι διαθέσιμη στα εξοπλιστικά επίπεδα POP, ICON και LA PRIMA. Η βασική έκδοση POP προσφέρει στο B-SUV χειροκίνητο σύστημα κλιματισμού, έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, βάση για smartphone και πλούσιο εξοπλισμό ασφαλείας με μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης.
Στην έκδοση ICON βρίσκει κανείς φώτα LED στο εμπρός και πίσω μέρος, όπως και μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment που υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση με smartphone. Η κορυφαία έκδοση LA PRIMA επωφελείται, επιπλέον της ICON, από τροχούς 17 ιντσών, το βιώσιμο ταμπλό 'Bambox', κλειστό ντουλαπάκι στην πλευρά του συνοδηγού, αυτόματο σύστημα κλιματισμού και ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, όπως και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός που συνοδεύονται από κάμερα οπισθοπορείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Fiat Giga Panda: Πλησιάζει ο αντίπαλος του Dacia Duster - Πότε θα παρουσιαστεί
Το αφεντικό τρελάθηκε! Σε ποια χώρα το Fiat Panda Hybrid πωλείται έναντι 10.650€